Näyttävät aika monet palstat jumittavan. Niille ei pääse sisään palstan otsikon kautta, ainoastaan näkyvissä olevien aloitusten kautta. Ehdin jo kaivella hirttoköyden esiin kun luulin saaneeni porttikiellon vähän sinne sun tänne, mutta onneksi pääsin aloituksen kautta sisään. Kaikkea se pentele teettääkin. Nyt on oikea elämä taas kytketty päälle, ehdinkin jo olla off-line-tilassa liian kauan.
Keskustelupalstat jumittavat.
3
180
Vastaukset
- pääperkele
Valitse tuolta ylhäältä "laaja haku", sitten "aakkosellinen haku", niin pääset surffailemaan.
- ...
No mutta nythän Suomi24 näyttääkin saaneen jo teknisen vian hallintaan. Olisikohan palvelin tukkeutunut liiasta Lordi-massasta?
- Just a mirrow
"Ehdin jo kaivella hirttoköyden esiin kun luulin saaneeni porttikiellon "
Suru tulis puseroon mullakin, jos porttikiellon saisin tälle palstalle!
Olen roikkunut muilla, kaiken maailman aiheisilla palstoilla, rajoittuneen kielikykyni rajoittamana, mutta veri vetää aina vain tänne suomalaisten helluntalaisten pariin!
Minä rakastan heitä ja he rakastavat minua!
Tai ainakin minä rakastan heitä!
Kun ajattelee että tämäkin palsta on näin avoin, ilman sisälle kirjouttautumisia, niin täällä on melko siistiä loppujen lopuksi!
Jos joku haukkuu sheriffiä, elikkä tämän palstan polliisia, niin haukkuu väärää puuta!
Tämän palstan hoitaminen ei yhdeltä ihmiseltä onnistu, elikkä lainvalvojamme joko uhraa kaiken aikansa paimentamiseemme, tai sitten hänellä on iso joukko apulais-sheriffejä!
Minä ainakin...........hetkinen.................hain lakin, no niin! Minä ainakin nostan lakkia sheriffillemme! (Aijai mikä p.....n nuolija se minustakin vanhoilla päivilläni tuli! Voivoi sentään!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219