koko viikko meni aivan pain mantya, yksikaan paiva ei mennyt suunnitelmien mukaan, mutta that's life. ja kertaakaan en ehtinyt edes kokkaamaan itselleni lamminta ruokaa. mutta perjantaina peruivat meidan espanjan lennon ja lahettivat meidat kotiin, joten pyykinpesun ja silityksen sijaan lahdin kaupungille, nautin muutaman drinkin parhaiden kavereiden kanssa, sain uuden duunitarjouksen ja nyt nayttaa maailma taas paljon paremmalta...
viikko
flyinghi
1
266
Vastaukset
- sornu
minulla meni ok viikko tiistaina kaapit täyteen ruokaa poika kaverin kaa lasku puoliksi maksettiin ruoka ok ja taas kauppaan meno yksin viikon lopuksi ostokset kaverini tallinassa et silleen ok kaappit täynnä ruokaa ja juomaa ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804