Musta tuntuu

siltä,

että ei meistä ole toisillemme ystäviksi. Et kuitenkaan ymmärtäisi mua..... Puhelimessakin puhuit päälleni. Jos et kommentoi, ymmärrän että haluat olla rauhassa ja että unohdan sut. Puhelimessahan viittasit siihen.

9

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs

      me muuten puhuttiin?

    • .........................

      soita vaan uudestaan..........

      • ...

        välittämättä, kun puhelimessa sanotaan ettei kiinnosta paskaakaan! :( :(


      • ..................
        ... kirjoitti:

        välittämättä, kun puhelimessa sanotaan ettei kiinnosta paskaakaan! :( :(

        nyt olen vähän tämmönen...kiva kun löysit uuden juutpaikan :)


      • ...
        .................. kirjoitti:

        nyt olen vähän tämmönen...kiva kun löysit uuden juutpaikan :)

        sä ihminen, joka välittää musta?


      • .........................
        ... kirjoitti:

        sä ihminen, joka välittää musta?

        voihan niitä olla paljon muitakin......


      • ....
        ......................... kirjoitti:

        voihan niitä olla paljon muitakin......

        tätä enempää.

        Mihin mä suakaan tarvin? Mihin?

        Siihenkö, että sä säälisit mua? "voihan niitä olla paljon muitakin"

        Niin voisi olla, mutta tällä hetkellä ei ole ketään. Mun ei anneta missään olla oma itseni, siksi viihdyn näillä keskustelupalstoilla ihmeen hyvin..... Aina joko muiden mielestä analysoin liikaa, tai puhun tylsistä aiheista tai..... ulkonäkö plus luonne. Kummatkin pistetään mulla ihan maan tasalle.

        Haen "turvaa" (henkistä) ja lohtua täältä. Olen niin saamarin väsynyt siihen, etten saisi olla oma itseni. Mulla on oikeus olla oma itseni! Eihän ketään toista samanlaista ole maapallolla... Tuon oikeuden toteutan TÄÄLLÄ. Kirjoitan juuri siihen tyyliin kuin ajattelenkin.


      • .....
        .... kirjoitti:

        tätä enempää.

        Mihin mä suakaan tarvin? Mihin?

        Siihenkö, että sä säälisit mua? "voihan niitä olla paljon muitakin"

        Niin voisi olla, mutta tällä hetkellä ei ole ketään. Mun ei anneta missään olla oma itseni, siksi viihdyn näillä keskustelupalstoilla ihmeen hyvin..... Aina joko muiden mielestä analysoin liikaa, tai puhun tylsistä aiheista tai..... ulkonäkö plus luonne. Kummatkin pistetään mulla ihan maan tasalle.

        Haen "turvaa" (henkistä) ja lohtua täältä. Olen niin saamarin väsynyt siihen, etten saisi olla oma itseni. Mulla on oikeus olla oma itseni! Eihän ketään toista samanlaista ole maapallolla... Tuon oikeuden toteutan TÄÄLLÄ. Kirjoitan juuri siihen tyyliin kuin ajattelenkin.

        Oma äitinikin jopa kadehtii mua!

        Tuolla en tarkoita sitä, että olisin yhtään sen kadehtittavampi henkilö kuin kukaan muukaan, vaan tarkoitan sitä, että en tiedä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka osaisi aidosti iloita hyvistä ominaisuuksistani. Kaikki tutut pistää hyvät ominaisuuteni huonoiksi... eivät kestä sitä, että mulla olisi jotain hyvääkin. Se rasittaa mua... Jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä. Eikä se asia siihen vielä lopu. Jokaisella ihmisellä on Velvollisuus olla oma itsensä! Jokaisen ihmisen "anti" on se, mitä hän oikeasti on. Tiedän, että löytyy joukosta ihmisiä, jotka pitäisivät luonteestani eivätkä arvostelisi koko aikaa. Tiedän sen, siksi yritänkin sanoa itselleni että vaikka mitä paskaa tulisi niskaan analysoinnista, ällöttävän läheisestä käytöksestä jne., pyrin silti säilyttämään nuo ominaisuudet itselläni. Ihan sitä varten, koska joku toinen voisi niitä puolestaan arvostaa. Ja lisäksi siksi, että ihmisellä on helpompaa olla vain juuri se, mitä oikeasti on. Esittäminen rasittaa... eikä siinä ole myöskään mitään järkeä.


      • valttia
        ..... kirjoitti:

        Oma äitinikin jopa kadehtii mua!

        Tuolla en tarkoita sitä, että olisin yhtään sen kadehtittavampi henkilö kuin kukaan muukaan, vaan tarkoitan sitä, että en tiedä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka osaisi aidosti iloita hyvistä ominaisuuksistani. Kaikki tutut pistää hyvät ominaisuuteni huonoiksi... eivät kestä sitä, että mulla olisi jotain hyvääkin. Se rasittaa mua... Jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä. Eikä se asia siihen vielä lopu. Jokaisella ihmisellä on Velvollisuus olla oma itsensä! Jokaisen ihmisen "anti" on se, mitä hän oikeasti on. Tiedän, että löytyy joukosta ihmisiä, jotka pitäisivät luonteestani eivätkä arvostelisi koko aikaa. Tiedän sen, siksi yritänkin sanoa itselleni että vaikka mitä paskaa tulisi niskaan analysoinnista, ällöttävän läheisestä käytöksestä jne., pyrin silti säilyttämään nuo ominaisuudet itselläni. Ihan sitä varten, koska joku toinen voisi niitä puolestaan arvostaa. Ja lisäksi siksi, että ihmisellä on helpompaa olla vain juuri se, mitä oikeasti on. Esittäminen rasittaa... eikä siinä ole myöskään mitään järkeä.

        Oletko lukenut "pidä itsestäsi huolta" Phillip C. McGraw:n kirjaan?

        Jatka samaan malliin ja etsi ihmisiä, joita kiinnostaa aitous. Kierrä kaukaa muut! Ja se on mahdollista, jos vain haluat. Ja veri ei muuten velvoita, jos sukulaiset ovat inhottavia!

        Täällä yksi sellainen, joka on opetellut kunnioittamaan itseään, eikä suostu laittaa itseään sellaisiin tilanteisiin joihin lapsena/nuorena joutui..

        Älä anna muitten ihmisten saastuttaa itseäsi! Jos he eivät tee sinulle hyvää, poista heidät elämästäsi! Näin minä tein ja on minulla siltikin muutama ystävä jäljellä. Tosin vieläkin käyn läpi asioita ja tapahtumia (negatiivisia) jotka ovat muuttaneet minua epäaitoon suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe