Missio Nokia

auls v viisi

Siitä on jo kauan kun sain kunnian olla Nokian kirkkoherra Markku Koiviston kokouksessa mukana. En havainnut siellä mitään demonista toimintaa. Kirkko oli täynnä väkeä ja järjestys mallikelpoista. Totta kai kävin rukousjonossakin jopa kahden eri rukoilijan siunattavana ja kaaduin Pyhän Hengen kosketuksesta lattialle lukua ottamaan , monennetko kertaa en tiedä. Alatien kulkijana, olen aina valmis parannuksen tekoon. Itse kuulun helluntai seurakuntaan ja Nokialla käydessäni tunsin saman Jumalan Pyhän Hengen läsnäolon, kuin muissakin hengellisissä kokouksissa. On ihanaa olla siellä missä Herran Henki liikkuu ja koskettelee kaipaavia ihmispoloisia, rakkauden syleilyllään. Kokous jossa olin ei ollut ylihengellinen eikä missään tapauksessa hurahtaneiden juttuja. Vaan Herran läsnäolon ilmenemispaikka. Paikka jossa voi ja voit kohdata elävän Jumalan on pyhä. Kokoukset missä Jeesus korotetaan Kristukseksi siellä Jumalan Pyhä Henki viihtyy. Jos julistaja on Hengen voitelema, sinne ihmisetkin menevät apua saamaan ja elävän veden lähteelle virvoittumaan. Jeesus on kirkonkin Herra, niin totta kai yliluonnollisessa ilmapiirissä ihmiset tulevat ja saavat kokea pelastuksen. Olisi väärin, jos ihmisille ei annettaisi mahdollisuutta tulla tuntemaan elävä Jeesus. Kyllä kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. Parannusta on saarnattava kaikille kansoille. Ilosanoma on tarjottava jokaiselle sielulle, kuulkoot tai olkoon kuulematta. Jeesus on annettu meille parannukseksi ja syntiemme sovitukseksi. Ota siis vastaan Jeesus vaikka näin sanoen: Jeesus tarvitsen sovittajan , en pysty omilla töilläni tulemaan autuaaksi. Tule siis minunkin Herrakseni ja muuta minua Jeesus nimessä aamen.

5

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hengellinen

niin sinä näet että kaikk ei ole siinä touhussa puhdasta ja raamatun mukaista.
      Moni tietää, mutta silti mainostaa ja luulee että nyt eletään tätä tuhatlukua ja aika on toinen ja Jumala kyllä katsoo sormien läpi, mutta se ei tule niin menemään, vaan tämäkin toiminta paljastuu, niinkuin kaikki muutkin väärät tominnat.
      Toki aina on mahdollisuus palata raamatun linjalle, joka on ehdoton ja Pyhä Henki on tarkka, eikä salli syntiä, eikä saastaisuutta ja vaatii todellista parannusta ja pyhää elämää, että voisi toimia ja ilman sitä se henki on joku toinen henki ja saa aikaan pahaa jälkeä ja niitä on ollut monia ja ne on sammuneet omaan mahdottomuuteensaq, kun oikeat uskovaiset ovat sen vääryyden ja hedelmät huomanneet ja sen hyljänneet ja jäljelle on jäänyt vain paljas kuollut muka herätysliike

• olet oikeassa puhautta tan...

Ilmestys kirjassa on kerrottu eri seurakunnista ja jokaisen seurakunnan keskellä käyskenteli elävä Herra Jeesus. Voideltu Messias joka ei todellakaan tee kompromissia. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaankaan. Totuuden Hengeltä emme voi salata emmekä kätkeä mitään. Ananas ja Safiira yrittivät Henki meni. Samoin kävi vähä aasian seurakunnille. Seurakunnan Herra siirsi lampunjalan (tottelemattoman srk) syrjään ja seuraukset tiedämme. Korinttolaiskirjeessä Paavali varoittaa lihallisuudesta ja puolueellisuudesta. Kukin oli oman mieltymyksensä puolesta ja toista vastaan. Ratkaisuksi Paavali esitti mallin, joka sopisi varmasti meillekin: Eihän kai mikään uskonliike, seurakunta, kirkkokunta, ole edestämme kuollut ja ylösnoussut. Kaikki on teidän, ihan kaikkiko, no kaikki. Ei kai sentään Roomalaiskatolilaiset, Ortodoksit, Anglikaanit, Metodistit, Baptistit. Sekä Karismaattiset yksin raamattuun sitoutuneet seurakunnat, Kaikki on teidän , mutta muista, että itse kuulut ja olet Jeesuksen oma. Täällä maanpäällä emme löydä täydellistä kaikkia miellyttävää seurakuntaa. Eikä synnitöntä koska meidät jokainen on myyty synnin alaisuuteen , ettemme pääsisi kerskailemaan omalla erinomaisuudellamme. Sillä armosta me olemme pelastetut ,emme tekojemme kautta, ettei kukaan kerskaisi. Totta kai Elon Herra tietää miten hän toimii. Seurataan me Herraa, sillä hän on uskollinen ja virheetön uhrikaritsa joka pois ottaa maailman synnit.

• lopun aika

ja uskovaiset ovat menettäneet todellisuudentajun mikä on syntiä ja mikä ei.
      Olen lukemattomia kertoja tärmännyt pappeihin ja uskovaisiin, jotka ovat ehdottaneet homostelua ihan näkyvästi ja eivät pidä sitä syntinä.
      Tämäkin niinsanottu nokian herätys pitää tätä sisällään, sen kaiken ulkokuoren alla ja se koivisto ei ole elänyt raamatun mukaan näissä asioissa ja sen tietää lukematon joukko näitä uskovaisia, jotka käy näissäkin kokouksissa, mutta sitä ei pidetä syntinä, kun on tullut se eksytyksen henki, niin kaikki on sallittua.
      Siellä missä ei ole pyhityselämää, seillä ei ole myöskään aitoa herätystä.
      Pahista tässä on se että ne julistajat, jotka toimivat vapaissa suunnissa ovat mukana tässä lopunajan eksytyksessä ja olen kuullut heiltä suoraan ihmetystä kun en ole myöntynyt homoiluun, vaikka olisin saanut huomattavia summia rahaa ja jopa homo kuninkaat ovat ilmoittaneet että he haluaisivat tavata.
      Näiden muka voideltujen ja usein naisevankelistojen puheet ja se usko ei ole kovin vahvoja, jos maallinen voi mennä edelle taivaallisista asioista.
      Todellinen uskovainen pitää pelkkänä roskana tämän maailman asioita ja tavoittelee päästä sisälle taivaaseen, eikä peittele syntejä ja ei varsinkaa elä niissä, eikä puolusta niissä eläviä, vaan nuhtelee, jos vaikka eden joku pysähtyisi ja tekeisi tedellista parannusta.

• ja haureutta vastaan

Todellakin olen kaksi kertaa käynyt Nokian kirkossa torstai illan kokouksessa, enkä minä silloin havainnut mitään pahaa. Itse olen aina kirjoituksissani ja keskusteluissa kertonut miksi on homoutta. Rm.1 luku sanoo, että ei pidetty kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumalakin hylkäsi. Siksi kaikki perverssit ilmiöt, ovat tulleet kaikkien nähtäville. Valitettavaa on, jos näin Nokia missiossa toimitaan. Tämähän tietää sitten tuhoa. Tuomiot alkavat aina ensin Jumalan huoneesta, papeista ja saarnaajista, lopuksi koko lauma. Varmasti missiossa on paljon hyvääkin. Lut. kirkkohan ei pidä homoutta syntinä. Eikä kirkon piirissä saa kai puhuakaan homoutta vastaan. Koivistoa ilmeisesti sitoo kirkon käsikirjat. Onhan hän edelleen virkavapaalla oleva kirkkoherra, vai kuinka? Hyvä kun toit tämän asian esille. Siunausta

• oli aluksi ongelmia

monessakin asiassa. Kuitenkin Paavali aloitti kirjeensä Korintin seurakunnan pyhille. Totta on, että kaikki mitä luettelit on pahaa ja tuomittavaa. Aina kun Herra Jeesus avaa uusia kanavia toimintaansa varten, tulee myös vastustajat ja mustamaalaus. Rakas Jeesus siunaa Markku Koivistoa väkevästi. Kuuntelin erään kasetin, jossa puhujana oli piikkilangatkaan eivät estäneet, kirjan kirjoittaja. Veli Antreas (olikohan nimet oikein en tiedä) Kasetissa hän sanoi olleensa saarnaamassa eräässä seurakunnassa jossa kaiki siellä olevat olivat HIV posetiivisiä tai jo aits potilaita. Kyllä hyvä sanoma kuuluu saarnata kaikille ihmisille. Kuulkoot tai olkoot kuulematta. Sanan julistaja on ensisiaisesti vastuussa Jumalalle. Sanoman tulee olla täynnä armoa ja totuutta. Eiköhän kiitetä Herraa Markku Koivistosta ja Nokia missiostakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe