Alhola Tv-sarja tuli MTV:ltä joskus vuonna 1990 tai 1991 itseltä löytyy ainoastaan yksi jakso nauhalta. Ei kellään olisi puuttuvia muistaakseni jaksoja oli yhteensä kuusi eli viisi olisi hakusessa...
ALHOLA
5
575
Vastaukset
- Jubatsu
Alhola on MTV3:n 4-osainen sarja vuodelta 1991.
Osat ja tv-esityspäivät:
Osa 1/4: Kansainvälinen avioliitto 18.2.1991
Alholassa elää aikamiespoikaperinne. Kansainvälisyydestä Alholassa saadaan kuitenkin esimakua, kun liukas liikemies kauppaa Paulille vaimoa ostettavaksi ulkomailta.
Osa 2/4: Rikos 25.2.1991
Alholan pojat hankkivat kotiinsa modernin Rambo-sohvan, josta seuraa synkeä tapahtumaketju.
Osa 3/4: 7 tätiä 4.3.1991
Alholassa vietetään pääsiäistä, ja seitsemän tätiä tekee yllätysvierailun Alholaan aikamiespoikien taloon. Veljekset päättävät parantaa raha-asioitaan vetoa lyömällä, ja liikemies Kekki järjestää taas yllätyksen, jonka seuraukset saavat siankin pakenemaan.
Osa 4/4: Juhannus 11.3.1991
Juhannus on Suomen suven kohokohta - niin myös Alholassa. Kansalaishuveina harrastetaan kokon polttoa, kisailua ja juopottelua. Pauli on tehnyt raittiuslupauksen, ja Alholan pojat eksyvät sumussa. Juhannusjuhlat saavat kuitenkin karmean päätöksen, kun Väinö julistaa tuomiota.
Rooleissa: Markku Peltola, Hannu Raatikainen, Petteri Rajalahti, Esko Varonen, Eeva-Liisa Haimelin, Veikko Mylly, Lasse Karkjärvi ja Eero Saarinen
Käsikirjoittaja: Jari Forsman
Ohjaaja: Jaakko Pyhälä
Tuottaja: Peppi Kajanne
Tuotanto: MTV-teatteri- Sulevi
-No kuunnellaan ihmeessä!
- Nimi M. Erkki
Alhola sutkauksia löytyy lisää osoitteesta http://www.kolumbus.fi/markorepo/alhola/index.htm
Tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen. :-) - Alholafani
Youtubesta löytyy ja DVD:kin on ilmestynyt!
- Anonyymi
Alhola on rautaa edelleenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513