Absoluuttista totuutta etsien

Hitman1

Pyrin kaikessa viestinnässäni aina absoluuttiseen totuuteen. Aina en tosin muista, mitä olen aiemmin kertonut, taikka valehdellut, joten siitä saattaa lukijoille jäädä se väärä käsitys, että valehtelen täällä tahallani.
Minua on syytetty varsin usein mm. siitä, etten olisi käynyt Bushin luona ja juonut teetä hänen kanssaan.

Muistan kuitenkin aivan selvästi, milloin olin siellä ja mistä keskustelimme. Olimme huolissamme mm. Irakin tilanteesta ja Bushin suosion romahtamisesta maailmalla ja Bushin kotimaassa.

Bush pyysi minulta apua, että koittaisin nostaa hänen romahtanutta suosiotaan täällä Suomessa. Sitä pyyntöä olenkin mm. täällä noudattanut, mutta viestini eivät ole oikein menneet läpi.

Pidänkin Bushia suurena ja viisaana presidenttinä ja valtiomiehenä, joka ei koskaan tee virheitä. Kidutukset, jotka Bush on sallinut olen aina myös täällä aina hyväksynyt, kunhan niiden avulla saadaan ihminen puhumaan. Laittomat vangitsemiset vuosiksi ovat myös mielestäni OK.

Muistan aivan selvästi kuinka meille tarjottiin White Housessa, myös pyöreitä keksejä ja maukkaita pipareita teen lisäksi. Puhuimme paljon myös yhteisestä uskostamme ja tulimme siihen lopputulokseen, että Jumala kyllä auttaa Usaa ja on aina Usan puolella, samoin kun Israelinkin. Sen jälkeen ristimme kätemme ja rukoilimme yhdessä herraamme ja kiitimme häntä kaikesta.

Olen myös aivan totuudenmukaisesti kertonut salaisena agenttina toimimisestani. Lähden taas viikoksi erittäin salaiseen tehtävään ulkomaille ja tulen ruskettuneena takaisin, kuten aina ennenkin.

Jokaisen täällä on siis vähitellen uskottava, että puhun aina vain absoluuttista totuutta ja kaikki minua vähääkään epäilevät ovat luusereita. Olenhan minä upseeri ja herrasmies, vaikken aina siltä täällä näytäkään, mutta sekin on vain muiden harhoja minusta.

7

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenhan minä kirjoitellut aiemminkin, että väestöstä vähemmistö on kaikkein älykkäimpiä ja silloin ei pidä ihmetellä enemmistön valintoja.

Esimerkkejä:

-enemmistön valitsemat puolueet ja kansanedustajat.

-presidentin valitsee enemmistö (Suomessa, USA:ssa ja muuallakin)

-ateistit eivät kuulu enemmistöön, (eivät ainakaan USA:ssa ja tuskin vielä muuallakaan)

• Kuten jo eilen totesin, on absoluuttinen totuutesi ihan ulottuvillasi:

Kun myönnät olevasi ironmikes, joka niin kovasti haluaisi olla Hitman-1, että jopa feikkaat häntä, olet jo löytänyt absoluuttisen totuuden, ainakin tässä asiassa.

Eikö olekin jännittävää kuvitella olevansa allekirjoittanut ja saada elää tapahtumarikasta, vaikkakin joskus myös vaarallista elämää?

• usaisti

Mitä sinulla on irakilaisia vastaan? Miksi kannatat kansanmurhaaja Husseinia? Miten Irakin ja Afganistanin tilanne olisi mielestäsi pitänyt ratkaista, puhumalla noille fanaatikoille järkeä vai?

• kakantonkija?

Irakin tilanteessa ei ollut USAlle mitään ratkaistavaa. Suvereenit valtiot hoitavat itse asiansa, niinkuin Suomikin. Irakin kauppasaarto, siltä osin kun se oli vielä olemassa ennen sotaa, olisi pitänyt purkaa. Tällä hetkellä irakilaisten asema ja elintaso olisi ilman USAn puuttumista asioihin huomattavasti parempi!

• capt. cöpenick

Vasta nyt strategisesti mammuttimaisen virhearvioinnin sodan arkkitehdit
        ovat valmiit analysoimaan tekemiään virheitä.

Rebubligania ei sitten oppinut mitään aikaisemmasta, Aasian retkestä, Vietnam-katastrofista!!

• usaisti
        kakantonkija? kirjoitti:

Irakin tilanteessa ei ollut USAlle mitään ratkaistavaa. Suvereenit valtiot hoitavat itse asiansa, niinkuin Suomikin. Irakin kauppasaarto, siltä osin kun se oli vielä olemassa ennen sotaa, olisi pitänyt purkaa. Tällä hetkellä irakilaisten asema ja elintaso olisi ilman USAn puuttumista asioihin huomattavasti parempi!

kuten Natsi-Saksakin hoitaa itse asiansa. Eikö niin?

• usaisti
        capt. cöpenick kirjoitti:

Vasta nyt strategisesti mammuttimaisen virhearvioinnin sodan arkkitehdit
        ovat valmiit analysoimaan tekemiään virheitä.

Rebubligania ei sitten oppinut mitään aikaisemmasta, Aasian retkestä, Vietnam-katastrofista!!

Riippuu täysin näkökulmasta. Kurdien ja shiiojen kannalta tilanne on nyt huomattavasti miellyttävämpi. Lisäksi irakilaisten kuolleisuus, usko tai älä, on Irakin sodan seurauksena alentunut.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2256
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1108
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      26
      1096
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65