Mikä auto on kuvassa ?
http://www.vitua.fi/valokuvat/kuvat/meeting2006/slides/PICT1998.html
Kuka tunnistaa auton ?
12
1777
Vastaukset
- Sulevi
luulisin.
- Kuutiotuuma
Kiitos Suleville !
Olin itsekin näkevinäni oikeassa etukulmassa sanan "Comet", mutta mitä ihmettä lukee sen vasemmalla puolella (neljä kirjainta) ?
Oikeassa etukyljessä olevat soikiot toivat mieleeni Buickin, mutta Buick ko. auto ei missään tapauksessa ole. - Voortti-Vaari
Kuutiotuuma kirjoitti:
Kiitos Suleville !
Olin itsekin näkevinäni oikeassa etukulmassa sanan "Comet", mutta mitä ihmettä lukee sen vasemmalla puolella (neljä kirjainta) ?
Oikeassa etukyljessä olevat soikiot toivat mieleeni Buickin, mutta Buick ko. auto ei missään tapauksessa ole.Ford Mercury Comet
- Voortti-Vaari
Voortti-Vaari kirjoitti:
Ford Mercury Comet
että tuo Comet on vuodelta 1964.
- Sulevi
Voortti-Vaari kirjoitti:
että tuo Comet on vuodelta 1964.
mutta onpa kosla hianossa kunnossa.
- näyttäää
ihan toyota corolla dx,, oisko se
- Kuutiotuuma
Kiitos, kun kerroitte. Rekkarin luvut 64 viittaavat sitten valmistusvuoteen.
---
Mutta nyt vielä toinen tunnistettava Jenkki.
Mikähän "sämpylä" on kyseessä ??
Muotojensa perusteella oletan sen olevan 40-50-lukujen vaihteesta. Merkistä en tiedä, oiskohan Mercury tai Cadillac ?
http://www.vitua.fi/valokuvat/kuvat/meeting2006/slides/PICT2108.html- Kuutiotuuma
Taitaa olla Mercury (EI Cadillac) ...
- komee
Kuutiotuuma kirjoitti:
Taitaa olla Mercury (EI Cadillac) ...
kustom Mörkö. -51?
- Mutta kun
komee kirjoitti:
kustom Mörkö. -51?
Mercury,jossa alunperin tuplapuskurit päällekkäin,korin muodot,ikkunat viittavat Mercuryyn,vaikea sanoa kun ei ole itellä ollut tota mallia,on niin customoitu.
valmistettu ainakin -50 ja -51. tota korimallii, (saatettiin tehä myös vuonna -49. en oo varma) vm tunnistaminen jonkinasteisesta customoinnista mahdoton sanoa.
- Kuutiotuuma
jannetin82 kirjoitti:
valmistettu ainakin -50 ja -51. tota korimallii, (saatettiin tehä myös vuonna -49. en oo varma) vm tunnistaminen jonkinasteisesta customoinnista mahdoton sanoa.
Se siis ainakin on varmaa, että kyseessä on Mercury ... joten ei sen vuosimallin niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504