Muutto lähestyy, eikä uuteen asuntoon saa kätevästi kaapelia Welho-modeemin ja PC:n välille.
Siispä pitää tehdä se langattomasti.
Toimiiko standardi WLAN-reititin Welhon originaalimodeemin yhteydessä? Vai pitääkö mennä Welho-kauppaan ostamaan WLAN Welho? Jälkimmäinen vaihtoehto on hintava..
Kannattaako ostaa WLAN Welho-modeemi?
Welhotaro
1
1071
Vastaukset
... ellet ole jo ostanut. Kysy päivän hinta Welhon myymälästä! Siellä on usein ollut erikoistarjouksia. Yksi kone pitää kuitenkin kytkeä Ethernet-kaapelilla vähintäänkin asennusten ja asetusten muutosten ajaksi, sillä tukiasemaa ei voi kontrolloida langattoman yhteyden kautta. Ainakin niin minulle kerrottiin ja niin olen itse toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149