moi! olisko apuu et miten se meni se Samin ja Frodon kohtaus mis oli Sam: Frodo, sinä pelastit keskimaan , sankari. Frodo: unohdit tärkeän henkilön. Sam: kenet? Frodo: Samin , ilman häntä Frodo ei olisi ikinä selviytynyt.
miten toi meni? apua. :(
TOSI KIIREINEN.
1
650
Vastaukset
- Yavanna
Tämä on enkuksi mutta kelpaakos se sulle?
SAM
I wonder if we’ll ever be put into songs or tales.
FRODO
What?
SAM
I wonder if people will ever say, ‘let’s
hear about Frodo and the Ring.’ And they’ll say ‘yes, that’s one of my favorite stories. Frodo was really courageous, wasn’t he, dad.’ ‘Yes, my boy, the most famousest of hobbits. And that’s saying alot.’
FRODO
Huh, you left out one of the chief characters – Samwise the Brave. I want to hear more about Sam.
[Frodo turns to look at Sam.]
FRODO
Frodo wouldn’t have got far without Sam.
SAM
Now Mr. Frodo, you shouldn’t make fun. I was being serious.
FRODO
[smiling] So was I. [He turns to walk on]
SAM
[Dreamily] Samwise the Brave. [He gives his backpack a heave and follows Frodo]
Tässä linkki mistä löytyy paitsi tämä myös muut LOTR scriptit -> http://www.imsdb.com/scripts/Lord-of-the-Rings-The-Two-Towers.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384