Jiiiihaaaaaaaaaa!!!=)
Luin eilen nelosen nettisivuilta että kylmärinki(oz) uusitaan nelosella syksyllä ekasta tuotantokaudesta alkaen viimeiseen eli kuudenteen tuotantokauteen!!!Vihdosta viimeinkin!!=)
tota uusintaa olen kyllä odottanut tosi kauan!!
kylmärinki on kyl yks parhaista sarjoista mitä on koskaa tullu..ja onneks sitä ootellessa nyt kesällä tulee badgirlsii niin jaksaa helposti oottaa!!=)
Kylmärinki tulee taas syksyllä nelosella!!
6
946
Vastaukset
- O'Reilly
Yhdyn tuohon sinun Jiihaaaseen ! :D
Itsekin mietin tässä muutamia päiviä sitten että tulisipia tuo Kylmä rinki taas, sillä en seurannut sitä alusta vaan aina silloin tällöin :) Mutta nyt pitää sitten kattoa joka jakso...Todella huippua! - nicoh
noniin kerrankin kunnon uusinta!!pitääkin laittaa kaikki levylle!
- !!!
lisää tietoa http://world2.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=31043107
- adebisi
paras uutinen pitkään aikaan!!!
jes jes jes !!!!!
ei oo parempaa sarjaa olemassakaan!!! ite olen kattonut joskus ne kaikki jaksot telkusta,myös uusinnat.mutta silti ootan tosi innolla ja aion kattoa joka jakson uudestaan,on se sen verran hyvä sarja.=)se ois kyllä hyvä idea että pistäs ne kaikki jaksot nauhalle,mut mä en kyl varmaankaan jaksa vaikka onkin niin hyvä sarja..mut oon liian laiska.ja onneks on nauhottava digiboxi keksitty niin näkee varmasti kaikki jaksot.
- ----Matti
Ja toivottavasti myös näyttävät hyvään aikaan eli josku 00.10 illalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274