Moi!Muutin viime vuonna Helsinkiin
ja odottelen,että joku ystävällinen,
mukava nainen,iällä ei ole niin väliä
(voit olla minua nuorempi tai vanhempi
,itse täytin juuri 36),kirjoittelisi
minulle ja tutustuttaisiin.Olen aika
rauhallinen,ystävällinen,rehellinen.
Terveisin,Kimi
[email protected]
Mies Hesasta odottaa viestiä naiselta
MHki
4
472
Vastaukset
- Hilma
Olen 67-vuotias pirteä nainen Kannelmäestä. Olenkin jo odotellut, että löytäisin jostakin itselleni pirteän ihmissuhteen vireän miehen muodossa. Tulepa käymään täällä Kannelmäen palvelutalolla ja kysy Hilmaa. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.
- Kimi
Heh kun naurattaa...
- Ansu
Olen 24-vuotias "tyttönen" Helsingistä. Luin sattumalta viestisi ja päätin vastata. Jos kiinnostaa, niin kirjoittele ihmeessä! [email protected]
- epätoivoinen
x
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849