Niin se kesä tuli ja meni näin äkkiä taas :=)))))
Muuten... ainoat ihmiset keitä elämäni aikana olen vähän kadehtinut tai oikeestaan ihaillut suuresti ovat elämään positiivisesti suhtautuvat ihmiset.
Siihen jokainen pystyy, kun tarpeeksi kauan harjoittelee. Eli ajattelin alkaa heti harjoittelut :=))))
Kun heräsin ja katsoin ikkunasta, huomasin ilokseni että taas sataa ja on harmaata tuolla ulkona. Eihän tätä sadetta ole kestänyt vasta kun 2 viikkoa. Ihanaa... luonto saa kunnolla vettä. Saa pukea sadevaatteet päälleen ja lähteä fillaroimaan tuonne sateiseen ja ah... niin raikkaaseen, kosteaan ilmastoon jota on niin helppo hengittää :=)))))
Ja vakaasti uskon, että jonain päivänä se aurinkokin vielä näyttäytyy tuolta pilven lomasta. Ja jos ei paista, niin mitäs sitten. Jos se paistais sitten ensi kesänä. Mehän emme mahda suurille luonnonvoimilla mitään.
Hyvää ja positiivista päivää teille muillekin :=)))))
Huomenta :=))))))))))
22
938
Vastaukset
- maltti
paistaa aurinko ja elämä hymyilee,,,muutamia poikkeuksia lukuunottamatta..
- yksitypy evk
tuo nikkikin jo niin positiivinen :=)))
Unohdin muuten tärkeimmän ja positiivisemman asian mainita.
Nimittäin sääsket (joista te siellä etelässä ette juuri pääse nauttimaan) saavat kehittyä kunnolla noissa lätäköissä. Ihana, kun nekin kohta pörräävät ja surisevat vienolla äänellään suussa ja korvissa ja saavat imeä meistä verta.
Kyllä tämä kesä on sitten ihanaa..... :=)))))) - maltti
yksitypy evk kirjoitti:
tuo nikkikin jo niin positiivinen :=)))
Unohdin muuten tärkeimmän ja positiivisemman asian mainita.
Nimittäin sääsket (joista te siellä etelässä ette juuri pääse nauttimaan) saavat kehittyä kunnolla noissa lätäköissä. Ihana, kun nekin kohta pörräävät ja surisevat vienolla äänellään suussa ja korvissa ja saavat imeä meistä verta.
Kyllä tämä kesä on sitten ihanaa..... :=))))))köyhällekin ystäviä,,ihanaa kesä tulee...
>Muuten... ainoat ihmiset keitä elämäni aikana olen vähän kadehtinut tai oikeestaan ihaillut suuresti ovat elämään positiivisesti suhtautuvat ihmiset.
Siihen jokainen pystyy, kun tarpeeksi kauan harjoittelee. Eli ajattelin alkaa heti harjoittelut :=))))<
- tässäkin tapauksessa harjoitus tehnee mestarin - johan tuollainen ajattelutapa pidentää ikää, alentaa verenpainetta etc. Vai?
Sitten elokuulla voikin hyräillä tällaista laulua:
"Kesä oli lämmin ja aurinko paistoi, kun piennarta kuljin kuusikkoa päin - kärpäset surisi ja elokuun jo haistoi, ja mieli oli kirkas ja ajattelin näin: elämä on kaunis, kaunis, kaunis - elämä on kaunis - onhan niin........."
Terveisin, MM.- yksitypy evk
Olipas kaunis laulu. Tuostahan sai lisää virtaa :=)))
Jospa se siksi tuo mun verenpainen onkin aina niin alhainen 100/60 kun olen ai....na niin perin positiivinen :=))))
Lähdenpä nyt tuonne ihanaan kaatosateeseen. Pysyy ihokin nuorekkaana.
Moikka..... :=))
- nylkkäri
olla positiivinen kun on pohjalainen
perusvittumainen luonne.
kannattaa kuitenkin yritää.
ole huoletta sään suhteen
vielä hikoat "läpimärkänä"- ykistypy evk
heti nylkkäri. Pohojolainen oon minäkin, mutta kyllä mekin vielä opitaan tuo positiivinen ajattelu :=)))
Voitais yhdessä lähteä vaikka positiivisen ajattelun kurssille. Luulen että meillä olis Nylkkäri siellä aika mukavaa. Ihan ääneen naurettais :=)))))) - NYLKKÄRI
ykistypy evk kirjoitti:
heti nylkkäri. Pohojolainen oon minäkin, mutta kyllä mekin vielä opitaan tuo positiivinen ajattelu :=)))
Voitais yhdessä lähteä vaikka positiivisen ajattelun kurssille. Luulen että meillä olis Nylkkäri siellä aika mukavaa. Ihan ääneen naurettais :=))))))HUUMORINTAJUINEN JA POSITIIVINEN.
50-60 LUVUN TAITTEESSA ISÄLTÄNI
PUHKESI VATSAHAAVA JA HÄN JOUTUI OLEMAAN
PITKÄÄN POIS TÖISTÄ JA SILLOIN EI SAANUT
SAIRASPÄIVILTÄ KORVAUKSIA
NO ÄIDILTÄ OLI JOKU KYSYNYT
EIKÖ SITÄ VELKAANTUNUT KUN MIES ON KAUAN
POIS TÖISTÄ JA ON 5 PIENTÄ LASTA.
ÄITI ANNI VASTASI TULIHAN SITÄ VELKAA
MUTTA OLISI SAATAVIAKIN
PITÄS SAADA UUSI TALVITAKKI JA TALVIKENGÄT - yksitypy evk
NYLKKÄRI kirjoitti:
HUUMORINTAJUINEN JA POSITIIVINEN.
50-60 LUVUN TAITTEESSA ISÄLTÄNI
PUHKESI VATSAHAAVA JA HÄN JOUTUI OLEMAAN
PITKÄÄN POIS TÖISTÄ JA SILLOIN EI SAANUT
SAIRASPÄIVILTÄ KORVAUKSIA
NO ÄIDILTÄ OLI JOKU KYSYNYT
EIKÖ SITÄ VELKAANTUNUT KUN MIES ON KAUAN
POIS TÖISTÄ JA ON 5 PIENTÄ LASTA.
ÄITI ANNI VASTASI TULIHAN SITÄ VELKAA
MUTTA OLISI SAATAVIAKIN
PITÄS SAADA UUSI TALVITAKKI JA TALVIKENGÄTon ollut äiti, jolla on ollut ne elämän valttikortit kourassa.
Pidetään mekin ne, eikä suljeta niitä porttejakaan takana, kun niin nuoriakin vielä ollaan :=))))) - Netti-Hilima
ykistypy evk kirjoitti:
Voitais yhdessä lähteä vaikka positiivisen ajattelun kurssille. Luulen että meillä olis Nylkkäri siellä aika mukavaa. Ihan ääneen naurettais :=))))))pitäs semmoselle kurssille lähtee, oon vissiin vähän pessimististä tyyppiä ja tuo verenpainekin on liian korkee niin että taijetaanko me Typy siltikään olla sukulaisia..:))
- CharlieChaplin
eikä ole satanut koko aamuna ainakaan keskustan liepeillä!
- yksitypy evk
eri puolella kaupunkia saplin :=))))
Nyt ei kyllä sada täälläkään.
..kesä muka vielä on mennyt kun tänään vasta alko?.. mää odottelen keskiskesän juhlia jotaa mä vietän myös siinä 15 heinäkuuta..kun katos matikkapää pelaa ainakin sen verran..
- Kylli.Kyllä
Voi hertsileijaa kun äsken vasta hokasin, että tänään on kesän 1. päivä! Nyt se sit alkaa, jippii!!!!
Aurinko paistaa täällä päin Suomea - tai ainakin pilvien välistä. - sola"
Kiitos, mäkin positivoidun..ainakin kohta..ehkä
... ;) - positiivinen__
neitokainen, tuu mun luo ja tartuta se muhunkin, positiivisesti riisun sut, öljyän koko vartalon ja annan kielen mennä mukana, ainaki tiettyihin paikkoihin.. ;)
- yksitypy evk
heti, kun noin kivoja lupaat :=)))
Sano vaan mihin tuun, niin viivana lennän luokesi :=))) - CharlieChaplin
yksitypy evk kirjoitti:
heti, kun noin kivoja lupaat :=)))
Sano vaan mihin tuun, niin viivana lennän luokesi :=)))!!!!!!!!!
- yksitypy evk
CharlieChaplin kirjoitti:
!!!!!!!!!
vois kieltäytyä noin hyvästä tarjouksesta.
Hulluhan sellainen olis :=))))
- Sydän.Ystävä
Epäilen syvästi,paistaako aurinko enää mulle koskaan :(( ja jaksaako enää edes odottaa sitä!
- me vaivu synkkyyteen
eli itsesääliin
- Potilas...
Auton akku on tyhjä.
sitten kun siinä on virtaa niin löytyy se positiivinen puoli.
sitä puoltako sä tarkoitat
mun auton akku on tyhjä ja sen takia ei ole positiivistta puolta.
MITÄ TEEN-EN VOI OLLA POSITIIVINEN-AKKU ON TYHJÄ
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429