Hollannissa on perustettu PEDOFIILIPUOLUE. Puolue ajaa sukupuolisuhteen ikärajan laskua 16 vuodesta 12:een.
Maailma on menossa tuhoon..lapset halutaan tuhota jo nuorena...
Ilmestyskirja sanoo:
22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
22:12 Katso, minä (Jeesus) tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!
22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
PEDOFIILIPUOLUE HOLLANNISSA
5
395
Vastaukset
- elukka
Sarjassamme pervoja eläimiä
http://en.wikipedia.org/wiki/Non-human_animal_sexuality
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonobo
Sexual intercourse plays a major role in Bonobo society, being used as a greeting, a means of conflict resolution and post-conflict reconciliation, and as favors traded by the females in exchange for food.
Bonobos are the only non-human apes to have been observed engaging in all of the following sexual activities: face-to-face genital sex (most frequently female-female, then male-female and male-male), tongue kissing, and oral sex. This happens within the immediate family as well as outside of it, and often involves adults and children.
Bonobos do not form permanent relationships with individual partners.
They also do not seem to discriminate in their sexual behavior by gender or age - Hulkki54
Asia on tutkittu.
http://www.ipce.info/library_3/rbt/metaana.htm
Se oli vastoin joidenkin ihmisten (vääriä) käsityksiä, joten kongressikin paheksui tutkimuksen "väärää" tulosta.
Teitä raukkoja on vedätetty. Uskotte pedofilian haitallisuuteen samalla periaatteella kuin paavin erehtymättömyyteen ja keskijan kirkon dogmeihin.- Nyt on Paula vitun vihainen
Vai ei haittaa, se perkeleen asia vaikuttaa vuosia, monasti koko elämän ajan!
- Folio Mulder
Joten eiköhän se piste näille touhuille tule jossain vaiheessa jollakin tapaa. Kyllä minä vahvasti uskon, että Jeesus joukkoineen laittaa sitten asiat uuteen järjestykseen.
- pedofiileista
tekeillä poliisin työn tueksi. Hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571307Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741144- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27962- 15939