Isokallio kiitti Koivistoa ja Ahtisaarta

Kalle Isokallio kirjoitti Iltalehdessä mainiossa kolumnissaan mm. näin:

"Mauno Koivisto jää historiaan miehenä, joka yhtenä päivänä katkaisi napanuoran Kremliin lähettämällä kirjeen, jossa todettiin YYA-sopimuksen päättyneen. Martti Ahtisaari sinetöi edeltäjiensä lännentien viemällä meidät Euroopan Unioniin. Noilla miehillä oli visio kansakunnan edusta. Ja he toteuttivat visionsa riippumatta siitä, aplodeeraako kansa tai tuleeko gallupeissa virhemarginaalin ylittäviä lisäpisteitä."

Hienosti sanottu. Tällaisia miehiä Suomi tarvitsee eikä mitään Kekkosia ja Vanhasia.

Mitä tämä mannertenvälinen nahjus Vanhanen on saanut aikaan? Ei yhtään mitään.

10

308

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baltian maita

Ahon hallituksen vastustuksesta huolimatta ...

• aikaansaannokset

Onhan Vanhanen sentään pitänyt jotakuta, kireässä kilpailutilanteessa pyristelevää, operaattoria pystyssä. Samoin jotakuta parturikampaamon vuokratuolia.

• operaattoreita

... mutta muistetaan että Vanhasen tekstarit maksaa kansa.

• Tosiaankin!
        operaattoreita kirjoitti:

... mutta muistetaan että Vanhasen tekstarit maksaa kansa.

Se tosiaankin vääristää kilpailua ja lisää kansan taloudellista taakkaa.

• huomaatte

kokoomuslainen saittiterroristi jälleen herännyt krapulaisena! Kokoomuksen kannutus laskenut "Känä"!

• näin on

Tämä känä on sossu ja on pukeutunut kokoomuksen liituraitaan. Että käry käy, kukaan kokoomuslainen ei myötäile sossuja - eikä näin propagandalla ainakaan.

KUKA SOSSU TÄLLE KÄNÄLLE MAKSAA PROPAGANDASTAAN?

• JormaKKorhonen

Minähän olen koko ajan täälläkin esittänyt samaa, joten tuntuu ihan mukavalta saada tukea näkemykselleen Isokallion Kallelta!

Isokallio on lasselehtismäinen monipuolisuusmies. Molemmilla taustaa talouselämästä ja sen tuomaa ymmärrystä asioihin, molemmat seuraavat valppaasti ja laajalla perspektiivillä aikaansa ja ottavat terävästi kantaa asioihin, molemmat ovat sujuvakynäisiä kirjoittajia, jotka kirjoittavat sekä faktaa että fiktiota. Ja ennen muuta: älykköjä ja hauskoja veikkoja molemmat!

Täytyypä ihan ottaa talten tuo Iltalehden kolumni. Taidanpa linkittää sen myös Oiva Härköselle!

• kepututkija

Mikä tärkeintä, sekä Lehtinen että Isokallio ovat avoimen kepuvastaisia. Sellaisia ei ole liikaa niin kauan kun kepu on olemassa

• siis.
        kepututkija kirjoitti:

Mikä tärkeintä, sekä Lehtinen että Isokallio ovat avoimen kepuvastaisia. Sellaisia ei ole liikaa niin kauan kun kepu on olemassa

erillaisia mieliteitä ja ihmisiä ei saa olla olemassa.
        Tutun oloista kirjoitusta kirjoittelet, en vain muista kuka mutta muistn kyllä jostakin lukeneen jonkun aina puheissaan kertoneen keiden syytä kaikki on ja keistä pitää päästä eroon,
        muistatko sinä tuon henkilön nimeä.

• Keisarina
        siis. kirjoitti:

erillaisia mieliteitä ja ihmisiä ei saa olla olemassa.
        Tutun oloista kirjoitusta kirjoittelet, en vain muista kuka mutta muistn kyllä jostakin lukeneen jonkun aina puheissaan kertoneen keiden syytä kaikki on ja keistä pitää päästä eroon,
        muistatko sinä tuon henkilön nimeä.

Nerohan tuollaisia puhuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1710
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      877
    5. 55
      776
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      735
    8. 89
      701
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      594
    Aihe