Uskovaiset ovat kautta aikain ennustaneet maailmanloppuja. Jokainen ennuste on kaatunut aina sillä maailma on edelleen pystyssä. Sitten on selitelty asiaa esim. siten että sinä vuonna on todellakin tapahtunut jotain pahaa. Kaikki maailmanlopun ennustukset ovat pelkkää huuhaata ja humpuukia. Jos maailmanloppu tulee, siitä meillä ihmisillä ei ole minkäänlaista hajua. Ainakaan vastausta ei löydy raamattua lukevista sekopäistä. Höynäytettäviä on aina ollut ja tulee olemaan. Älä sinä kuulu heihin.
Maailmanlopun profeetat
3
373
Vastaukset
- ...
On totta, että kaikki maailmanlopun ennusteet ovat kaatuneet. Totta on myös, että on selitelty asiaa ja keksitty mitä tapahtui milloinkin. Todellisuudessa maailmanloppu tulee, mutta ei se ainakaan silloin tule kun siitä peloitellaan. Raamatussa seisoo, että maailmanlopun tuloa ei voida tietää sillä se tulee silloin kun sitä ei voi odottaa. Annan esimerkin siitä ns. pedon päivästä 6.6.06 Raamatun teksti versus ihmisten ajattelu tapa
Kaikki epätoivoiset kristityt: Apuaa!!!!! Maailmanloppu tuleee!!!!! Saatana pääsee vallilleen!!!!!!!!!
Siis miksiköhän se ei tule? Ps. Kaikki eivät ole sekopäisiä.- Anonyymi
Jeesus ei myös kertonut ihan kaikkea, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Johannes 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)
on teksti, jossa sanotaan:
”Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan”.
Elikkä tieto tuotiin eri kansoille eri aikoina juuri sen mukaan, jota ihmiset juuri sillä hetkellä pystyisivät omaksumaan. - Anonyymi
Jeesus ei myös kertonut ihan kaikkea, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Johannes 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)
on teksti, jossa sanotaan:
”Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan”.
Elikkä tieto tuotiin eri kansoille eri aikoina juuri sen mukaan, jota ihmiset juuri sillä hetkellä pystyisivät omaksumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158