Miks naisille pitää maksaa kaikenlaisia sosiaalitukia lapsilisän, äitiysrahan ym. nimellä? Ja palkallista vapaata töistä sekä monenlaisia äitiys- ym. palveluja?
Mikä pakko niitä lapsia on tehdä, ellei niitä pysty itse elättämään. Maksakoon naiset omat laskunsa itse. Ei naiset ole muita ihmisiä parempia, että laskutkin pitää maksattaa muilla. Vedättäminen saa jo loppua!
Naisten sosiaalituet
13
525
Vastaukset
- Hertha
Miten sinut on elätetty aikanaan?
- peruskäyttäjä
Kyse ei liene kovin suurista summista? Löytyykö tilastoa verovarojen jakautumisesta naisille ja miehille?
- Hertha
Kyllä pikkuriiviöiden elättämiseen pitää löytyä rahat.
Löytyväthän ne ensi kevään tilulilulei-euroviisugaalaankin.
Näin sanoo Valtiovalta. - Loordie
Jo pelkkää lapsilisää maksetaan muistaakseni ainakin miljardin. Valtion budjetista löytyy lisää lukuja. Tutkimuksesta en tiedä onko tehty.
- Hertha
Loordie kirjoitti:
Jo pelkkää lapsilisää maksetaan muistaakseni ainakin miljardin. Valtion budjetista löytyy lisää lukuja. Tutkimuksesta en tiedä onko tehty.
Keneltä se raha on pois?
- jepsep
Loordie kirjoitti:
Eikö se olekaan naislisä?
- Hertha
jepsep kirjoitti:
Eikö se olekaan naislisä?
Ei, lapsilisä ei ole naislisä.
Lapsilisä maksetaan lapsen äidille tai isälle, lapsen muulle huoltajalle tai mahdollisesti myös 15 vuotta täyttäneelle lapselle itselleen. - tasa-arvoa
Loordie kirjoitti:
Missä on suomalainen tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus? Miksi joku kansalairyhmä voi maksattaa laskunsa muilla? Tukia maksetaan näille naisille, vaikka edes mitään tarvetta ei olisi. Samalla sairaat ja vanhukset jätetään heitteille. Naisten etuoikeudet aiheuttavat vain kaunaa ihmisten välille. Vaikka jotkut yritykset jäisivätkin Suomeen, niin korkeat verot tappavat työntekijöiden työmotivaation.
- Hertha
tasa-arvoa kirjoitti:
Missä on suomalainen tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus? Miksi joku kansalairyhmä voi maksattaa laskunsa muilla? Tukia maksetaan näille naisille, vaikka edes mitään tarvetta ei olisi. Samalla sairaat ja vanhukset jätetään heitteille. Naisten etuoikeudet aiheuttavat vain kaunaa ihmisten välille. Vaikka jotkut yritykset jäisivätkin Suomeen, niin korkeat verot tappavat työntekijöiden työmotivaation.
Mitkä "naisten etuoikeudet"?
---
Enimmät vanhukset ovat juuri naisia, muuten. - sehän on
tasa-arvoa kirjoitti:
selvää feminismiä!
- rusalka
Kyllä vaan yritystuet sun muut projektituet on pelkästään miesten juttuja varten. MILJARDEJA. Vinkukaa sitten, kun Masajaardsille ym. ei enää makseta tukiaisia(taitaa olla kaiken lisäksi norjalaisomistuksessa!!!)
Itse olen aina kuvitellut sen johtuvan siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomeen tarvitaan lisää kansalaisia veronmaksajiksi ja pitämään talouskasvua pystyssä.
Tästä syystä kynnystä uusien lapsien hankkimiseen halutaan madaltaa mahdollisimman paljon.
Veikkaisin, että Suomi tarvitsisi noin 2,5 lasta per nainen, jos talous halutaan pitää kunnossa. Mieluummin varmaan 3...
- Dekas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971988- 881390
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48827
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713