Kiitos elämälle, että olet kohdellut minua julmasti. Kiitos, etten kuulu tähän maailmaan. Kiitos, sillä olenhan minä ansainnut kaiken tämän paskan. Kiiitos todellakin. Sillä enhän minä ole tehny mitään hyvää, auttanut vaan vähäosaisia, eläimiä, suojellut luontoa jne.. Kiitos elämä, että olet niin töykeä. Sillä enhän minä elä siivosti. En vain polta, enkä juo.. Elän vain tarkalleen lain mukaan. Minun päällenihän voikin kaataa kaiken sonnan. Minähän se olen maailman kamalin ihminen. KIITOS.
Vastaukset 3
- voi miten
ihanaa valitusta....
- DANKE
Se oli kiitos, ei valitus.
- BubbleGirl
Tuska ja kipu kovettaa ja kasvattaa. Mitä vitummaksi elämä on mennyt, sitä vahvemmaksi tulee. Minua elämä on rääkännyt ja rääkkää edelleen miten vain ikinä keksii, mutta minä kestän ja vahvistun. Kasvoin aikuiseksi jo varhain, kiitos sen kaiken paskan. Katselen maailmaa vähän eri tavalla, voittajana, kokeneempana.
..toisaalta, toiset ei kestä ja murtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361366Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631148Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63993- 58978
- 70839
- 51811
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82745Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le40729- 82702
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14661