Eli pitäis vaihtaa oikean puoleinen raidetanko,sisäpuolella väljää.Kaikki vaihtoa helpottavat vinkit tervetulleita.
vw caravelle -93 vinkki.
1
443
Vastaukset
Jos ymmärsin oikein niin tarkoitat sitä osaa missä toisessa päässä on raidetangonpää ja toinen pää menee siihen mötikkään missä hammastanko liikkuu edestakaisin.
Siitä lähetään että koko mötikkä on saatava pöydälle.
Sen mötikkäpuolen päässä on kuulanivel joka on yleensä (joistakin merkkeistä olen korjannut kyseisen vian mutta en VW) kierteellä kiinni, kuulanivelessä saattaa olla kolot avainta varten mutta yleensä putkitongeja on joutunut käyttämään.
Se mistä uusi osa tilalle? Romuttamoista varmasti löytyy, mutta myykö pelkkää päätä?
Kun laitat ehjää osaa kiinni, muista laittaa kierteisiin ruuvilukitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777