Kylmärinki tulee taas syksyllä nelosella!!

Jiiiihaaaaaaaaaa!!!=)
Luin eilen nelosen nettisivuilta että kylmärinki(oz) uusitaan nelosella syksyllä ekasta tuotantokaudesta alkaen viimeiseen eli kuudenteen tuotantokauteen!!!Vihdosta viimeinkin!!=)
tota uusintaa olen kyllä odottanut tosi kauan!!
kylmärinki on kyl yks parhaista sarjoista mitä on koskaa tullu..ja onneks sitä ootellessa nyt kesällä tulee badgirlsii niin jaksaa helposti oottaa!!=)

6

1064

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O'Reilly

Yhdyn tuohon sinun Jiihaaaseen ! :D

Itsekin mietin tässä muutamia päiviä sitten että tulisipia tuo Kylmä rinki taas, sillä en seurannut sitä alusta vaan aina silloin tällöin :) Mutta nyt pitää sitten kattoa joka jakso...Todella huippua!

• nicoh

noniin kerrankin kunnon uusinta!!pitääkin laittaa kaikki levylle!

• !!!
    • adebisi

paras uutinen pitkään aikaan!!!
      jes jes jes !!!!!
      ei oo parempaa sarjaa olemassakaan!!!

• ite olen kattonut joskus ne kaikki jaksot telkusta,myös uusinnat.mutta silti ootan tosi innolla ja aion kattoa joka jakson uudestaan,on se sen verran hyvä sarja.=)se ois kyllä hyvä idea että pistäs ne kaikki jaksot nauhalle,mut mä en kyl varmaankaan jaksa vaikka onkin niin hyvä sarja..mut oon liian laiska.ja onneks on nauhottava digiboxi keksitty niin näkee varmasti kaikki jaksot.

• ----Matti

Ja toivottavasti myös näyttävät hyvään aikaan eli josku 00.10 illalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe