Eu aikoo rahoittaa budjetin sms ja e-mail -viesteillä!!!

oosa

Ylen teksti-tv:llä (s. 141) julkaistiin seuraava uutinen 26.05.2006:

"Eu -parlamentti on asettanut työryhmän tutkimaan ehdotusta, jonka mukaan laajentuvan unionin budjetti voitaisiin rahoittaa verottamalla sähköposti- ja tekstiviestejä.

Yhdestä matkapuhelimen viestistä perittäisiin veroa 1,5 senttiä, sähköpostista 0,000001 senttiä. Viestejä lähetetään päivittäin miljardeja. Budjettijärjestelmän uudistamisesta päätetään joulukuussa."

__________________________________________
VAIKUTA ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!!!

allekirjoita adressi ehdotusta vastaan:

http://www.adressit.com/smsvero

18

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mathem

      Perustetaan eu jotta saadaan luotua poliittisia työpaikkoja joissa päätetään että mitä veroja keksitäään jotta voidaan maksaa veron keksijöille palkkaa.

      • eikä tule

        rikollisjärjestö koko EU!

        Ulos kaikki 2.lk poliitikot, vähempi on tässäkin lajissa enempi!


    • Tässä sen näkee taas mihin johtaa asiat, kun otetaan roskavaltioita EU:hun ja aletaan maksattaa niiden aiheuttamat kustannukset tavallisilla ihmisillä ja hehän tämän lystin loppujen lopuksi maksavat.

      Kas kun ei ollut liikenne taas verotuksen kohde tai ainakaan vielä.
      Viestintää siis aletaan seuraavaksi pommittaa maksuin ja sehän tietää, että seuraavaksi nousevat laajakaistojen kuukausi maksut sekä matkapuhelin liittymiin"muut palvelut"kohtaan jotakin uutta.

      Mikähän päivä nämä alkavat verottaa olemassaolosta EU:n alueella?0,000001eur/pv vaikka ja nimekkeellä ihmisen käyttömaksu.

      EU:n tehtävä oli kai alunperin vakauden ja hyvinvoinnin luominen, mutta jo alusta alkaen se on ollut pelkkä uutuus DDR ja ihmisten orjuutus liittovaltio eli byrokraattien toive valtio.
      EI EU:lle!

      • talollinen

        "EI EU:lle!"

        Mitä tuo nyt oli? Itsepäisyyspuolueen änkyrä vauhdissa?


      • talollinen kirjoitti:

        "EI EU:lle!"

        Mitä tuo nyt oli? Itsepäisyyspuolueen änkyrä vauhdissa?

        Juurikin tasan sitä mitä tarkoitin, mutta sillä erotuksella, että kirjoittaja on sitoutumaton ja piste.

        Entäpä oma kantasi?


    • tomppa

      En uskonnut silmiäni kuin luin tätä juttua. Pidin sitä ensin mätäkuun juttuna vaikkakin nyt ei olekkaan mätäkuu. Miksi EU:n kovapalkkaiset byrokraatit ehdottavat sellaista jota varmaankin olisi omiaan entisestään huonontamaan EU:n kilpailukykyä! Tästä byrokratia taakasta on tehtävä loppu ja pian. Raskaalla mielellä alan pikkuhiljaa hyväksyä ajatusta siitä että Suomi vetäytyy EU:sta!!

      Oli väärin ottaa nämä korruptiovaltiot kuten puolaa mukaan EU:hun!

      • talollinen

        Et kai ole jo mennyt tähän paulaan?

        http://www.itsenaisyyspuolue.fi

        Ei kannata olla niin EU:n vastainen, että järjestäytyisi. Se, mitä Suomen EU-jäsenyyden ja kaiken muun hyvänä pitämänäni kehityksen vastustajissa eniten pelkään, on järjestäytymistaipumus.


      • tomppa
        talollinen kirjoitti:

        Et kai ole jo mennyt tähän paulaan?

        http://www.itsenaisyyspuolue.fi

        Ei kannata olla niin EU:n vastainen, että järjestäytyisi. Se, mitä Suomen EU-jäsenyyden ja kaiken muun hyvänä pitämänäni kehityksen vastustajissa eniten pelkään, on järjestäytymistaipumus.

        Mikään muu ei näytä muuttavan EU:n rahanahneata isoa byrokraattijoukkoa kun ehkäpä raju EU vastaisuus. En yhdy ko. puolueen näkemyksiin mutta EU:n byrokraattisuus on suuri UHKA meille Eurooppalaisille. Se että EU:n "virkamiehet" jotka nauttivat suuria korvauksia menetetystä vapajasta lähtevät tällä tavalla keksimään uusia veroja, suomaalaisten virkamiesten tavalla, on sodanjulistus MEITÄ veronmaksajia vastaan!
        EU:n pitäisi leikata byrokraattiarmeijansa ja hallinnoinin kustannukset rajusti eikä lähteä globaalisaation tässä vaiheessa vaaralliselle veronkorotuslinjalle!

        Paras puolustus on joskus raju hyökkäys joten nyt kannattaa järjestäytyä EU byrokraatia vastaan!


      • oikeaa asiaa
        tomppa kirjoitti:

        Mikään muu ei näytä muuttavan EU:n rahanahneata isoa byrokraattijoukkoa kun ehkäpä raju EU vastaisuus. En yhdy ko. puolueen näkemyksiin mutta EU:n byrokraattisuus on suuri UHKA meille Eurooppalaisille. Se että EU:n "virkamiehet" jotka nauttivat suuria korvauksia menetetystä vapajasta lähtevät tällä tavalla keksimään uusia veroja, suomaalaisten virkamiesten tavalla, on sodanjulistus MEITÄ veronmaksajia vastaan!
        EU:n pitäisi leikata byrokraattiarmeijansa ja hallinnoinin kustannukset rajusti eikä lähteä globaalisaation tässä vaiheessa vaaralliselle veronkorotuslinjalle!

        Paras puolustus on joskus raju hyökkäys joten nyt kannattaa järjestäytyä EU byrokraatia vastaan!

        Sinähän sen sanoit parhaiten mikä EUsa on vikana. Tulisi löysätä byrokratiaa ja eikä tosiaankaan mitään EU hallintoa brysselissä tarvittaisi. Yhteistyötä voi tehdä muutenkin ja jokaisen maan hallitus voi edustaa omaa maataan mahdollisissa kokouksissa.


    • Hönö

      noin 9 penniä per viesti ! Kannattaa kyllä katsoa omaa puhelinlaskua ja laskea paljonko se nousisi.
      20 % veroa per viesti, kyllä sosialimi jyrää..

    • talollinen

      Tuon täytyy olla Itsepäisyyspuolueen keksintö, jonka he ovat jotenkin saaneet ujutettua mediaan. Valetta se on!

      EU, harkitse mitä teet, että kansa pysyisi tyytyväisenä sinuun!

      • Kerropa talollinen yksikin hyvä asia mitä EU on sinulle antanut, kun niin kärkkäästi EU:ta puolustelet?Ei hirveämmin ole näkynyt..


      • Muistapa Kepulainen mikä ilmeisestikin olet, että tuet ovat myös vaarassa.Sitten ei enää naurata..


    • oosa

      Uutinen on herättänyt keskustelua, mikä on todella hienoa. Se kertoo aktiivisista ja poliittisesti valppaista ihmisistä. Eri mieltä saa toki olla ja kertoa rakentavia perusteluita - siitähän on keskusteluissa kyse.

      Julkaisemani adressi on alkanut täyttyä nimistä. Jos olet sitä mieltä, ettet sittenkään haluaisi maksaa jopa 25% lisää tekstiviesteistä (0,015/0,06€), osallistu!

      http://www.adressit.com/smsvero

      Kiitos! :)

      • tomppa

        Luulin että tämä oli mätäkuun juttu mutta valitettavasti ei ollut. SMS:ile on teknillisesti aika helppoa laittaa vero mutta miten olisi teknillisesti edes mahdollista laittaa vero sähköpostiviesteille! Voisimme käyttää Euroopan ulkopuolella olevia servereitä niin eivät poloiset pääse verottamaan, ellei, kauhuskenario toteutuisi. Kauhuskenario olisi se että EU rakentaa Echelonin tapaista vakoilujärjestelää!! Tähänkö EU tähtää kun tällaista esitetään!

        Nyt on korkea aika LEIKATA EU:n byrokratia rajusti tai sitten rakentaa EU:n kattava orgaanisaatiota jonka tarkoitus on purkaa EU:n mutta silti pitää Euroopan tullivapaana alueena!


      • tomppa kirjoitti:

        Luulin että tämä oli mätäkuun juttu mutta valitettavasti ei ollut. SMS:ile on teknillisesti aika helppoa laittaa vero mutta miten olisi teknillisesti edes mahdollista laittaa vero sähköpostiviesteille! Voisimme käyttää Euroopan ulkopuolella olevia servereitä niin eivät poloiset pääse verottamaan, ellei, kauhuskenario toteutuisi. Kauhuskenario olisi se että EU rakentaa Echelonin tapaista vakoilujärjestelää!! Tähänkö EU tähtää kun tällaista esitetään!

        Nyt on korkea aika LEIKATA EU:n byrokratia rajusti tai sitten rakentaa EU:n kattava orgaanisaatiota jonka tarkoitus on purkaa EU:n mutta silti pitää Euroopan tullivapaana alueena!

        Oletko laittanut esimerkiksi merkille, että jotkin laajakaistat esimerkiksi kallistuvat?Ettei vain olisi jossakin ennakko aavistuksia, että peritään kuukausimaksua enemmän, että saadaan rahaa niihin veroihin.Eli kaikki vain hiljakseen kallistuu, kuten tähänkin mennessä ja sehän tuokin kilpailukykyä, kun osoittaa ulkomaailmalle rahavirtojen kasvavan, mutta hintana vain on kansalaisten pahoinvointi.
        Ja kaikki hiljakseen ettei nouse haloota.

        Ja jos EU:lle pitäisi jotakin tehdä sitä hajottamatta niin ulos niitä harmaapäisiä hyväksikäyttäjiä 4000-9000 eur / kk palkoiltaan ja runsaasti sekä muita tyhjäntoimittajia ja maille oma päätösvaltansa ja keskittyköön EU vain talouteen, ei maiden omiin asioihin ja siihen mitä minkäkin tulisi olla.


      • tomppa
        labtech27 kirjoitti:

        Oletko laittanut esimerkiksi merkille, että jotkin laajakaistat esimerkiksi kallistuvat?Ettei vain olisi jossakin ennakko aavistuksia, että peritään kuukausimaksua enemmän, että saadaan rahaa niihin veroihin.Eli kaikki vain hiljakseen kallistuu, kuten tähänkin mennessä ja sehän tuokin kilpailukykyä, kun osoittaa ulkomaailmalle rahavirtojen kasvavan, mutta hintana vain on kansalaisten pahoinvointi.
        Ja kaikki hiljakseen ettei nouse haloota.

        Ja jos EU:lle pitäisi jotakin tehdä sitä hajottamatta niin ulos niitä harmaapäisiä hyväksikäyttäjiä 4000-9000 eur / kk palkoiltaan ja runsaasti sekä muita tyhjäntoimittajia ja maille oma päätösvaltansa ja keskittyköön EU vain talouteen, ei maiden omiin asioihin ja siihen mitä minkäkin tulisi olla.

        Olen huolestuneena katsellut EU:n byrokratian paisumista. Valitettavasti Suomella on samoja taipumuksia. Euro joka menee byrokratiaan tulee sieltä 50c:nä, joten BKT:n sijasta pitäisi katsoa tulot teollisesta (sis palvelut) toiminnasta. En usko että alempinopeuksien laajakaistojen hinnannuosu on EU:sta johtuvaa.

        Kysymys on se että onnistuuko byrokratian purku hajoittamatta EU:ta!! Epäilen!


    • kautta monin tavoin

      Euroopan yhteistyö on vaarassa juuri rahan haaskauksen takia. Meppien palkat ja erilaiset kuljetustuet on laitettava syyniin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe