Musta tuntuu

siltä,

että ei meistä ole toisillemme ystäviksi. Et kuitenkaan ymmärtäisi mua..... Puhelimessakin puhuit päälleni. Jos et kommentoi, ymmärrän että haluat olla rauhassa ja että unohdan sut. Puhelimessahan viittasit siihen.

9

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs

me muuten puhuttiin?

• .........................

soita vaan uudestaan..........

• ...

välittämättä, kun puhelimessa sanotaan ettei kiinnosta paskaakaan! :( :(

• ..................
        ... kirjoitti:

välittämättä, kun puhelimessa sanotaan ettei kiinnosta paskaakaan! :( :(

nyt olen vähän tämmönen...kiva kun löysit uuden juutpaikan :)

• ...
        .................. kirjoitti:

nyt olen vähän tämmönen...kiva kun löysit uuden juutpaikan :)

sä ihminen, joka välittää musta?

• .........................
        ... kirjoitti:

sä ihminen, joka välittää musta?

voihan niitä olla paljon muitakin......

• ....
        ......................... kirjoitti:

voihan niitä olla paljon muitakin......

tätä enempää.

Mihin mä suakaan tarvin? Mihin?

Siihenkö, että sä säälisit mua? "voihan niitä olla paljon muitakin"

Niin voisi olla, mutta tällä hetkellä ei ole ketään. Mun ei anneta missään olla oma itseni, siksi viihdyn näillä keskustelupalstoilla ihmeen hyvin..... Aina joko muiden mielestä analysoin liikaa, tai puhun tylsistä aiheista tai..... ulkonäkö plus luonne. Kummatkin pistetään mulla ihan maan tasalle.

Haen "turvaa" (henkistä) ja lohtua täältä. Olen niin saamarin väsynyt siihen, etten saisi olla oma itseni. Mulla on oikeus olla oma itseni! Eihän ketään toista samanlaista ole maapallolla... Tuon oikeuden toteutan TÄÄLLÄ. Kirjoitan juuri siihen tyyliin kuin ajattelenkin.

• .....
        .... kirjoitti:

tätä enempää.

Mihin mä suakaan tarvin? Mihin?

Siihenkö, että sä säälisit mua? "voihan niitä olla paljon muitakin"

Niin voisi olla, mutta tällä hetkellä ei ole ketään. Mun ei anneta missään olla oma itseni, siksi viihdyn näillä keskustelupalstoilla ihmeen hyvin..... Aina joko muiden mielestä analysoin liikaa, tai puhun tylsistä aiheista tai..... ulkonäkö plus luonne. Kummatkin pistetään mulla ihan maan tasalle.

Haen "turvaa" (henkistä) ja lohtua täältä. Olen niin saamarin väsynyt siihen, etten saisi olla oma itseni. Mulla on oikeus olla oma itseni! Eihän ketään toista samanlaista ole maapallolla... Tuon oikeuden toteutan TÄÄLLÄ. Kirjoitan juuri siihen tyyliin kuin ajattelenkin.

Oma äitinikin jopa kadehtii mua!

Tuolla en tarkoita sitä, että olisin yhtään sen kadehtittavampi henkilö kuin kukaan muukaan, vaan tarkoitan sitä, että en tiedä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka osaisi aidosti iloita hyvistä ominaisuuksistani. Kaikki tutut pistää hyvät ominaisuuteni huonoiksi... eivät kestä sitä, että mulla olisi jotain hyvääkin. Se rasittaa mua... Jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä. Eikä se asia siihen vielä lopu. Jokaisella ihmisellä on Velvollisuus olla oma itsensä! Jokaisen ihmisen "anti" on se, mitä hän oikeasti on. Tiedän, että löytyy joukosta ihmisiä, jotka pitäisivät luonteestani eivätkä arvostelisi koko aikaa. Tiedän sen, siksi yritänkin sanoa itselleni että vaikka mitä paskaa tulisi niskaan analysoinnista, ällöttävän läheisestä käytöksestä jne., pyrin silti säilyttämään nuo ominaisuudet itselläni. Ihan sitä varten, koska joku toinen voisi niitä puolestaan arvostaa. Ja lisäksi siksi, että ihmisellä on helpompaa olla vain juuri se, mitä oikeasti on. Esittäminen rasittaa... eikä siinä ole myöskään mitään järkeä.

• valttia
        ..... kirjoitti:

Oma äitinikin jopa kadehtii mua!

Tuolla en tarkoita sitä, että olisin yhtään sen kadehtittavampi henkilö kuin kukaan muukaan, vaan tarkoitan sitä, että en tiedä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka osaisi aidosti iloita hyvistä ominaisuuksistani. Kaikki tutut pistää hyvät ominaisuuteni huonoiksi... eivät kestä sitä, että mulla olisi jotain hyvääkin. Se rasittaa mua... Jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä. Eikä se asia siihen vielä lopu. Jokaisella ihmisellä on Velvollisuus olla oma itsensä! Jokaisen ihmisen "anti" on se, mitä hän oikeasti on. Tiedän, että löytyy joukosta ihmisiä, jotka pitäisivät luonteestani eivätkä arvostelisi koko aikaa. Tiedän sen, siksi yritänkin sanoa itselleni että vaikka mitä paskaa tulisi niskaan analysoinnista, ällöttävän läheisestä käytöksestä jne., pyrin silti säilyttämään nuo ominaisuudet itselläni. Ihan sitä varten, koska joku toinen voisi niitä puolestaan arvostaa. Ja lisäksi siksi, että ihmisellä on helpompaa olla vain juuri se, mitä oikeasti on. Esittäminen rasittaa... eikä siinä ole myöskään mitään järkeä.

Oletko lukenut "pidä itsestäsi huolta" Phillip C. McGraw:n kirjaan?

Jatka samaan malliin ja etsi ihmisiä, joita kiinnostaa aitous. Kierrä kaukaa muut! Ja se on mahdollista, jos vain haluat. Ja veri ei muuten velvoita, jos sukulaiset ovat inhottavia!

Täällä yksi sellainen, joka on opetellut kunnioittamaan itseään, eikä suostu laittaa itseään sellaisiin tilanteisiin joihin lapsena/nuorena joutui..

Älä anna muitten ihmisten saastuttaa itseäsi! Jos he eivät tee sinulle hyvää, poista heidät elämästäsi! Näin minä tein ja on minulla siltikin muutama ystävä jäljellä. Tosin vieläkin käyn läpi asioita ja tapahtumia (negatiivisia) jotka ovat muuttaneet minua epäaitoon suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe