nyt parasta drinkkiä kehiin mitä naiselle voi tarjota yökerhossa???
parhaat pisteet tähän mennessä on tullut David Hasselhoff -drinkille.
Parempiakin varmasti löytyy, kertokaa kokemuksellanne paras drinkki!
paras drinkki naiselle????
osomos
4
3664
Vastaukset
- Nimetön
Jos haluaa ottaa koko tilanteen haltuun, niin ehdoton helmi on klassikko 4th July. Yksi ei näytä juuri miltään mutta kun tilaa pari kolme ja tila on hämärä.. Tällä saa taputuksia jopa naapuripöydistä... Eli jos sellaista hakee. Toimii kyllä myös tiskillä jos baarimikko on pelimies ja sulkee valoja kriittisellä hetkellä.
Vie baarimikolta aika paljon aikaa joten ei ehkä kannata tilailla jos on kova ruuhka.
Hz - viksu*.*
vaikka Miami Viceä
- -Tytsy-
itse pidän cosmopolitanista, mojitosta ja daiquirista (aika tuju!). Myös pina colada on hyvä.
- !!!!
Se on tosi hyvän makuista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741