Pari vuotta sitten olin saattamassa Lahdessa isosiskoa (kuollut, nyyh) joka oli tullut käymään meille vaihteeksi, ja minulla oli hirveä kusihätä kun täältä kotoa lähdettiin ja se jatkui sinne asti (asun noin tunnin matkan päässä) ja isäni ja hän istuivat etupenkeillä eivätkä huomanneet pidättelyäni. Lopulta kun isosiskoni oli bussiin lähtenyt, olin ratkeamispisteessä. Mentiin limsalle, eikä oikein kehdannut mennä vessaan siellä, kun joitain tyttöjä oli siellä nauramassa. Join sitä limsaa hätä vain paheni. Tytöt lähtivät pois, mutta vessat sattumalta suljettiin samaanaikaan siivouksen vuoksi. Olimme lähdössä ja sanoin että voisinko mennä johonkin vessaan ja että tulisin kohta takaisin. Isäni sanoi että juu se käy ja hän hakee auton. Minulla oli OIKEASTI hätä ja juoksin oikein etsien kirjastoa tai vastaavaa. Pari minuuttia etsittyäni löysin jonkun
kirjaston ja menin hirveellä kiireellä vessaa kohti ja se oli varattu. Päädyin pissamaan lavuaariin.
oma moka
nolooh
0
531
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619