Mitä mieltä TAYS:ista?

nurseri

Oletko ollut hoidossa TAYS:issa? Oletko tyytyväinen saamaasi hoitoon?
Olen menossa kesätöihin TAYS:in eräälle osastolle. Olen kiinnostunut, mikä on yleinen käsitys/oletus tamperelaisilla hoidon tasosta.
Kokemuksia löytyy varmasti hyviä ja huonoja....

10

1920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jppee

Ortopedian puolella sain ainakin loistavaa hoitoa. Hoitsut, lääkärit ja yleensäkin koko väki toimi moitteettomasti ja olivat ystävällisiä. Jäi positiivinen kuva ko. laitoksesta. Hyvä hyvä!

• hoidosta

Olen joutunut seuraamaan lähiomaiseni hoitoa TAYS:ssa ja voin vakuuttaa,että hoitajat ovat olleet ammattitaitoista väkeä ja ovat hoitotyötä tehneet loistavasti kovan kiireenkin keskellä.
      Meitä omaisia on pidetty ajan tasalla ja kysymyksiimme olemme aina saaneet vastauksen ja meitä on kohdeltu erityisen hyvin.
      MINÄ KIITÄN TAYS:N HOITAJIA SYDÄMESTÄNI HYVÄSTÄ OMAISENI HUOLENPIDOSTA JA MYÖSKIN HÄNEN PUOLESTAAN.
      OLETTE MAHTAVIA!

• Ensiapua

Olin viime kesänä yön ensiavussa. Hoito oli erinomaista vaikka lääkärit ja hoitsut vaihtui kuin lätkäottelussa pelaajat.
      Aina kerrottiin missä mennään, kuka tulee suraavana tutkimaan ja kuinka tilani etenee ´paperilla´.
      Täytyy vielä jälkeenpäin kiittää palvelusta.
      Miinuksena vain se että en vieläkään tiedä mikä minulla oli, en kylläkään ole sitä tiedustellut.

• _Baggio

Muutaman kerran olen TAYS ollut ja eipä mitään valittamista tule mieleen. Ammattilaisia töissä...kiitos

• neiti hoitaja

Kerrankin mukava saada positiivista palautetta!
      On hienoa että potilaat ovat tyytyväisiä saamaansa hoitoon. Itse työskentelen ko. sairaalassa ja positiivinen palaute jää monesti saamatta. Yleensä ne haukut ja moitteet vain kantautuvat korviin asti..

Kyllä nyt taas jaksaa puurtaa töissä, kun kesälomaankin tuntuu olevan vielä turhan monta viikkoa:)

• minä

ja oikein mukavaa henkilökuntaa on ainakin 6 a:lla. Olen ollut tyytyväinen saamaani hoitoon!

• mukavaa on kyllä

Olen työskennellyt muutaman vuoren kyseisessä paikassa.

Työ on muukavaa ja koleekat ja muu henkilö kunta ovat suurimaksi osaksi mukavia.

Minusta tämä paikka on paras työ paikka missä olen ollut ja nyt tarkoitan koko sairaalaa.

Mutta kyl minusta on tosi mukavaa olla töissä esim: 10 a, 11a, 11B, späillä, leikkureissa, 2a, 2b yms....

• sissi
        mukavaa on kyllä kirjoitti:

Olen työskennellyt muutaman vuoren kyseisessä paikassa.

Työ on muukavaa ja koleekat ja muu henkilö kunta ovat suurimaksi osaksi mukavia.

Minusta tämä paikka on paras työ paikka missä olen ollut ja nyt tarkoitan koko sairaalaa.

Mutta kyl minusta on tosi mukavaa olla töissä esim: 10 a, 11a, 11B, späillä, leikkureissa, 2a, 2b yms....

Pomot siis esimiehet ovat aivan mahtavia ihmisiä.

Toisin kuin muuaalla missä olen ollut.
        Tays on paras työ maa.

• Anonyymi

Oma väki kehumassa paskaa laitostaan, ihme ettei ole botti tekstejä vielä laitettu liialti. Säälittävä paikka, ylimielistä, tietämätöntä porukkaa ja jos menee asia oman tietämyksen ulkopuolelle niin nostetaan kädet pystyy. Tappamis laitos. 1/10 potilaasta pelastuu ja muille tulee vakavia komplikaatioita tai kuolema.

• Anonyymi

Jäit perskules henkiin. Koskas tulet taas. Sinä oot varmaan se perslurittaja sinikeltaisissa vaipoissasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe