Kiitos elämälle, että olet kohdellut minua julmasti. Kiitos, etten kuulu tähän maailmaan. Kiitos, sillä olenhan minä ansainnut kaiken tämän paskan. Kiiitos todellakin. Sillä enhän minä ole tehny mitään hyvää, auttanut vaan vähäosaisia, eläimiä, suojellut luontoa jne.. Kiitos elämä, että olet niin töykeä. Sillä enhän minä elä siivosti. En vain polta, enkä juo.. Elän vain tarkalleen lain mukaan. Minun päällenihän voikin kaataa kaiken sonnan. Minähän se olen maailman kamalin ihminen. KIITOS.
KIIIIIIITOS
DANKE
3
501
Vastaukset
- voi miten
ihanaa valitusta....
- DANKE
Se oli kiitos, ei valitus.
- BubbleGirl
Tuska ja kipu kovettaa ja kasvattaa. Mitä vitummaksi elämä on mennyt, sitä vahvemmaksi tulee. Minua elämä on rääkännyt ja rääkkää edelleen miten vain ikinä keksii, mutta minä kestän ja vahvistun. Kasvoin aikuiseksi jo varhain, kiitos sen kaiken paskan. Katselen maailmaa vähän eri tavalla, voittajana, kokeneempana.
..toisaalta, toiset ei kestä ja murtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114649Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734405Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951779- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3551121Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119- 67989
- 58984
- 92948