Ihana, biiseihin eläytyvä tulkitsija on Topi Sorsakoski. Vetää, imee mukaan tunnelmaan.
Biisit
* Luonnonlapsi
* Tie jatkuu äärettömiin
* Olen yksin
* Haavekuva
ovat kotoisia Topin esittäminä.
Samaistun.
Topi Sorsakoski alias Pekka Tammilehto
11
870
Vastaukset
- SimoTopilla on muuten 50-vuotissynttärit 29.11.2002.Siitä tulee myös ohjelmaa televisiossa, joten tsekatkaa. - OnnenEnkeliKiitos Sinulle 
 huomioinnista.

- TuhkimoIhastunut olen Topi Sorsakoskeen 
 niin kuin
 OnnenEnkelikin on.
 Topi on vaatimaton ja luonnollinen.
- OnnenEnkeliTopin katse lämmin, koskettava. 
 Vilho Vartiaisen onnittelulaulu,
 Topin iloisuus ja vastaanotto.
 Lämpimyys ja luonnollisuus.
- HaniTopi lauloi ennen hyvin, mutta on alkanut kummasti "mongertamaan" sanoja ja honottamaan liikaa. 
 Se on ihme kun ei enää niin kovin ryyppääkään.
 Katsos vaan tarkkaan ja kuuntele kun esiintyy.
 Myöskin liian epäsiististi pukeutunut.
 En ymmärrä ihannointiasi.
- Onhan näitä...East Virginia 
 Punatukkaiselle tytölleni
 Pieni lintu
 Instrumentaalimusiikki
- KomeaNuoruuteni 
 Mustat enkelit
 Instrumentaalimusiikki- Onhan naitä...Maestro tulkitsi kauneimpia lauluja. 
 Instrumentaalimusiikki live muistoissamme.

- onkinPoi 
- nm1Stettu 
- Ikvä.kyllä13. elokuuta 2011 oli viimeinen Topin päivä maallisessa vaelluksessa. 
 Topi oli suuri stara, otti esityksillään kuulijan mukaansa valovoimaisuudellaan.
 https://www.youtube.com/watch?v=S8fIGSRHINo
 Tuli ikävä jotain toista henkilöä, jotain kuka merkitsi elämässäni eniten tähän astisessa elämässäni. On monta asiaa mikä tuon surun tuo pintaan, se on kaikkein suurin tunne, se on ♥.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727467
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät163120
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132111
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161836
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431713