Jopa Suomessa on näytetty mielenkiintoisempia sarjoja kuin Lost.
Etsikää katsokaa ja oppikaa.
mielikuvitusköyhille ihmisille
8
923
Vastaukset
- Hepsheijaa
Hanki sinä silmät. Suomessahan tuota Lostiakin näytetään.
Minä ainakin asun Suomessa ja tuossa pari tuntia sitten
tuli telkusta Lostia.
Jos tarkoitit jotain muuta, kannattaisi opetella
kirjoittamaan selkeämmin. Ennen sitä on turha puhua
muille mitään oppimisesta.- tietäjän_kaveri
Ei toi ylin viesti viittaa siihen, että Suomes ei näytettäis Lostia...ite voisit opetella lukemaan! HAH, tollaset tulee tänne ja yrittää pätee, mut sit kompastuu omaan "nokkeluuteensa"...NOLOA... Sinullekin voisin tota luki-häiriötestiä suositella...tai käy edes sivulla:
http://opetus.stadia.fi/savola/lukivaik.htm - Minätäällä!
tietäjän_kaveri kirjoitti:
Ei toi ylin viesti viittaa siihen, että Suomes ei näytettäis Lostia...ite voisit opetella lukemaan! HAH, tollaset tulee tänne ja yrittää pätee, mut sit kompastuu omaan "nokkeluuteensa"...NOLOA... Sinullekin voisin tota luki-häiriötestiä suositella...tai käy edes sivulla:
http://opetus.stadia.fi/savola/lukivaik.htmNo kyllä tuo eka viesti kuulostaa siltä niinku sitä ei suomesa näytettäs, mutta tajusin kyllä ettei se sitä tarkottanu. Kenenkään ei vissiin tarvi pelätä kärsivänsä lukihäiriöstä. Näissä foorumeissa tullaan aina valittaan kaikesta. Minua ei haittaa vaikka jollakin on kirjotusvirheitä tai muuta häikkää tekstissää. Ei se nyt maailmaa kaada. Ite en keksi yhtään kiinnostavempaa suomalaista sarjaa (siis kiinnostavempaa kuin Lost). No muutaman huijarin tähden, peräkamaripojat ja mooseksen perinto oli kyllä ihan nastaa katottavaa!XD (toivottavasti en kirjottanu nimiä väärin)Mutta salkkarit on kyllä epätoivosta..
- Minätäällä!
Minätäällä! kirjoitti:
No kyllä tuo eka viesti kuulostaa siltä niinku sitä ei suomesa näytettäs, mutta tajusin kyllä ettei se sitä tarkottanu. Kenenkään ei vissiin tarvi pelätä kärsivänsä lukihäiriöstä. Näissä foorumeissa tullaan aina valittaan kaikesta. Minua ei haittaa vaikka jollakin on kirjotusvirheitä tai muuta häikkää tekstissää. Ei se nyt maailmaa kaada. Ite en keksi yhtään kiinnostavempaa suomalaista sarjaa (siis kiinnostavempaa kuin Lost). No muutaman huijarin tähden, peräkamaripojat ja mooseksen perinto oli kyllä ihan nastaa katottavaa!XD (toivottavasti en kirjottanu nimiä väärin)Mutta salkkarit on kyllä epätoivosta..
Omassakin tekstissäni on niitä kirjoitusvirheitä!XD
- Tietäjä84
tietäjän_kaveri kirjoitti:
http://opetus.stadia.fi/savola/lukivaik.htm...kiitoksia ;) !!!
- junkyard dog
on kyllä ihan nimensä veroinen sarja.
mutta, minua totta puhuen hiukan häiritsee se, että kaikki on mahdollista. Siitä puuttuu jonkinlainen yllätyksellisyys silloin. Parhaimpia sarjoja kuitenkin. Onko koko saarta olemassa vai onko se jonkinlainen "kummitussaari"? Jokaisella ihmisellä siellä tuntuu olevan jokin käsittelemätön ongelma omassa menneisyydessään.
- Raidaaja
Siinähän se idea piileekin! Mikä on kaiken tarkoitus? Miten menneisyydet tuntuvat liittyvän toisiinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399341"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353908Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392514Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1252487Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1002484Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271957Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161625Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321441- 711277
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1781130