Löytyisikö sellaista hyvin kaunista ja
viehättävää Naista joka myis minulle selibaatin.
Vai pitääkö minun ryhtyä fakiiriksi ja hommata
patjantilalle sellainen neula-alunen.
Myytkö
8
291
Vastaukset
- sweet_lemon
on selibaatti? Onko se joku paatti, jolla seilataan?
- Netti-Hilima
se on elikkä selibaatti hienommin sanottuna!:))
Semmosta paattia mää en ainakaan omista vaikka meren rannalla asunkin:)), mutta eikö kelepaa soutuvene?:DD - Kylli.Kyllä evk
Netti-Hilima kirjoitti:
se on elikkä selibaatti hienommin sanottuna!:))
Semmosta paattia mää en ainakaan omista vaikka meren rannalla asunkin:)), mutta eikö kelepaa soutuvene?:DDruotsinkielisellä seudulla :)))))
Täälläpäin on ihan oikeesti olemassa myös Telepaatti. Tai ainakin oli silloisella sähkö- ja telelaitoksella. - sweet_lemon
Kylli.Kyllä evk kirjoitti:
ruotsinkielisellä seudulla :)))))
Täälläpäin on ihan oikeesti olemassa myös Telepaatti. Tai ainakin oli silloisella sähkö- ja telelaitoksella.joku sähkövene? Toimii varmaan gsm-verkossa...
- Kylli.Kyllä
sweet_lemon kirjoitti:
joku sähkövene? Toimii varmaan gsm-verkossa...
saaristossa. Se oli siis siihen aikaan kun isoisä lankapuhelimen osti saareen.
- nylkkäri
patja jossa on kaksi reikää isompi ja pieni
reikiin olen laittanut eläviä kastematoja
sillä täytyyhän v´´´´ssa elämää olla- sweet_lemon
sulla on vuoteessa elämää, suorastaan kuhisee elämää... juups, aika erikoista, täytyy myöntää..
- harjoitteluako
sweet_lemon kirjoitti:
sulla on vuoteessa elämää, suorastaan kuhisee elämää... juups, aika erikoista, täytyy myöntää..
Harjoitteletko haudassamakaamista, hyvä niin
jos olet herkkä kutiamaan voisi naurusi häiritä
muita ruumiita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060