Ihan uteliaisuuttani haluaisin tietää täällä kirjoittelijoista muutaman asian...
1. Ikäsi?
2. Ammattisi?
3. Siviilisäätysi?
4. Monennettako lasta odotat?
5. Milloin laskettu aika?
Omat vastaukset:
1. 34 v. (isä 33 v.)
2. Atk-opettaja
3. Reilu 1/2 v. avoliitossa & 5 v. kihloissa
4. Ensimmäistä :)
5. 7.10.
Kiitos vastauksista ja mukavaa odotusta! :)
Rv 23 (22 1)
Gallup...
44
3539
Vastaukset
- ***
1. 31 v.
2. Lähihoitaja
3. Naimisissa
4. Toista
5. 5.2.-07 - mamma-83
1. 22 kohta 23
2. Peruskoulun olen käynyt ja merkonomi opinnot kesken
3. avioliitossa
4. kolmatta (neljättä km rv 19 6)
5. 16.10.06 - annuli81
1. 25-v.
2. mielenterveyshoitaja
3. kihloissa
4. toista
5. 31.7. - Tuik
1. 29v.
2. Lähihoitaja opiskelija
3. Avioliitto
4. Esikoista
5. 2.1.2007 - eve1985
1. Ikäsi?
21
2. Ammattisi?
maaseutuyrittäjä=)
3. Siviilisäätysi?
avoliitossa
4. Monennettako lasta odotat?
ensimmäistä=)
5. Milloin laskettu aika?
19.10- olla utelias
missä opiskelit maaseutuyrittäjäksi? Sillä minä olen myös maaseutuyrittäjä!! =)
-L.A 13.6 - eve1985
olla utelias kirjoitti:
missä opiskelit maaseutuyrittäjäksi? Sillä minä olen myös maaseutuyrittäjä!! =)
-L.A 13.6kajaanissahan minä=)
- L.A 13.6
eve1985 kirjoitti:
kajaanissahan minä=)
Samassa paikassa minäkin!! =)
Kaksilla synnytetään.. Olin jo eilen käyrissä kun supisteli.. Mutta sain sit viel lähtee kotiin!
Ihanaa saada oma pieni käärö.. - L.A 13.6
eve1985 kirjoitti:
kajaanissahan minä=)
Samassa paikassa minäkin!! =)
Kaksilla synnytetään.. Olin jo eilen käyrissä kun supisteli.. Mutta sain sit viel lähtee kotiin!
Ihanaa saada oma pieni käärö..
- raisuli85
1. 20
2. Merkonomiksi opiskelen
3. Avoliitossa
4. Ensimmäistä
5. 30.7 - tässä:
Tässäpä nämä:
1.25
2.Päiväkotiavustaja
3.rekisteröidyssä parisuhteessa
4.ensimmäistä
5.heinäkuun alussa - tuleva mamma
1.35-vuotias
2.Catering-työntekijä
3.3 vuotta avoliitossa
4.neljättä ja viidettä,kaksoset tulossa(keskeytynyt keskenmeno 09/2005)
5.29.9.06- ilona06
1. 30v
2. tuleva kotiäiti :) (ent.investointipankki)
3. avioliitossa
4. ensimmäistä
5. 28.6.06
- äiti 78
1. 28v
2. kosmetologi
3. avioliitossa
4. kolmatta
5. 19.8.06 (rv 29 2) - pöllölöllö
1. 35v
2.opettaja
3.avoliitto
4.eka
5.7.10 - mjs
1. Ikäsi? 28
2. Ammattisi? kotiäiti
3. Siviilisäätysi? naimaton
4. Monennettako lasta odotat? kuudetta
5. Milloin laskettu aika? syyskuussa - piip
1.24 v.
2.opiskelija
3.avioliitossa
4.ensimmäinen
5.27.11. - 22+6
1. 18 vuotias ( isä 22 vuotias)
2. lähihoitaja-opiskelija
3. avoliitossa
4. ensimmäistä
5. 3.10-06 - Elmeri
1. 29v. (mies 28v.)
2.Terveydenhoitaja
3.Avoliitto
4.3:tta
5.15.7 - minun vastaukseni
1. 36
2. FM/biokemisti
3. Avioliitto
4. Ensimmäistä
5. Oli jo 27.5. - Jihuuu
Ivatkoon joku jos tahtoo, tässä nämä tulee:
1. 22, odottava isä 25
2. Ensihoidon koulutusohjelmaa vaille lähihoitaja (jatko-opintoja en uskalla paljastaa :P )
3. Avoliitossa, kolmatta vuotta kihloissa ja häät suunnitteilla
4. Ensimmäistä
5. 28.8, ultran mukaan 4.9
rv28 - 27n
1. 27v (isä 37v)
2. Hoitajana vanh.kodissa
3. Kihloissa
4. Ekaa...
5. 23.12
rv 12(11 2) - vastausta
1. Ikäsi?
2. Ammattisi?
3. Siviilisäätysi?
4. Monennettako lasta odotat?
5. Milloin laskettu aika?
1. Ikä 19
2. Ammatti lähihoitaja
3. Avoliitossa/kihloissa
4. Ensimmäistä lasta odotellaan =)
5. La 25.5, Eli mennyt jo 10 pvää yli lasketunajan. - odottaja-06
1.29v
2.lähihoitaja
3.naimisissa
4.ensimmäinen
5.25.10- melissa
1. 20
2. viime syksyn ylioppilas, ja sen jälkeen olen ollut "äitiyslomalla" ja miettinyt mihin hakisi opiskelemaan.
3. avoliitossa
4. ensimmäistä
5. 7.heinäkuuta
rv 35 3
- emilai
1. 23 v.
2. opiskelija/ tarjoilija
3. avoliitossa
4. Ensimmäistä odotellaan
5. 29.09.2006
RV:t 23 3 - Minde84
1. 21
2. Media-assistentti
3. Avoliitossa viidettä vuotta
4. esikoista odotellaan
5. 20.7 - Mutteri77
1. Ikäsi?
2. Ammattisi?
3. Siviilisäätysi?
4. Monennettako lasta odotat?
5. Milloin laskettu aika?
1. 29.
2. It-puolella päällikkö
3. Avoliitto
4. Ensimmäistä
5. 31.10 - mammaliiiini
1. 26 v.
2. Tuotekehitys insinööri
3. Naimisissa 6 vuotta.
4. Kolmatta ja neljättä
5. 1.11.2006 - lokamamma
1. Ikäsi?
2. Ammattisi?
3. Siviilisäätysi?
4. Monennettako lasta odotat?
5. Milloin laskettu aika?
Vastaukset:
1. 21
2. Opiskelija
3. Avoliitossa
4. Esikoinen.
5. 12.10
Lokamamma, rv 21 4 - Lilja -82
1. 23v
2. Sairaanhoitaja
3. Avoliitossa, heinäkuussa kihloihin:)
4. Ensimmäistä
5. 13.10. - vastauksia!
1. Ikäsi?
Olen 22
2. Ammattisi?
Maaseutuyrittäjä
3. Siviilisäätysi?
Avoliitossa
4. Monennettako lasta odotat?
Ensimmäistä odotan
5. Milloin laskettu aika?
13.6 eli pian =) - kesämamma83
1. Minä olen 22, tuleva isukki 34.
2. Olen toimistotyöntekijä, tavoitteena olisi opiskella terveydenhoitajaksi.
3. Naimisissa joulukuusta 2004 lähtien.
4. Esikoinen.
5. 2.6.2006, eli ohitettu jo...piinaavaa tämä odotus :( - näitä..
1. Minä 21 mies 24
2. Kampaaja/kotipalv.työntekijä
3. Avoliitto/kihloissa 2v.
4. ensimmäistä
5. 16.9 - minä vain
1. 27 v. (isä 31 v.)
2. metallityöntekijä
3. avoliitto 7 v. (häät suunnitteilla)
4. ensimmäistä
5. la 22.12.06 1. 25, loppuvuodesta 26
2. Lähihoitaja
3. Avoliitossa
4. Ensimmäisiä odotellaan, siis kaksoset tulossa
5. 8.7.06- henki
ikäsi. 28v(huomenna 29v) mies44v.
Ammattisi. Metallityöntekijä.
Siviilisäätysi. Avoliitossa 8vuotta (huomenna naimisiin)
Monennettako lasta odotat. Ensimmäistä.
Milloin laskettu aika. 06.09.2006.
- elomasu85
1. 20(-85),avomies 23(-82)
2. Vielä ei ammattia
3. Kihloissa viidettä vuotta
4. esikoinen kummallekkin
5. 14.elokuuta
Tänää Rv 30- tulivuori86
1. 19 (-86), mies 20(-85)
2. maatalouslomittaja
3.kihloissa 2 vuotta
4. esikoinen
5. 14. elokuuta =)
- vastailen tähänkin
1. 32 vuotta (isä 30v)
2. matkapuhelinkorjaaja
3. naimisissa 5 vuotta/avoliitossa 9 vuotta
4. toinen tulossa, esikoinen 3,5 vuotias
5. 29.11
rv 14 6 =) - näin..
1. koht 28v. (isä 35v.)
2. kuorma-autonkuljettaja
3. avoliitto
4. eka taapero
5. 31.7 - ellen
1.25
2.tällähetkellä kotiäiti
3.kihloissa "kohta naimisissa"
4.kolmatta odotellaan
5.25.1 2007 - sofia80
1. 26v.
2. Lähihoitaja
3. Naimisissa 2v.
4. Ensimmäistä
5. Elokuun alussa - 2 lasta
1. 28v (isä 30v)
2. Kotiäiti (koulutuksena logistiikan tradenomi)
3. Avioliitto 4 vuotta (yhdessä 12 vuotta)
4. Kolmas lapsi
5. LA 6.12.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483