Virkistettäköön muistia tässäkin asiassa. Muutama vuosi sitten Olavi Mäenpää haastoi TT-nimimerkkiä käyttävän yli parmetrisen muskeliskinin nyrkkeilyotteluun. Pahaksi onnekseen Olavi luuli TT:tä aivan toiseksi henkilöksi, ja totuuden valjettua Olavi luikerteli ulos lupauksistaan ja velvoitteistaan. Muistettakoon että Olavi on valapatto valehtelija niin kauan kuin nyrkkeilyottelu on käymättä.
http://img368.imageshack.us/img368/7549/nyrkk6di.jpg
Olavi ja TT
4
381
Vastaukset
- T.T.
Näin on, mutta vekkuli kuvamanipulaatiosi ei toimi. Toimisiko näin:
http://img210.imageshack.us/my.php?image=nyrkk1ke.jpg - Aurelianus
...miten kirjoittajan juttu liittyy ylipäätään mihinkään? Tunnen erään ronskin puoleisen TT:n, mutta viimeksi tavatessamme hän ei vaikuttanut erityisemmin skinhead-ideologiaan innostuneelta.
- virkistäjä
Haasteeseen kuului ensin juostava koko -tai puolimaratoni ja välittömästi sen päälle nyrkkeilymatsi.
Johonkin vain keskustelu koitoksesta silloin kuivui, jos sitä kumpikaan osapuoli kovin vakavissaan edes ottikaan.
Muuta en asiasta tiedä kuin sen, että Mäenpää ainakin vielä tuohon aikaan juoksi vuodessa muutaman puoli -ja kokomaratonin.- Keimo
Niin, TT:nhän piti sisulaisten mukaan olla joku 130kg "bodari". Ongelmaksi taisi lopulta koitua, se kun itse T.T:n henkilöllisyydestä ei ollut mitään takeita, nimimerkkiä vastaan kun on aika vaikea lähteä ottelemaan.
Muistelisin, että mäenpää kommentoi jotain tämän tyyppistä kuullessaan T.T:n olevan 130-kiloinen jässikkä.
"Mielläni nousen kehään 95-kiloisena, moisen ylenruokitun porsaan kanssa."
- Olavi Mäenpää
Keimo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618