Oli jotain 60-70 lukua ja suvun pää, vanha mummo veikkasi lottoa joka viikko. Ja siihen aikaa oli tapana että Ukolla oli rahat. Joten kun mummo oli lotonnut joka ikinen viikko sen yhden rivin sitten ukko kyllästyi ja ei antanut enää rahaa lottoon. Ja sitten lauantaina mummo kysyi että tartteis muutaman markan että vien loton kauppaan. Se oli eka kerta jolloin Ukko ei antanut rahaa lottoon enää. Ja sitten kun katsoivat telvisiosta numerot, olisi tullut suoraan 7 oikein. Eipä ole Ukko siitä lätien marmattanut lotosta. Oliko se potti miljoona markkaa tai jotain sinne päin. Siis käytin mummoa ja Ukkoa nimikkeenä, nämä ovat oikeasti minun ukkini äiti ja isä.
Joskus käy näinkin
Melkein miljonääri
4
1781
Vastaukset
- näitähän aina riittää
Ensinäkin, lottoarvonta ei tullut televisiosta. Toiseksi, numeroita arvottiin 6.
- sama
Lotto alkoi Suomessa 1971 ja yhden rivin hinta oli 50 penniä.
- huvittavaa..
Ensimmäinen miljoona-potti tuli vasta vuonna 1973
- höhhöh
palautuspäivä keskiviikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503704
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342671Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262348- 201839
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51729- 1831704
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271347
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91168