Pari vuotta sitten olin saattamassa Lahdessa isosiskoa (kuollut, nyyh) joka oli tullut käymään meille vaihteeksi, ja minulla oli hirveä kusihätä kun täältä kotoa lähdettiin ja se jatkui sinne asti (asun noin tunnin matkan päässä) ja isäni ja hän istuivat etupenkeillä eivätkä huomanneet pidättelyäni. Lopulta kun isosiskoni oli bussiin lähtenyt, olin ratkeamispisteessä. Mentiin limsalle, eikä oikein kehdannut mennä vessaan siellä, kun joitain tyttöjä oli siellä nauramassa. Join sitä limsaa hätä vain paheni. Tytöt lähtivät pois, mutta vessat sattumalta suljettiin samaanaikaan siivouksen vuoksi. Olimme lähdössä ja sanoin että voisinko mennä johonkin vessaan ja että tulisin kohta takaisin. Isäni sanoi että juu se käy ja hän hakee auton. Minulla oli OIKEASTI hätä ja juoksin oikein etsien kirjastoa tai vastaavaa. Pari minuuttia etsittyäni löysin jonkun
kirjaston ja menin hirveellä kiireellä vessaa kohti ja se oli varattu. Päädyin pissamaan lavuaariin.
oma moka
nolooh
0
550
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-629490Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1367174Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036662Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1835019- 1714799
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.983563- 1702471
- 662348
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1642303- 582122