Milloin se loppuu?

AngorVat

Se ikävä. Olen pitänyt itseäni niin vahvana, mutta tuntuu etten millään pääse tästä yli.. Pikku-veljeni - veljeni leijonamieli- hyväsiti sinulle, nuku hyvin..

Kuinka äitee voi auttaa? On hirveetä kuunnella sitä lohdutonta porua. Onneksi veljeni lapsille on hommattu terapia-apua. Eniten pelottaa se, että tämän jälkeen veljeni lapset jäävät 'suvun' ulkopuolelle - yksin surussaan. Kuolema on ilman muuta seuraus syntymästä, mutta on se vaikeeta käsitellä silloin kun se sattuu läheiselle.

Ei ollut tarkoitus provoilla, mutta uskokaa tai älkää, tääkin helpottaa kun kirjoittaa siitä mikä rassaa...

Hyvää viikonloppua kuitenin kaikille :)

8

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalo,,

..hakee uomansa lopulta, niin se vain on, omakin veli kuoli, tuosta vaan ilman syytä ja selitystä, joten ymmärrän.

..
      Kuinka maassa saattaa sielu ollakkaan,
      kuin ois graniittinen paasi painonaan,
      mä pelkään muistoa ja pelkään unohtaa....

• Ei lopu ikinä,se muuttaa muotoaan helpommaksi kestää.Kiitos muuten kun herättelit pakkaus kiireen keskellä siihen mikä elämässä on kuitenkin tärkeimpää.Hyvää viikonloppua sinulle,jonain päivänä huomaat että asiat tosiaan menevät vain omille raiteilleen,niinkuin edellinen kirjoittaja sanoi.

• kika

Voimia!

• jaana..

se vain muuttaa muotoaan

Osanottoni

toivottavsti veljesi lapset eivät jää suvun ulkopuolelle, sillä se olisi pahinta mitä suku voi tehdä että hylkää heidät, heitä täytyisi tukea kaikin puolin ja olla yhteydessä pitää heidät siinä tukiympyrässä missä on kaikki toisetkin sukulaiset, auttaa ja kannustaa heitä surussaan

Hyvää viikonloppua

• tuffe

kun lapset joutuvat menettämään isäänsä...

Olen vierestä nähnyt samanlaisen tilanteen. Eipä siinä paljoa voi, muuta kuin olla olkapäänä... ja sulla on tietty itselläskin suru.. Aika sen kivun turruttaa, täytyy vaan toivoa että se ensimmäinen vuosi kuluu nopeasti.

Se jo, että sinä jaksat lasten kohtaloa oman surusi keskellä osoittaa, että heistä tullaan pitämään huolta. Kaikkea hyvää sulle, AngorVat.

• Laahustava

Ikävä jää kun läheinen poistuu keskenkaiken,paljon jäi kertomatta ja yhdessä kokematta.Ei halua millään päästää irti ja uskoa,että se on lopullista.
      Vaikka olisi kuinka vahva henkisesti voittaa suru ja sureminen kuuluu pois menneelle viimeisenä viestinä hänelle.
      Sureminen auttaa sinua jaksamaan vaikkei se siltä tunnukkaan vaan tuntuu vievän viimeisetkin voimat.
      Päivä päivältä alkaa suru helpottaa ja tilalle tunkeutuu väkisin kauniit muistot hetkistä joita sait viettää hänen kanssa.Yhdessä kokea riemukkaita ilon hetkiä joita muistellessasi nousee esiin pieni hymy,sillon huomaat jaksavasi kantaa tuota tuskaista olotilaa ja tiedät pääseväsi yli.
      Lämmin hali sinulle ja hyvää viikonloppua

• ..helinää ois kaikki sanat, jotka osaisin sinulle nyt
      sanoa. Miksihän tämänkin kirjoitin.
      Jaksamista..

• meriv

ei lopu..pian alat hymyilemään hetkille, joita sinulla oli veljesi kanssa..veljesi lapset muistavat isänsä kanssa vietettyjä hetkiä lämmöllä ja kaipauksella, mutta hymyillen.

Ei vielä, mutta kuitenkin.

Lasteni ollessa pieniä tuli ajankohtaiseksi kysymys, mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen..miksi ihminen elää ja sitten vain kuolee pois.

Selittääkseni asian niin, että lapsi ymmärtää kehitin maitotölkkiteorian.

Ihminen juo maitotölkin tyjäksi..saa maidosta vitamiineja, kalkkia ym..ja se maistuu hyvälle.

Kaikki maidosta saatu jää meihin..rakennusaineeksi senhetkistä ja tulevaisuutta varten.

Tyhjä tölkki on vain sen maidon suoja..pitämässä sisällään se hyväätekevä aine, joten se heitetään tyhjentynenä pois.

Näin myös ihmisten kanssa..eläessämme meistä jää jälki kaikkiin, joita kohtaamme..kaikkiin erilainen, mutta jää.

Sitä jälkeä ei kukaan meistä enää pois ota. *hymyilee*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe