Kielipususta..

--Nanny--

Moi! :D Elikkäs,mä tarttisin apuu kielipusussa.. Ku oon seurustellu mun poikakaverin kans nyt n. ½ vuotta. Ni kertokaapas kaikki kohdat kielipusuista ja kertokaa omia kokemuksianne. :D Kiitän ja kumarran! :D

5

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo piimä

Me kun olemme niin ujoja ettemme pahemmin harrasta tuota vierasta toimintaa, pussailua. Joten emme osaa neuvoa.

• Limaista kieltä?

vain möllykät nulkit tunkevat kielensä toisen kurkkuun, niin että on oksentaa!
        Kannatan rehellistä huulilla suutelua!

• Molla

www.sexpo.fi/kysymysjavastaus/Suuteluharjoitus
      www.theromantic.com/kissing/frenchkiss.htm
      * lyhyesti suomeksi(amerikkalaiseen tyyliin ohjeet on rautalangasta väännetty joten suomennan vain tärkeimmät):
      Ottakaa mukava asento, vaikka sohvalle vierekkäin. Pidä kultasi hartioista, kasvoista, niskasta tms. hellästi kiinni ja tuokaa kasvot lähekkäin, kallistakaa päitänne niin ettei nenät osu yhteen. Pussatkaa aluksi tavallisesti, sulkekaa silmät niin pääsette paremmin tunnelmaan. Nuole kielelläsi hitaasti ja kevyesti kultasi kieltä. Hengitä nenän kautta.

Eli tutkiskelkaa toisianne ja toistenne suuta. Joku tykkää pelkästään kielen koskemisesta, joku toinen myös hampaiden tai kitalaen nuolemisesta. Joka tapauksessa, älkää purko toisianne älkääkä viekö toistenne suhun jäykkää kieltä, siitä tulee vaan oksennusrefleksi. Rento kieli ja rauhalliset otteet. Kielen saa viedä takaisin omaan suuhunsa välillä, joten kuolaa ei ole tarkoitus vaihtaa... ;) Harjoitus tekee mestarin.

• yks ujo

Ne kielipusut tulee "luonnostaan", olen ujo mutta suudellessa vedän aina kielareita..

• sydänystävät1234568

Eeime osata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82