Lost-tietämätön kysyy (Vastauksissa juonipaljastuksia!)

Uyoku-chan

Kysymykset:

1.Milloin niiden numeroiden arvoitus selviää? Vai selviääkö ikinä? Ovatko numerot todella joitain pahan onnen lukuja?

2. Onko Lostin 3. tuotantokausi esitetty jo Amerikassa? Onko Lostista enempää kuin 3. kautta?

3. Miten ne The Otherssit ovat tulleet saarelle?

4. Miten saarelaiset pääset lopulta pois saarelta?

5. Ei-Eihän.. Lost jää kesätauolle..? *värin* *värin* Siis loppuuko 1. kausi ennen kesää?

6. Missä jaksossa Clairen vauva syntyy?

(suuri)Kiitos kaikille vastanneille!

8

3791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

1. ?
      2. 3kautta ei oo edes alettu vielä kuvaamaan. ja se tapahtuu siin syyskuun alussa.
      3,4. ?
      5. 1 kautta tulee viellä 6 jaksoa. en sitte tiiä aletaanko 2 kautta näyttää heti sen perää.
      6.Aaron syntyy.. ööm. en oo ihan varma mut kyl se kohta syntyy

• Nina

Eiks se Aaron synny jaksossa 29 Do no harm?
      Ja Lost jää tauolle joskus heinäkuun 6 päivä kai...?
      Ja sit 2 tuotantokaus alkaa joskus syyskuussa.

• Nina

Eiku siis 20

• EuroSport

1. En tiedä.

2. 3.Tuotantokautta ei ole alettu vielä edes kuvaamaan. Huhuja on kuultu, että Lostista tehdään vielä muutama tuotantokausi.

3. The Othersseja ei vielä hyvin edes tunneta.

4. Tätä kysymystä voit kysyä sarjan tekijöiltä, jos hekään sitä vielä tietävät.

5. Lost jää kesätauolle. Jatkuu jossain Syyskuun vaiheilla.

6. Clairen vauva syntyy ensimmäisen tuotantikauden sisällä. Jaksossa Do No Harm.

• Lost Fan

Lostia näytetään telkkarissa koko ajan..siinä ei ole kesätaukoa...vaan niitä tulee joka torstai.

• D.Rousseau
        Lost Fan kirjoitti:

Lostia näytetään telkkarissa koko ajan..siinä ei ole kesätaukoa...vaan niitä tulee joka torstai.

"3. Milloin esitetään Lostin toinen tuotantokausi?

Nelonen esittää parhaillaan Lostin ensimmäistä tuotantokautta. Ykköskauden päätösjakso nähdään Nelosella heinäkuussa ja sitten Lost jää lyhyelle tauolle. Lostin toinen tuotantokausi alkaa Nelosella syksyllä 2006."

Tämät tieto on kerrottu Nelosen omilla sivuilla.

• lollero1234

Kolmas tuotantokausi alkaa lähi aikoina norjassa :D

• lollero666

Kolmas tuotantokausi alkaa lähi aikoina norjassa :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe