Oli enemmän varmaan kuin tänään? Tai 06.06.666.
Mitä tapahtu 06.06.1666
11
2049
Vastaukset
- kuu ja aurinko
aurinko nousi,ihmiset tekivät töitä,söivät joivat ja painuivat pehkuihin.
- seuraavaa:
Lontoo paloi maan tasalle 6.6.1666
- Suomalaiset sen teki
se oli Lordi fanien syytä
- hkkhhk
666 things you didn’t know about London.
London to a measure of 666
Buckingham Palace - Westminster Cathedral = 666 metres.
Buckingham Palace - Wellington Monument = 666 metres.
Buckingham Palace - Victoria Station = 666 metres.
Buckingham Palace - Houses of Parliament = 1332 metres = 2 x 666.
Downing Street - St Jame’s Palace = 666 metres.
Downing Street - New Scotland Yard = 666 metres.
Downing Street - National Gallery = 666 metres.
Westminster Cathedral - Queen Victoria Memorial = 666 metres.
Queen Victoria Memorial - Duke of Wellington’s Memorial = 666 metres.
St Paul’s Cathedral - Bank of England = 666 metres.
St Paul’s Cathedral - Barbican = 666 metres.
Tower of London - London Bridge = 666 metres.
- tänään
Muista että pedon merkki on kolme kuutosta; neljä tai useampi ei kelpaa.
Tänään on 06.06.06. - Joku
Eikös olisi parempi kysyä mitä tapahtui vuonna 666? Koko vuosiko oli sit pedon vuosi?
Joku - Iefwfqwgr
kaikki sinä päivänä syntyneet lapset olisi tapettu siltä varalta ettei Perkele pääse Maan päälle juhlimaan :)
- jonnisen joutava
LÖytyy muuten kirjahyllyltä Ruotsin maan kruunu vuodelta 1666, sain sen äidiltäni aikoinaan, hän oli löytänyt sen pienenä junaraiteilta. Moni sitä kummastellut ;)
- Anonyymi
Joku muukin on yrittänyt teille vihjata. En minä, en ollut täällä tuona vuona. Nämä nousee Google haussa esiin.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17790816/em666em-ja-muuta-kauhut
Tietämättömien fanaattisten saarnamiesten vian vuoksi ihmisestä tulee taikauskoinen ja henkisesti sairas. Hän näkee yötä päivää unia numerosta 666, astraalisfäärien seitsemännestä ympyrästä, pahan silmän poistamisesta, karman parantamisesta. Sokeisiin oppaisiin luottamisen vuoksi hän alkaa uskoa pyhästi, että kaikki tämä hölynpöly on taistelua paholaisen, pahan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158