sarja ja mulla monta lasta sekä olen lihava kotiäiti.Teen vielä kusettamalla luuseri äijältälläni lapsia, jotten vaan joudu palkka töihin.Satu, jos poistat tämän, niin kalikka on sinuun kalahtanut.
salkkarit
4
470
Vastaukset
- ssssSssss
Näinpä on :D koti-äiti, jolla ei ole kaikki aivan kunnossa :o unohit kertoo että missä asut? mielisairaalassa? :o etkai vaan oo karannu sieltä :o??
- ssssSssss
ai sori :o en mä sua tarkottanu siis "satu-täti" vaan tota viestin kirjottajaa, että sillä ei oo ihan kaikki kunnos^^ ku tommosii tänne kirjottaa. taitaa vaan olla mustis^^ :D
- satu-täti
toiset jaksaa.
Jotta nyt saisit sielunrauhan itsellesi, niin pitää varmasti hieman oikaista kuvitelmiasi, vaikei elämäni liitykään milläänlailla Salattuihin elämiin.
Pettymykseksesi on todettava, että lihavasta olen kaukana, eli ihan sopusuhtainen olen. Miestäni ei ole tarvinnut millään lailla pissiä silmään lasten alulle laiton suhteen, vaan jokainen näistä on molempien toiveesta maailmaan saatettu. Mitä palkkatöihin tulee, niin ehkä tiedätkin että Suomessa on oikeus olla äitiyslomalla lapsen syntymän jälkeen, ja senkin jälkeen olisi mahdollisuus jäädä vielä 3 vuodeksi kotiin lapsia hoitamaan. Itse olen kyllä palaamassa takaisin töiden pariin, kunhan mammaloma loppuu tammikuun lopussa. Ja kun sinua niin kauheasti mietityttää olenko laiska, kun en "kehtaa" töissä käydä, niin pudotettakoon sinut tässäkin asiassa maan pinnalle...valmistumiseni jälkeen olen tehnyt jokseenkin kokoajan töitä, lukuunottamatta nyt näitä kahta äitiyslomaa ja muutamia työttömiä pätkiä, jotka eivät siis ole olleet minun laiskuudestani kiinni.
Eli ehkäpä nyt voisit sinäkin keskittyä olennaiseen, eli Saalttujen elämien seuraamiseen ja sarjasta puhumiseen. Se on takuuvarmasti paljon mielenkiintoisempaa kuin minun elämän ruotiminen, varsinkin kun sinulla on niin vääränlaiset mielikuvat asiasta.
Kuitenkin mukavaa kesän odotusta sinullekin! - näihin lapsiin
onnistuttu iskostamaan nämä nykyajan oudot arvot: ihminen ei ole mitään ellei hän ole a) kaunis ja hoikka ja b)ns. tuottavassa työssä. Onneksi olkoon vaan, media ja vanhemmat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042975Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783