Olin porukoitteni kanssa lomalla Kreikassa. Minulla on usein tapana pelleillä. Illalla hotellissamme menin käytävän kulman taakse väijymään vanhempiani. Heidän piti tulla ihan perässäni ja ajattelin säikäyttää heidät hyppäämällä esiin kulman takaa. Valmistelin jekkuani huolella. Sidoin huivin pääni ympärille, niin että en nähnyt suoraan eteeni vaan alas. Kuulin askeleita ja hyppäsin käytävälle kuin seinähullu huivi kasvojeni ympärillä nostaen käteni ylös lordi-tervehdykseen kiljuen korkealla äänellä HALLELUJAH!
Pahaksi onnekseni edessäni ei ollutkaan vanhempani, vaan joku vanha, harmaahipiäinen saksalaispariskunta, joka jähmettyi kauhusta paikoilleen. Nainen kiljahti jotain ja molemmilla oli suu auki ja käsi sydämensä päällä. Vedin huivin pois kasvoiltani ja mumisin hätäisesti sori ja juoksin äkkiä päinvastaiseen suuntaan. Jälkeeni alkoi kauhea pulputus, josta en onneksi ymmärtänyt mitään.
Lomatöppäys
1
761
Vastaukset
- laakso-92
...mutta ei läheskään niin paha.
Minut pakotettiin minijunan kyytiin. En kuitenkaan jaksanut istua siinä hitaassa vauhdissa koko matkaa, vaan sain päähäni hypätä kesken kaiken ulos. Väijyin sopivaa kohtaa, jossa hypätä pois. Juuri kun ihmisiä ei ollut edessä, kohottauduin reunan yli ja loikkasin kuin pantteri-mainoksissa jalkakäytävälle. En kuitenkaan ollut huomioinut matalaa kukka-istutusta vaan kompuroin siihen lahjakkaasti tärvellen koko puskan.
Myöhemmin tulin katumapäälle ja päätin ottaa junan kiinni ja jäin roikkumaan sen takakaiteeseen. Kuski huomasi minut ja soitti kelloa näyttäen käsimerkillä siirtymään sivuun. Heilutin hänelle takaisin, sillä mielestäni olin oikeutettu roikkumaan takakaiteesta, koska olin jo kerran maksanut kyydistä. Sitten koko minijuna pysäytettiin ja kuski nousi kopistaan ja lähti kävelemään minua kohden. Siinä vaiheessa otin paniikissa jalat alleni ja katosin ihmismassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758