TANE:n sihteeri Jussi Aaltonen osaa kertoa etta "perinteinen miehen malli lisää syrjäytymisriskiä" kun han ottaa kantaa OECD:n raporttiin missa todetaan miten Suomessa on poikkeuksellisen paljon tyoelamasta syrjaytyneita nuoria miehia.
Siis syy on perinteisessa miehen mallissa. Mutta Jussi ei sen enempaa paljasta mita ajaa takaa...
Eiko kuullosta omituiselta?
Tilalle siis tarjotaan jotain sliipattua kapitalismia nuolevaa kritiikkia vailla olevaa salkkumiesta vai? Vai mika on homman nimi?
Ai siis Suomi, nuorten miesten pitaisi siis kouluttautua sosiaalisektorille. Sita sitten ajetaan takaa vai....
Uudessa miesmallissa siis nuoret miehet eivat syrjaydy tyoelamasta, jos opiskelevat vaikka lahihoitajiksi....
Niinko vai....
Ehka se pitaa paikkansa.
"Yhteiskunta" siis ajoi naiden nuorten miesten ohi. HE eivat ole osanneet sopeutua. Heidan vikahan se on.
Luusereita kai.....
Valtaa
18
716
Vastaukset
- noin yleismaailmallisestikin
ottaen, että täällä naiset ei saa olla naisia eikä miehet miehiä. Lopputulos onkin sitten luettavissa synnytysluvuista jotka laskee kuin lehmän häntä, telaketjufemakoista jotka ovat enemmän miehiä kuin miehet itse ja juurikin syrjäytyvistä nuorista miehistä, jotka eivät, syystä kyllä, näe itsellään ërityisen ruusuista tulevaisuutta. Miehen perustarve on saada tuntea itsensä tarpeelliseksi ja saada käyttää nimenomaan MASKULIINISIA voimavarojaan, ja mies on henkisesti kastroitu Suomessa niin tehokkaasti etten yhtään ihmettele että yhä useampi hakee emäntänsä joko itärajan takaa tai kauempaakin, jossa naiset ovat vielä naisia, perhettä ennen kaikkea kunnioittavia, lempeitä ja rakastettavia miesten kanssa kilpailemisen sijaan. Kun nainen on hyvä nainen, mieskin haluaa olla hyvä mies, miestä ei voi muuttaa kuin hyväksymällä ja rakastamalla.
- Mi-yes
Ajatella, etta kehdataan viestittaa etta "yhteiskunta" on ajanut nuorten miesten ohi.
Ikaankuin he eivat olisi osa tuota "yhteiskuntaa"... - vittumaisia
etelässä lauhkeampia. Mikä tahansa akka kelpaa paitsi valkonen äijäjollaonpillu.
- tätä taas
Natistaan kun suomalaiset naiset kehtaavat itsekkäästi synnyttää ja tämmöisten naisten pitäisi muuttaa omaan kuntaansa jne ja sitten natistaan kun ei suomalaiset naiset tajua synnyttää enemmän. Joka tapauksessa vika on kuitenkin aina feministien.
Sitä paitsi syntyvyys Suomessa on eurooppalaisittain hyvä. Suomessa syntyvyys naista kohdin on suurempi kuin esim. Italiassa, tai Espanjassa. - ja vielä
Mites sen selität, että Suomessa naista kohden syntyvyys on suurempi kuin Virossa, Latviassa, Liettuassa ja ilmeisesti myös Venäjällä?
- ,,,..
ja vielä kirjoitti:
Mites sen selität, että Suomessa naista kohden syntyvyys on suurempi kuin Virossa, Latviassa, Liettuassa ja ilmeisesti myös Venäjällä?
Jos ei maantiedon opettajani valehdellut tuossa muutama vuosi sitten niin Venäjä on yksi niistä harvinaisista maista joissa syntyvyys on pienempi kuin kuolleisuus. Mitenkäs se nyt niin meni, venäläisnaisethan on kunnollisia aitoja naisia ja sellaiset tietenkin synnyttää enemmän kuin kamalat akat jotka "on enemmän miehiä kuin miehet itse".
Ei kai se muuten meidän vika ole jos meissä on enemmän ainesta kunnon mieheksi kuin monessa miehessä? Eihän sille mitään voi.
- suomessa
Heti kun rupeaa ämmäks niin varmaan saa siivousduunia. Noi OECD tutkimukset mittaa hollowoodin homo-kampanjan onnistumista. Saa sitä duunia jonain vi*un hääsuunnittelijana tai lamppumaakarina.
- ,,,
Miksei muuten puhuta nuorista syrjäytymisuhan alla olevista nuorista naisista? Erohan on aivan mitätön. 6,1% ja 7 %
"vuoden 2003 ensimmäisellä neljänneksellä toimettomien (poikien) osuus putosi seitsemään prosenttiin. Tytöistä toimettomia oli tilastokeskuksen laskutavalla 6,1 prosenttia." - M135
"TANE:n sihteeri Jussi Aaltonen osaa kertoa etta "perinteinen miehen malli lisää syrjäytymisriskiä" kun han ottaa kantaa OECD:n raporttiin missa todetaan miten Suomessa on poikkeuksellisen paljon tyoelamasta syrjaytyneita nuoria miehia."
Itse näkisin, että syy on paremminkin perinteisen miehen mallin puutteesta.
Miehillä on ollut näihin päiviin, näihin vuosikymmeniin saakka hyvä yhteistyö työelämässä.
Ja se on ollut hyvä asia.
Minusta on ollut juuri erinomainen esimerkki juuri paperiliiton toiminta.
Siellä on ollut hyvä palkka ja hyvät työ-olot.
Juuri tuota pitää miehelle tarjota, vakaata palkkaa, turvallista työpaikkaa.
Paperiliitto oli edellä-kävijä, esimerkki muille, johtotähti.
Ja juuri tuo johtotähti ollaan hävittämässä.
Siitä sitten kärsii perheet ja kaikki.
Nyt ollaan hävittämässä sitä oikeaa meininkiä, missä puhuttiin työpaikoista pysyvinä, 30-40 vuotta samassa työpaikassa.
Kylläpä on muuten tärkeä asia ollut kaikille, perheille, lapsille ...- M135
Mies ei auta itseään jos naiselle antaa töitä.
Voisi äkkiä luulla, että kun naisen kanssa työt jakaa, että se helpottaisi miehen elämää.
Kärttyisen akan kumminkin tuosta vaan itselleensä saa. Itsekkään sontiaisen. - ,,,..
M135 kirjoitti:
Voisi äkkiä luulla, että kun naisen kanssa työt jakaa, että se helpottaisi miehen elämää.
Kärttyisen akan kumminkin tuosta vaan itselleensä saa. Itsekkään sontiaisen.Onko sulla aavistustakaan miten paljon nuo kommentit loukkaa monia naisia? Tai kai se on tarkoituskin.
- M135
,,,.. kirjoitti:
Onko sulla aavistustakaan miten paljon nuo kommentit loukkaa monia naisia? Tai kai se on tarkoituskin.
Kärttyisen akan kumminkin tuosta vaan itselleensä saa. Itsekkään sontiaisen.
"Onko sulla aavistustakaan miten paljon nuo kommentit loukkaa monia naisia?"
- Mitä minä sitten sanoin.
Sanoin että ei ole hyvä antaa naiselle töitä miehen. Mitä pahaa tuossa.
Miehen elämää helpottaa se, kun miehet teemme keskenään työt.
Tällöin nainen jää vapaaksi, ja voi tehdä itse mitä tahtoo. Ja kaikki mitä nainen tuolloin tekee, tekee nainen miehen puolesta, koska mieskin on tehnyt naisen puolesta työtä.
Mies on myös vapaa tekemään naisen puolesta asioita.
Minä en pidä siitä, että velvollisuudet jaetaan eri sukupuolten kesken.
Minä luotan naiseen 100 %. Mutta niihin naisiin, jotka tahtovat miestä käskyttää, minä en luota.
Minä luotan itsenäiseen naiseen. Mutta se, mitä feministit sanovat naisen itsenäisyydeksi, ei ole oikeaa itsenäisyyttä, olen huomannut sen itsekkyydeksi.
"Tai kai se on tarkoituskin." - Hertha
M135 kirjoitti:
Tällöin nainen jää vapaaksi, ja voi tehdä itse mitä tahtoo. Ja kaikki mitä nainen tuolloin tekee, tekee nainen miehen puolesta, koska mieskin on tehnyt naisen puolesta työtä.
Minä luotan naiseen 100 %. Mutta niihin naisiin, jotka tahtovat miestä käskyttää, minä en luota.
Minä luotan itsenäiseen naiseen. Mutta se, mitä feministit sanovat naisen itsenäisyydeksi, ei ole oikeaa itsenäisyyttä, olen huomannut sen itsekkyydeksi.
"Tai kai se on tarkoituskin."Puhut "naisesta". Mikä ihme se semmoinen on?
Pakko kysyä. Ideologiasi on niin outo. - M135
Hertha kirjoitti:
Puhut "naisesta". Mikä ihme se semmoinen on?
Pakko kysyä. Ideologiasi on niin outo.Nainen on jotakin suurempaa.
- Hertha
M135 kirjoitti:
Nainen on jotakin suurempaa.
Älä naurata. Nainen on ihminen.
- asdf
M135 kirjoitti:
"Tai kai se on tarkoituskin."kun nainen tekee töitä siinä missä mieskin on nainen kärttyinen akka ja itsekäs sontiainen.
Tekeekö mies kotityötkin? Vai eikö ne ole töitä? - M135
asdf kirjoitti:
kun nainen tekee töitä siinä missä mieskin on nainen kärttyinen akka ja itsekäs sontiainen.
Tekeekö mies kotityötkin? Vai eikö ne ole töitä?"Sanoit
kun nainen tekee töitä siinä missä mieskin on nainen kärttyinen akka ja itsekäs sontiainen."
- En sanonut.
"Tekeekö mies kotityötkin?"
- No tekeekö.
"Vai eikö ne ole töitä?"
- Eikö. - M135
Hertha kirjoitti:
Älä naurata. Nainen on ihminen.
Maailmassa on kaksi ihmistä. Mies ja nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958