Mulla on kortti ollu ny noin 5kk. Eli kohta saa mennä sen kakkosvaiheen. Olin sillon liukkailla ja samassa oli pimeä kurssi. tarviiko niitä nyt mennä uudestaan? Onko siinä kakkosvaiheessa jotai eroja sitten ko olin kotiopetuksessa. En muista enää pätkääkää noita.
2. vaihe?
4
1113
Vastaukset
- ---------------
arviova ajo, liukkaalle mennään uudestaan, ainoo vaan että siinä ei kukaan istu kyydissä, vaan opettaja puhuu radiopuhelimen kautta. Ainakin noi, itsellä jo vähän aikaa kulunu kortin saamisesta, en muista oliko siinä vielä muuta
- äääääijjä
II-Vaihe
- Arvioiva-ajo 3ak (25min.) eli 1h 15min (koulun auto)
- Rataharjoittelu (liukasrata) 3h. (oma auto) (myös mahdollista vuokrata koulun auto)
- Teoria-osuus n.3h - forttikuski
äääääijjä kirjoitti:
II-Vaihe
- Arvioiva-ajo 3ak (25min.) eli 1h 15min (koulun auto)
- Rataharjoittelu (liukasrata) 3h. (oma auto) (myös mahdollista vuokrata koulun auto)
- Teoria-osuus n.3hhianoo vetää 2.0 siarralla siäl liukkaalla :D
forttikuski kirjoitti:
hianoo vetää 2.0 siarralla siäl liukkaalla :D
..että SAAN mennä kakkoseen. Monet ajattelevat juuri päinvastoin. Niinkuin tällä samalla palstalla on kirjoitus "rahastusvaihe". Järjetöntä ajatella niin omasta ja muiden turvallisuudesta.
Tosiaan SAAT vetää sillä autollasi siellä liukkalla sivuluisuja yms., mutta mutta. Tulet varmaan huomaamaan, että se ei olekkaan niin helppoa kuin luusisit. Väheksymättä yhtään ajotaitoasi!
Kakkonen koostuu siis paljon muustakin, ja jos sen oikein oivaltaa ja on hyvät opet, niin ehkäpä ajattelet liikenneturvallisuutta eri lasien läpi.
Valitettavan moni ei pidä kakkosta juuri minkäänlaisena opetustapahtumana, mutta juuri se on varmaan tärkeämpi, kuin esim. inssiajo eka vaiheessa.
Kouluja ja opettajia on moneen lähtöön... niinkuin on myös muitakin ammatti-ihmisiä.
Rahallesi täytyy saada vastike, johon olet varmasti tyytyväinen.
Jos et ole, niin pailkallinen tutkinnonvastaanottaja on se, jolle voi käydä kertomassa ja voit myös antaa palautetta: www.ake.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162