mistä sais? oon löytäny jo muutamia linkkejä mutta ne on vaa muutaman minuutin pätkiä. ja millä nimellä niitä vois ettiä dc :lta?
kiitosta vastanneille. :F
mistä sais duumeja?
9
2993
Vastaukset 9
- ...
on aika perseestä, mutta sisko saanut koko jaksoja DC stä.. kai se sillä duumilaakson tarinat tai jotain noilla main haulla sai ne.. Kokeile toisia hubeja, esim. adrenaline 1
- ...
katsopa [FIN]BAWD blue lagoon
- duumi-fani. :F
... kirjoitti:
katsopa [FIN]BAWD blue lagoon
kiitosta, :D mutta miten saan vaihettua sen hubin? enkä viiti kysyy iskältä. :D ku se kysyy kuitenki et miks se pittää vaihtaa.. :/ nii voiko joku vielä vastata tähän ja olla niin kiltti? :D ^^)
- ....
duumi-fani. :F kirjoitti:
kiitosta, :D mutta miten saan vaihettua sen hubin? enkä viiti kysyy iskältä. :D ku se kysyy kuitenki et miks se pittää vaihtaa.. :/ nii voiko joku vielä vastata tähän ja olla niin kiltti? :D ^^)
etsit vaan sen hubilistalta, laitat suosikkeihin (eli kirjoitat /fav kyseisessä hubissa) menet omaan hubilistaan laitat salasanan ja nimimerkin ---> ok yhdistä. Sitten vaan hakemaan. Juu, ja tarkista myös paljon sinne on se jakoraja (paljon sulla pitää olla tavaraa omassa jakoon kansiossa...
voi olla montakin hubia samaan aikaan =)
- duumi-fani. :F
mutta antoit samat linkit missä mäki oon jo käyny, onko niiitä enempää ku nuo? ja kiitos siitä dc :ssa hommelistaki, oo löytäny jo muutamia, ja juttelin yhenki kans sielä,nii seki autto, oon löytäny jo monta kansiota, ja vasta kolme on tullu. :D
- Uuno
Kannattaa mennä YouTubeen siellä niitä voi kattoa. Jaksoja on ainakin 5 ( 2 speciaalia)
- miten ?
miten saan ne
millä hakusanalla - -.-
eipä siellä youtubessa enää mitää videoit oo ku ne on poistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041055
- 62984
- 67502
- 47463
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8436Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112431- 13420
- 42412
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391- 15386