Alkion oikea puolue onkin kokomus!
Ja Homo-imagongin mukaan se sopii Alkion ajatuksiin ja ulkonäköön!
MIKKO ALKIO poltti hihansa
4
1686
Vastaukset
- väärässä seurassa
Alkio on todellakin väärässä seurassa. Sillä todella typeriä mielipiteitä. Puhuu kuin Bushin yli-innokas avustaja. Yli-innokkaita britit eivät hyväksyneet edes pyöveleiksi. Miksi kepun pitäisi hyväksyä puoluesihteeriksi?
- Britanniassa
Lipposen kaveri Blairin suosio putoaa kuin lehmänhäntä:
Britannian konservatiivipuolue näyttäisi tuoreen kyselytutkimuksen mukaan kasvattaneen suosiotaan. Sun-iltapäivälehden julkaiseman kyselyn mukaan konservatiiveja äänestäisi nyt 41 prosenttia briteistä. Työväenpuoluetta ilmoitti kannattavansa 31 prosenttia ja liberaalidemokraatteja 18 prosenttia vastanneista.
Konservatiivien kannatus on kyselyn mukaan nyt korkeimmillaan lähes 15 vuoteen.
Paitsi hallitsevan työväenpuolueen, myös pääministeri Tony Blairin suosio on laskusuhdanteessa. Kyselyn mukaan kaksi kolmesta britistä on tyytymätön tapaan, jolla Blair on johtanut maata. Vain neljännes vastanneista antoi Blairille puhtaat paperit.
STT–AFP
- olmimainen ulkonäkö?
Ainakin se puhuu viisaammin ja sivistyneemmin kuin Korhonen, joka on juntti.
Kahden lapsen isällä ja hyvällä perheenisällä Alkiolla on homoimago vain teidän muutamien mielestä, joilla se asia on aina mielessä. Varmaan siksi, että asia on niin herkkä teille, kun koetatte pontevasti kieltää todellisen itsenne.- ranskaa,
ja on muutenkin sivistynyt kuten Alkio, se tekee näiden ääliöiden mielestä homon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675