Tällainen moka sattui minulle laivalla viime kuussa. Olin jo pitkin iltaa ihmetellyt aina istumon ohi kulkiessani, miksi ihmiset makaavat siellä penkeillä.
Eräällä ohikulkukerralla päätinkin vähän jekkuilla ja huusin ovenraosta "tämä on istumo eikä mikään makaamo!" ja joku huusi takaisin "turpa kiinni juoppo tai pääset putkaan!".
Tunsin pienen piston vatsassani mutta jatkoin iltaa.
Olin tissutellut lähinnä mallaspitoisia alkoholijuomia koko illan ja aloin olla melkoisessa sievässä. Väsyttyäni lähdin hyttiäni kohti, mutta en löytänyt sitä. Päätinkin mennä istumoon lepäämään, mutta muistin huuteluni ja istuin penkillä täysin kunniallisesti.
Ehkä parin tunnin unien jälkeen pistävä tunne vatsassa palasi, ja se herätti minut. Samassa tajusin, miksi ne juopot olivat makuuasennossa istumossa. Painovoima teki tehtävänsä, ja valtava määrä ripulipaskaa tunkeutui anuksestani ulos sotkien sekä pyöräilysortsini että istumon penkit.
Haju ja mekkala oli valtava, eikä auttanut muuta kuin luikkia karkuun aivan ympäriinsä ripulissa.. Onneksi olin kuitenkin osunut lähelle hyttiäni ja pääsin sinne nopeasti.
Pestyäni itseni lähdin aamupalalle ja näin hyvin kyllästyneen näköisen siivoojan istumossa..
Että anteeksi siivoojalle nyt näin Internetin välityksellä!
Ripuloin juovuksissa istumon penkit!
Cici
3
661
Vastaukset 3
- Kerttuli
Tosi noloa kun olit pyöräilyshortseissa. Hävettäis minuakin.
- lisää
kiki noi sun jutut on tosi huippuja..piristää työpäivää iloisesti..lisää noita juttuja..yhtä asiaa täytyy kuitenkin kysyä..miksi aina pyöräilysortsit? t.fanit
- SomeOne Behind TheWall
Ei saa kysyä tuommoisia. Sortsit kuuluvat ideaan. Jatka samaan malliin vain Cici! Loistavia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551