Miksi ei pidä luopua taistelusta unionia vastaan, miksi taistella yhä eu:sta irrottautumisen puolesta?
Siksi että niin kauan kuin minulla on kaksi kättä ja jalkaa ja toimiva pää ei tule kuuloon että luopuisin taistelusta.
Miksi ei luovuteta?
9
406
Vastaukset
- kyllä aika
epätoivoinen.
Miksi pitäisi taistella olematonta taistelua?- talollinen
EU:n vastustajien olisi jo aika sulautua valtaväestöön. Änkyröiden täytyy lakata kiihottamasta kansaa typeriin tekoihin, jotka voisivat saattaa Suomen tyhjän päälle, eroon EU:sta.
Emmehän halua elää änkyräneuvostoliitossa, vaan EU:ssa! - Sergio_Leone
talollinen kirjoitti:
EU:n vastustajien olisi jo aika sulautua valtaväestöön. Änkyröiden täytyy lakata kiihottamasta kansaa typeriin tekoihin, jotka voisivat saattaa Suomen tyhjän päälle, eroon EU:sta.
Emmehän halua elää änkyräneuvostoliitossa, vaan EU:ssa!http://samizdata.net/~pdeh/eurosoviet_350.gif
Valtaväestö ei halua tätä! - Nimetön
talollinen kirjoitti:
Emmehän halua elää änkyräneuvostoliitossa, vaan EU:ssa!Demogratiassa tarvitaan aina vastavoima. Te eunukit(eu-nilkit)olette onneksi pieni vähemmistö joka pitää kovaa ääntä, mutta sopeutuu lopulta enemmistön tahtoon, irtautua eu:sta.
Emmehän halua elää euvostoliitossa!! - sepi
Nimetön kirjoitti:
Demogratiassa tarvitaan aina vastavoima. Te eunukit(eu-nilkit)olette onneksi pieni vähemmistö joka pitää kovaa ääntä, mutta sopeutuu lopulta enemmistön tahtoon, irtautua eu:sta.
Emmehän halua elää euvostoliitossa!!suomen kansa haluaa elää eu:ssa.
joka vaaleissa se kannatus on mitattu,eikä muutosta tule vaikka pari papparaista niin toivookin. nuorissa voima.
- sepi
viisi vuotta vielä sitten.
- Tohtoroija
Sinullako toimiva pää! Vitsit vitsipalstalle.
- Sergio_Leone
Sama täällä, kyllä se siitä vielä korjaantuu.
- änkyränalkuttajat
Olen täysin samaa mieltä. EU on organisaatio joka haalii ensin rahat, sitten poliittisen vallan, sitten tekee kaikista oman työntekijänsä muodossa tai toisessa ja lopuksi lähettää kehitysmaihin halimaan luonnonvaroja itseänsä varten.
Vapaus tarkoittaa loppupeleissä taloudellista vapautta. Ja sen EU haluaa muilta paitsi investoijaluokaltaan tuhota.
Aina kun joku tulee kommariksi/fasistiksi/änkyräksi haukkumaan niin se mitä he kieltävät on todellisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236890Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284368- 343206
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1813082- 102038
- 821754
- 1531662
- 1471632
- 121588
- 231552