Lidl huono

kauppa

!!!!!

17

2030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkin!

      Käynyt olen,mutten osta sieltä mitään.Tutuilla joilla ollut lidl-kamaa,niin ovat kyllä sellaista ö-luokan tavaraa,etten edes ilmaisiks huolisi.

      • tuo kaikki

        Itseasiassa olen käydessäni Lidlissä huomannut saman asian, tavara on aika huonoo.


    • unohda missä olet tuote merkkejä TARKKAA ,tuore leipä tehdää länsi Suomessa maito ja tuotteet pääosin etelä Suomessa. Käyppä S - K tai muissa ketjukaupoissa löydät samoja tuotteita eri nimellä mutta VALMISTAJA on sama ?

      • juuri

        tullaan siihen,miksi Lidl sucks.Varsinkin,jos viellä samat valmistajat ja samat tuotteet,niin miksi vain Lidlissä sitten "oikean" hintaiset?Kyllä jossain mättää pahemman kerran.Ja nyt sitten valittavat ettei Suomessa heidän kannata olla.Mistäköhän johtuis?


    • män heti

      kerran erehdyin ostamaan sieltä polkupyörään tarvikkeita.Osa ei toiminut ollenkaan ja loput meni rikki hetken päästä.Olivat niin halpoja etten viitsinyt edes palauttaa,siihenhän ne varmaan siellä luottaakin,että ihmiset ovat näin laiskoja valittamaan,aiheestakin.

      • Kyllästynyt

        1. Lidlissä kohdellaan työntekijöitä huonosti eikä heidän työpanostaan arvosteta. Jos ei halua tukea vastaavanlaisen kohtelun lopullista juurtumista Suomeen, kannattaa tukea kotimaisia, mielellään pieniä yrittäjiä. Vaatimattomaan palvelutasoon keskittyvät yritykset käyvät meille pidemmän päälle kalliimmiksi kuin hetkellisesti halvempia hintoja tarjoavat "halpamarketit".

        2. Osa Lidlin tuotteista ei täytä laatuvaatimuksia. Tosin osa on taas aivan kuranttia tavaraa.


      • arveluttavaa
        Kyllästynyt kirjoitti:

        1. Lidlissä kohdellaan työntekijöitä huonosti eikä heidän työpanostaan arvosteta. Jos ei halua tukea vastaavanlaisen kohtelun lopullista juurtumista Suomeen, kannattaa tukea kotimaisia, mielellään pieniä yrittäjiä. Vaatimattomaan palvelutasoon keskittyvät yritykset käyvät meille pidemmän päälle kalliimmiksi kuin hetkellisesti halvempia hintoja tarjoavat "halpamarketit".

        2. Osa Lidlin tuotteista ei täytä laatuvaatimuksia. Tosin osa on taas aivan kuranttia tavaraa.

        Tuotevalikoimasta yli puolet ihan outoja, kokeilemalla saa hakee ne jotkut hyvät tuotteet. Ne mitkä ovat Suomessa valmistettu, todellakin halvinta roskaa. Leipätuotteet täysin alta arvostelun, lihatiski vaikuttaa joltain teurasjätteeltä.

        Tuommoisesta palvelusta ja valikoimasta ei voi maksaa täyttä hintaa, hintojenkorotuksen jälkeen meidät saavat unohtaa.


      • tässä eräs
        Kyllästynyt kirjoitti:

        1. Lidlissä kohdellaan työntekijöitä huonosti eikä heidän työpanostaan arvosteta. Jos ei halua tukea vastaavanlaisen kohtelun lopullista juurtumista Suomeen, kannattaa tukea kotimaisia, mielellään pieniä yrittäjiä. Vaatimattomaan palvelutasoon keskittyvät yritykset käyvät meille pidemmän päälle kalliimmiksi kuin hetkellisesti halvempia hintoja tarjoavat "halpamarketit".

        2. Osa Lidlin tuotteista ei täytä laatuvaatimuksia. Tosin osa on taas aivan kuranttia tavaraa.

        Jossakin tv-ohjelmassa aikoja sitten,silloin kun Lidl rantautui Suomeen, oli juttua Lidl:ssä myy-
        tävistä tuotteista ja siinä joukossa "esiteltiin"
        lihatuotteita.Kyllä oli karua kuunneltavaa.En muista tarkalleen mitä kaikkea siinä mainittiin,mutta sen muistan,että päätin heti olla ostamatta mitään sieltä,niin pahalta ne jutut kuulostivt.Eläintuotteiden kohdalla varsinkin tuli selväksi,että halvinta mahdollista käytetään kaikessa.Kuljetukset,huonot elinolot,huono/väärä ravinto,suurtilat joissa eläimet eivät koko elämänsä aikana pääse edes jaloittelemaan,ns.stressiliha,eläinsuojelurikkomukset ym.ym.ym. jäivät tästä ohjelmasta mieleen.


      • Gunther
        tässä eräs kirjoitti:

        Jossakin tv-ohjelmassa aikoja sitten,silloin kun Lidl rantautui Suomeen, oli juttua Lidl:ssä myy-
        tävistä tuotteista ja siinä joukossa "esiteltiin"
        lihatuotteita.Kyllä oli karua kuunneltavaa.En muista tarkalleen mitä kaikkea siinä mainittiin,mutta sen muistan,että päätin heti olla ostamatta mitään sieltä,niin pahalta ne jutut kuulostivt.Eläintuotteiden kohdalla varsinkin tuli selväksi,että halvinta mahdollista käytetään kaikessa.Kuljetukset,huonot elinolot,huono/väärä ravinto,suurtilat joissa eläimet eivät koko elämänsä aikana pääse edes jaloittelemaan,ns.stressiliha,eläinsuojelurikkomukset ym.ym.ym. jäivät tästä ohjelmasta mieleen.

        Lidl on paras asia vuosiin mitä tulee kauppoihin.
        - Saatiin edes jonkinlaista hintakilpailua
        - tuoteet on pitkälti samoja kuin muissakin kaupoissa tosin eri tuotemerkillä varustettuja
        - Lidildtä löytyy eurooppalaisia ruokatarvikkeita kohtuu hintaan mm. parmankinkku, kunnolliset makkarat, juustot.
        Lidl vastaiset kampanjat ja "uutiset" taitavat olla S- ja K- ryhmän rahoittamia.


      • laadun
        Gunther kirjoitti:

        Lidl on paras asia vuosiin mitä tulee kauppoihin.
        - Saatiin edes jonkinlaista hintakilpailua
        - tuoteet on pitkälti samoja kuin muissakin kaupoissa tosin eri tuotemerkillä varustettuja
        - Lidildtä löytyy eurooppalaisia ruokatarvikkeita kohtuu hintaan mm. parmankinkku, kunnolliset makkarat, juustot.
        Lidl vastaiset kampanjat ja "uutiset" taitavat olla S- ja K- ryhmän rahoittamia.

        takuu se eurooppalaisuus on? Minusta päinvastoin,mitä kauempaa lihaa rahdataan sen älyttömämpää sekä logistisesti että eläinsuojelunäkökulmasta ja maullisesti.
        Hinta"kilpailu" oli jo etukäteen tuomittu epäonnistumaan,jonka nyt sitten Lidlkin on huomannut.


      • Gunther
        laadun kirjoitti:

        takuu se eurooppalaisuus on? Minusta päinvastoin,mitä kauempaa lihaa rahdataan sen älyttömämpää sekä logistisesti että eläinsuojelunäkökulmasta ja maullisesti.
        Hinta"kilpailu" oli jo etukäteen tuomittu epäonnistumaan,jonka nyt sitten Lidlkin on huomannut.

        Suurin osa Lidlin lihatuotteista valmistetaan Suomessa suomalaisesta lihasta. Valmistajia ovat mm. HK, Atria ja Pouttu. Pakasteet ovat eri asia. Oletko muuten huomannut että monet niin sanotut kotimaiset lihavalmisteet mm. makkarat leikkeleet on valmistettu ulkomaisesta lihasta.
        Koska jos ulkolaisesta lihasta valmistetaan Suomessa leikelettä niin se leikkele muuttuu kotimaiseksi.


      • mitään
        Gunther kirjoitti:

        Suurin osa Lidlin lihatuotteista valmistetaan Suomessa suomalaisesta lihasta. Valmistajia ovat mm. HK, Atria ja Pouttu. Pakasteet ovat eri asia. Oletko muuten huomannut että monet niin sanotut kotimaiset lihavalmisteet mm. makkarat leikkeleet on valmistettu ulkomaisesta lihasta.
        Koska jos ulkolaisesta lihasta valmistetaan Suomessa leikelettä niin se leikkele muuttuu kotimaiseksi.

        suomalaisesta laadusta,vaan Lidl:n yleisestä huonosta laadusta.Siis niin, että myöskin se ns. Lidln kotimainen saattaa olla yhtä hyvin ulkolaista.


    • ...

      lähes aina:

      - juomat (tuoremehuja voi suositella myös laadun puolesta)
      - vaipat
      - jogurtit
      - karkit

      usein:

      - leikkeleet
      - juustot
      - makkarat

      satunnaisesti:

      - muut tuotteet

      • Begemot.

        Aina kebablihaa ja sitä lasipulloissa myytävää tuoremehua, ovat kyllä loistavia. Muuta sieltä ei yleensä mukaan tartu.


      • enää

        sieltä yhtään mitään.


    • ostan sieltä..

      maitoo..leipää..koiralle/kissalle ruuat: ihmisten ruuat eläimille.

      Mansikkasoppaa ja mustikkasoppaa.. jogurtteja..joitain juustoja, lihistä..pizzaa ja ne samoja suomal.tuotteita.
      Joskus löytyy mukavaa pikkukrääsää..vaatteitakin.
      kenkii jne.Puutarhaan juttuja.Kivoja reippaita myyjiä.Siinnä missä muutkin.

    • Anonyymi

      Tullut ihan tavis kauppa, siis miksi käydä. Ennen oli, India, turkki, aasia teemoja. Oli chili makkaroita, kebab tuotteits pakastimessa. Oli valkosipuli yrtti säilkkeitä ym. Nykyään ei mitään näistä. Miksi kävisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe