Musta tuntuu

siltä,

että ei meistä ole toisillemme ystäviksi. Et kuitenkaan ymmärtäisi mua..... Puhelimessakin puhuit päälleni. Jos et kommentoi, ymmärrän että haluat olla rauhassa ja että unohdan sut. Puhelimessahan viittasit siihen.

9

906

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs

      me muuten puhuttiin?

    • .........................

      soita vaan uudestaan..........

      • ...

        välittämättä, kun puhelimessa sanotaan ettei kiinnosta paskaakaan! :( :(


      • ..................
        ... kirjoitti:

        välittämättä, kun puhelimessa sanotaan ettei kiinnosta paskaakaan! :( :(

        nyt olen vähän tämmönen...kiva kun löysit uuden juutpaikan :)


      • ...
        .................. kirjoitti:

        nyt olen vähän tämmönen...kiva kun löysit uuden juutpaikan :)

        sä ihminen, joka välittää musta?


      • .........................
        ... kirjoitti:

        sä ihminen, joka välittää musta?

        voihan niitä olla paljon muitakin......


      • ....
        ......................... kirjoitti:

        voihan niitä olla paljon muitakin......

        tätä enempää.

        Mihin mä suakaan tarvin? Mihin?

        Siihenkö, että sä säälisit mua? "voihan niitä olla paljon muitakin"

        Niin voisi olla, mutta tällä hetkellä ei ole ketään. Mun ei anneta missään olla oma itseni, siksi viihdyn näillä keskustelupalstoilla ihmeen hyvin..... Aina joko muiden mielestä analysoin liikaa, tai puhun tylsistä aiheista tai..... ulkonäkö plus luonne. Kummatkin pistetään mulla ihan maan tasalle.

        Haen "turvaa" (henkistä) ja lohtua täältä. Olen niin saamarin väsynyt siihen, etten saisi olla oma itseni. Mulla on oikeus olla oma itseni! Eihän ketään toista samanlaista ole maapallolla... Tuon oikeuden toteutan TÄÄLLÄ. Kirjoitan juuri siihen tyyliin kuin ajattelenkin.


      • .....
        .... kirjoitti:

        tätä enempää.

        Mihin mä suakaan tarvin? Mihin?

        Siihenkö, että sä säälisit mua? "voihan niitä olla paljon muitakin"

        Niin voisi olla, mutta tällä hetkellä ei ole ketään. Mun ei anneta missään olla oma itseni, siksi viihdyn näillä keskustelupalstoilla ihmeen hyvin..... Aina joko muiden mielestä analysoin liikaa, tai puhun tylsistä aiheista tai..... ulkonäkö plus luonne. Kummatkin pistetään mulla ihan maan tasalle.

        Haen "turvaa" (henkistä) ja lohtua täältä. Olen niin saamarin väsynyt siihen, etten saisi olla oma itseni. Mulla on oikeus olla oma itseni! Eihän ketään toista samanlaista ole maapallolla... Tuon oikeuden toteutan TÄÄLLÄ. Kirjoitan juuri siihen tyyliin kuin ajattelenkin.

        Oma äitinikin jopa kadehtii mua!

        Tuolla en tarkoita sitä, että olisin yhtään sen kadehtittavampi henkilö kuin kukaan muukaan, vaan tarkoitan sitä, että en tiedä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka osaisi aidosti iloita hyvistä ominaisuuksistani. Kaikki tutut pistää hyvät ominaisuuteni huonoiksi... eivät kestä sitä, että mulla olisi jotain hyvääkin. Se rasittaa mua... Jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä. Eikä se asia siihen vielä lopu. Jokaisella ihmisellä on Velvollisuus olla oma itsensä! Jokaisen ihmisen "anti" on se, mitä hän oikeasti on. Tiedän, että löytyy joukosta ihmisiä, jotka pitäisivät luonteestani eivätkä arvostelisi koko aikaa. Tiedän sen, siksi yritänkin sanoa itselleni että vaikka mitä paskaa tulisi niskaan analysoinnista, ällöttävän läheisestä käytöksestä jne., pyrin silti säilyttämään nuo ominaisuudet itselläni. Ihan sitä varten, koska joku toinen voisi niitä puolestaan arvostaa. Ja lisäksi siksi, että ihmisellä on helpompaa olla vain juuri se, mitä oikeasti on. Esittäminen rasittaa... eikä siinä ole myöskään mitään järkeä.


      • valttia
        ..... kirjoitti:

        Oma äitinikin jopa kadehtii mua!

        Tuolla en tarkoita sitä, että olisin yhtään sen kadehtittavampi henkilö kuin kukaan muukaan, vaan tarkoitan sitä, että en tiedä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka osaisi aidosti iloita hyvistä ominaisuuksistani. Kaikki tutut pistää hyvät ominaisuuteni huonoiksi... eivät kestä sitä, että mulla olisi jotain hyvääkin. Se rasittaa mua... Jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä. Eikä se asia siihen vielä lopu. Jokaisella ihmisellä on Velvollisuus olla oma itsensä! Jokaisen ihmisen "anti" on se, mitä hän oikeasti on. Tiedän, että löytyy joukosta ihmisiä, jotka pitäisivät luonteestani eivätkä arvostelisi koko aikaa. Tiedän sen, siksi yritänkin sanoa itselleni että vaikka mitä paskaa tulisi niskaan analysoinnista, ällöttävän läheisestä käytöksestä jne., pyrin silti säilyttämään nuo ominaisuudet itselläni. Ihan sitä varten, koska joku toinen voisi niitä puolestaan arvostaa. Ja lisäksi siksi, että ihmisellä on helpompaa olla vain juuri se, mitä oikeasti on. Esittäminen rasittaa... eikä siinä ole myöskään mitään järkeä.

        Oletko lukenut "pidä itsestäsi huolta" Phillip C. McGraw:n kirjaan?

        Jatka samaan malliin ja etsi ihmisiä, joita kiinnostaa aitous. Kierrä kaukaa muut! Ja se on mahdollista, jos vain haluat. Ja veri ei muuten velvoita, jos sukulaiset ovat inhottavia!

        Täällä yksi sellainen, joka on opetellut kunnioittamaan itseään, eikä suostu laittaa itseään sellaisiin tilanteisiin joihin lapsena/nuorena joutui..

        Älä anna muitten ihmisten saastuttaa itseäsi! Jos he eivät tee sinulle hyvää, poista heidät elämästäsi! Näin minä tein ja on minulla siltikin muutama ystävä jäljellä. Tosin vieläkin käyn läpi asioita ja tapahtumia (negatiivisia) jotka ovat muuttaneet minua epäaitoon suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe