Tällainen moka sattui minulle laivalla viime kuussa. Olin jo pitkin iltaa ihmetellyt aina istumon ohi kulkiessani, miksi ihmiset makaavat siellä penkeillä.
Eräällä ohikulkukerralla päätinkin vähän jekkuilla ja huusin ovenraosta "tämä on istumo eikä mikään makaamo!" ja joku huusi takaisin "turpa kiinni juoppo tai pääset putkaan!".
Tunsin pienen piston vatsassani mutta jatkoin iltaa.
Olin tissutellut lähinnä mallaspitoisia alkoholijuomia koko illan ja aloin olla melkoisessa sievässä. Väsyttyäni lähdin hyttiäni kohti, mutta en löytänyt sitä. Päätinkin mennä istumoon lepäämään, mutta muistin huuteluni ja istuin penkillä täysin kunniallisesti.
Ehkä parin tunnin unien jälkeen pistävä tunne vatsassa palasi, ja se herätti minut. Samassa tajusin, miksi ne juopot olivat makuuasennossa istumossa. Painovoima teki tehtävänsä, ja valtava määrä ripulipaskaa tunkeutui anuksestani ulos sotkien sekä pyöräilysortsini että istumon penkit.
Haju ja mekkala oli valtava, eikä auttanut muuta kuin luikkia karkuun aivan ympäriinsä ripulissa.. Onneksi olin kuitenkin osunut lähelle hyttiäni ja pääsin sinne nopeasti.
Pestyäni itseni lähdin aamupalalle ja näin hyvin kyllästyneen näköisen siivoojan istumossa..
Että anteeksi siivoojalle nyt näin Internetin välityksellä!
Ripuloin juovuksissa istumon penkit!
Cici
3
612
Vastaukset
- Kerttuli
Tosi noloa kun olit pyöräilyshortseissa. Hävettäis minuakin.
- lisää
kiki noi sun jutut on tosi huippuja..piristää työpäivää iloisesti..lisää noita juttuja..yhtä asiaa täytyy kuitenkin kysyä..miksi aina pyöräilysortsit? t.fanit
- SomeOne Behind TheWall
Ei saa kysyä tuommoisia. Sortsit kuuluvat ideaan. Jatka samaan malliin vain Cici! Loistavia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673