Jo 180 000 nimeä (klo 0:01) boikotissa

Niin sitä pitää.

1

127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keisari

      ÄLY hoi, Lordi on julkkis, ja on itse tuonut kasvonsa julkisuuteen jo vuonna 1999! Tällöin LORDI itse antoi Hesarin toimittajan kuvata itsensä NYT-liitteeseen.

      Jos esim. Ville Valo alkaisi nyt yhtäkkiä pitää naamaria, ja sanoisi "Mie toivosin ettei kukaan näyttäisi miun kasvoja, ettei miun elämäntyöni tuhoutuis", niin kuka ottaisi hänet vakavasti? Miten näin epäjohdonmukaista ja tyhmää pyyntöä voisi kukaan noudattaa?

      Tai entä jos Harri harkimo alkaisi pitää naamaria ja sanoisi saman? Väitättekö ettei lehdistöllä olisi oikeutta julkistaa tämänkin miehen kasvokuvia jotka on aikaisemmin otettu täydessä yhteisymmärryksessä hänen kanssaan?

      Kuinka VITUN typeriä Suomalaiset ovat kun TÄMÄ synnyttää kansanliikkeen? Miettikää nyt vähän, voisiko LORDIKIN (Tuo suuri jumalolentonne) olla hiukan väärässä! Olihan alusta lähtien täysin selvää että viisuvoittajan kasvot tulevat julkisuuteen. Ei kukaan voi Suomessa olla tunnettu muusikko, ja kasvoton. Todella lapsellista nostaa siitä joku meteli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      98
      2280
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      44
      1921
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1377
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1359
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      94
      1089
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      964
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe