Ehdottakaa olkaa niin hyvät! Voi olla joko palstakirjoittaja tai julkimo.. ihan kuka vaan.
Huuhaan hymypoika ja -tyttö
19
1603
Vastaukset
- yhtä hymyä
ja sehän ei hyydy. Jos joku pitäisi nimetä niin eräs joka ei muuta kuin hymyilee
ja julkimoista ehdottomasti tuo räikkösen KIMI tai ahosen JANNE...ko nääs pojilla ne suupielet vaan leviää - voittaa Timoheinä
ylivoimaasesti yli viijellä metrillä ennen toisia. Jos on jonkun verran ollut Huuhaan-chatissä, niin ei voi tuota s***nan symppistä olla huomaamatta. Aina niin h****tin ystävällinen ja kohtelias ja p****le. Mie kyllä epäilenkin että se onkin oikeesti joku psykopaatti sarjamurhaaja, sillä eihän tuommosia ihmisiä oikeesti oo ees olemassa.
- X D
eiko HYMYILLÄÄN!!!
Sola on ihana. Aivan ylivoimaista naiskauneutta ympäri Universumin.
Valintani on Sola, HOLA HOLA!!!- sola"
Kiitos, muru..pitääkin heti kuitata... ;)
..omat on huuhaalta poimittavat.... kun en tiedä kuka hymyilee ja kuka ei,.. mutta brune ja exer ainakin hymyilevät ja muut lymyilevät..
- tarkkkailija
Kuva kertoo kaiken
- Paahtopähkinä
Niitä valmiita naamoja jokka on galleriaan laitettu. Net jaksaa hymyillä!!
- sola"
SavoRULES!!!
Mua ainakin aina hymyilyttää, kun tuo savon ihanuus pläjäyttää verbaalisesti satsin adrenaliinia palstoille... ;)
Sitäpaitsi hän on ihana!
*kuolaa* ..mieleeni pöräht hymyileviä kasvoja.. oon unohtanut emiliin ja ja tuon ihanan smurrfficrevan.. nyyh mut ei oo enää vapaa.. siitä huolimatta creva on ehdottomasti meikäläisen suosikki..ketään muuta huuhaahymytyttöä tahtomatta loukata..
- Ruttuturpa :(((
kun ei minua kukaan ehdota, käänteinen hymynihän on valloittava.... o{:(((((((((((((((
(okei, okei ymmärrän, ei sitten)- Kylli.Kyllä
vakavasti, että pitäiskö vastavetona ottaa Huuhaan hapannaamakilpailu.
Olisin siihen äänestänyt itseni lisäksi juuri sinua Ruttuturpa.
Pidetään varjokisa, prkl
Noo, hymyilijöitä äänestän nyt:
Naisten jaetun 1. sijan saavat Yksitypy ja Kipparinoma.
Miesten sarjassa joviaali/ärsttävä CharlieCaplin. - CharlieChaplin
Kylli.Kyllä kirjoitti:
vakavasti, että pitäiskö vastavetona ottaa Huuhaan hapannaamakilpailu.
Olisin siihen äänestänyt itseni lisäksi juuri sinua Ruttuturpa.
Pidetään varjokisa, prkl
Noo, hymyilijöitä äänestän nyt:
Naisten jaetun 1. sijan saavat Yksitypy ja Kipparinoma.
Miesten sarjassa joviaali/ärsttävä CharlieCaplin.mitäs tuo joviaali oikein tarkoittaa???
- Kylli.Kyllä
CharlieChaplin kirjoitti:
mitäs tuo joviaali oikein tarkoittaa???
Joviaali= rauhallisen hyväntahtoinen, lupsakka.
Niinkuin sinä! Et kylläkään aina ihan rauhallinen, olen ollut huomaavinani :)
- TULI
HUUHAAN ILOISEMPAAN TYTTÖÖN.
- minä vaan
Erittäin symppis tyyppi.
- minä mie mää
Minä olen paras hymypoikatyttö. :D
Perusteluni ovat seuraavat:
1. olen paras
2. hymyni on VAL-LOIT-TAVA
3. olen poikatyttö ehdotan Riana ja George Laattaa Hymytytöksi ja Hymypojaksi.
- -gallup-
ei voi valita ketään etteikö samalla tyrkkisi muita mukavia ihmisiä sivuun.. ja moni mukava jäi tässä vaiheessa huomiotta. -joten jääköön patsaansaajat itsekunkin omaan harkintaan.
Kiitos runsaasta osallistumisesta.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest986867Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4754980Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292866Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412443Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t142209Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m351192En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721123Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531050- 1031013
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä59954