Jopa Suomessa on näytetty mielenkiintoisempia sarjoja kuin Lost.
Etsikää katsokaa ja oppikaa.
mielikuvitusköyhille ihmisille
8
911
Vastaukset
- Hepsheijaa
Hanki sinä silmät. Suomessahan tuota Lostiakin näytetään.
Minä ainakin asun Suomessa ja tuossa pari tuntia sitten
tuli telkusta Lostia.
Jos tarkoitit jotain muuta, kannattaisi opetella
kirjoittamaan selkeämmin. Ennen sitä on turha puhua
muille mitään oppimisesta.- tietäjän_kaveri
Ei toi ylin viesti viittaa siihen, että Suomes ei näytettäis Lostia...ite voisit opetella lukemaan! HAH, tollaset tulee tänne ja yrittää pätee, mut sit kompastuu omaan "nokkeluuteensa"...NOLOA... Sinullekin voisin tota luki-häiriötestiä suositella...tai käy edes sivulla:
http://opetus.stadia.fi/savola/lukivaik.htm - Minätäällä!
tietäjän_kaveri kirjoitti:
Ei toi ylin viesti viittaa siihen, että Suomes ei näytettäis Lostia...ite voisit opetella lukemaan! HAH, tollaset tulee tänne ja yrittää pätee, mut sit kompastuu omaan "nokkeluuteensa"...NOLOA... Sinullekin voisin tota luki-häiriötestiä suositella...tai käy edes sivulla:
http://opetus.stadia.fi/savola/lukivaik.htmNo kyllä tuo eka viesti kuulostaa siltä niinku sitä ei suomesa näytettäs, mutta tajusin kyllä ettei se sitä tarkottanu. Kenenkään ei vissiin tarvi pelätä kärsivänsä lukihäiriöstä. Näissä foorumeissa tullaan aina valittaan kaikesta. Minua ei haittaa vaikka jollakin on kirjotusvirheitä tai muuta häikkää tekstissää. Ei se nyt maailmaa kaada. Ite en keksi yhtään kiinnostavempaa suomalaista sarjaa (siis kiinnostavempaa kuin Lost). No muutaman huijarin tähden, peräkamaripojat ja mooseksen perinto oli kyllä ihan nastaa katottavaa!XD (toivottavasti en kirjottanu nimiä väärin)Mutta salkkarit on kyllä epätoivosta..
- Minätäällä!
Minätäällä! kirjoitti:
No kyllä tuo eka viesti kuulostaa siltä niinku sitä ei suomesa näytettäs, mutta tajusin kyllä ettei se sitä tarkottanu. Kenenkään ei vissiin tarvi pelätä kärsivänsä lukihäiriöstä. Näissä foorumeissa tullaan aina valittaan kaikesta. Minua ei haittaa vaikka jollakin on kirjotusvirheitä tai muuta häikkää tekstissää. Ei se nyt maailmaa kaada. Ite en keksi yhtään kiinnostavempaa suomalaista sarjaa (siis kiinnostavempaa kuin Lost). No muutaman huijarin tähden, peräkamaripojat ja mooseksen perinto oli kyllä ihan nastaa katottavaa!XD (toivottavasti en kirjottanu nimiä väärin)Mutta salkkarit on kyllä epätoivosta..
Omassakin tekstissäni on niitä kirjoitusvirheitä!XD
- Tietäjä84
tietäjän_kaveri kirjoitti:
http://opetus.stadia.fi/savola/lukivaik.htm...kiitoksia ;) !!!
- junkyard dog
on kyllä ihan nimensä veroinen sarja.
mutta, minua totta puhuen hiukan häiritsee se, että kaikki on mahdollista. Siitä puuttuu jonkinlainen yllätyksellisyys silloin. Parhaimpia sarjoja kuitenkin. Onko koko saarta olemassa vai onko se jonkinlainen "kummitussaari"? Jokaisella ihmisellä siellä tuntuu olevan jokin käsittelemätön ongelma omassa menneisyydessään.
- Raidaaja
Siinähän se idea piileekin! Mikä on kaiken tarkoitus? Miten menneisyydet tuntuvat liittyvän toisiinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901