Naisten sosiaalituet

yks jäbä vaan

Miks naisille pitää maksaa kaikenlaisia sosiaalitukia lapsilisän, äitiysrahan ym. nimellä? Ja palkallista vapaata töistä sekä monenlaisia äitiys- ym. palveluja?

Mikä pakko niitä lapsia on tehdä, ellei niitä pysty itse elättämään. Maksakoon naiset omat laskunsa itse. Ei naiset ole muita ihmisiä parempia, että laskutkin pitää maksattaa muilla. Vedättäminen saa jo loppua!

13

525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

Miten sinut on elätetty aikanaan?

• peruskäyttäjä

Kyse ei liene kovin suurista summista? Löytyykö tilastoa verovarojen jakautumisesta naisille ja miehille?

• Hertha

Kyllä pikkuriiviöiden elättämiseen pitää löytyä rahat.

Löytyväthän ne ensi kevään tilulilulei-euroviisugaalaankin.

Näin sanoo Valtiovalta.

• Loordie

Jo pelkkää lapsilisää maksetaan muistaakseni ainakin miljardin. Valtion budjetista löytyy lisää lukuja. Tutkimuksesta en tiedä onko tehty.

• Hertha
        Loordie kirjoitti:

Jo pelkkää lapsilisää maksetaan muistaakseni ainakin miljardin. Valtion budjetista löytyy lisää lukuja. Tutkimuksesta en tiedä onko tehty.

Keneltä se raha on pois?

• jepsep
        Loordie kirjoitti:

Eikö se olekaan naislisä?

• Hertha
        jepsep kirjoitti:

Eikö se olekaan naislisä?

Ei, lapsilisä ei ole naislisä.

Lapsilisä maksetaan lapsen äidille tai isälle, lapsen muulle huoltajalle tai mahdollisesti myös 15 vuotta täyttäneelle lapselle itselleen.

• tasa-arvoa
        Loordie kirjoitti:

Missä on suomalainen tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus? Miksi joku kansalairyhmä voi maksattaa laskunsa muilla? Tukia maksetaan näille naisille, vaikka edes mitään tarvetta ei olisi. Samalla sairaat ja vanhukset jätetään heitteille. Naisten etuoikeudet aiheuttavat vain kaunaa ihmisten välille. Vaikka jotkut yritykset jäisivätkin Suomeen, niin korkeat verot tappavat työntekijöiden työmotivaation.

• Hertha
        tasa-arvoa kirjoitti:

Missä on suomalainen tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus? Miksi joku kansalairyhmä voi maksattaa laskunsa muilla? Tukia maksetaan näille naisille, vaikka edes mitään tarvetta ei olisi. Samalla sairaat ja vanhukset jätetään heitteille. Naisten etuoikeudet aiheuttavat vain kaunaa ihmisten välille. Vaikka jotkut yritykset jäisivätkin Suomeen, niin korkeat verot tappavat työntekijöiden työmotivaation.

Mitkä "naisten etuoikeudet"?

---

Enimmät vanhukset ovat juuri naisia, muuten.

• sehän on
        tasa-arvoa kirjoitti:

selvää feminismiä!

• rusalka

Kyllä vaan yritystuet sun muut projektituet on pelkästään miesten juttuja varten. MILJARDEJA. Vinkukaa sitten, kun Masajaardsille ym. ei enää makseta tukiaisia(taitaa olla kaiken lisäksi norjalaisomistuksessa!!!)

• Itse olen aina kuvitellut sen johtuvan siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomeen tarvitaan lisää kansalaisia veronmaksajiksi ja pitämään talouskasvua pystyssä.

Tästä syystä kynnystä uusien lapsien hankkimiseen halutaan madaltaa mahdollisimman paljon.

Veikkaisin, että Suomi tarvitsisi noin 2,5 lasta per nainen, jos talous halutaan pitää kunnossa. Mieluummin varmaan 3...

- Dekas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe