lordi.org ->
"Yhtye toivoo, että kaikki agressiiviset ja negatiiviset mielenilmaukset mediaa tai yhtyettä loukanneita tahoja tai henkilöitä kohtaan unohdettaisiin."
Eli tehdäänkö niin, että yhtä reippaasti kuin lähdettiin liikkeelle, myös rauhoitutaan?
Lordi sanoo: unohtakaa ja lopettakaa
Uutisoija
4
531
Vastaukset
- .....
Kyllähän sen nyt tietää että kun kerran suututetaan,reippaasti tuskin lepytään. Mutta sitä jokainen saa miettiä itsekseen että kannattako riehua vai auttaako riehuminen mitään. Kyllä itseänikin vituttaisi jos unelmat rikottais paskaks!
- monster
ei tuu onnistumaan sillä Lordi eli te ette oo saanut korvauksia
- - - - - -
Lordi haluaa että porukat rauhottuis!!!!
- kita
Eli ku Lordi on näin pyytänyt niin eikö nyt pitäis sit kunnioittaa pyyntöä ettei sit tehdä niin kuin seiska! Eli ei mitään riehuntaa tai muuta propagandaa huomenna ku Lordi esiintyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181