Irmeli Salon säihkyvä tulo palstoille on Nostradamuksen täsmällisesti ennustama. Siinä puhutaan vaalean, vähemmän tumman kuvankauniin blondin tulevan SUOMI24:n palstoille villitsemään maanpiiriä ja päästämään Lordin itsensä hyväntahtoisesti johtaman valtakuunan kansalaisia lihallisen synnin hirmuisesta tuomiosta. Virvoituksen pisara on tiedossa kaikille!
Nostradamus ennusti Irmelin
xzcrtsrew
2
342
Vastaukset
- valaistunut
myös Jasu Salosen jakomielitaudin? Väärän kuvan laittaminen galleria-sivulle ei vielä tee äijänkäppyrästä kuvankaunista blondia. Blondin aivot nassella toki on.
- xzcrtsrew
Blondin aivot, he he. Entäs eläimen pää ja eläimen aibvot?
Olet nimittäin selvästi eläinlajisi viimeinen edustaja, kuten minä olen Suomen viimeinen paroni.
Kuuppasi kaipaa valaistusta. Siksi oletkin valinnut itsellesi nasevan nickin. Nasevaa tai nassevaa sinusta itsestäsi tosin ei tule.
Kehoitan sinua veljellisesti jatkamaan samaan tapaan. Avaudut nääs aika rohkeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954