Ei menny inssi ekalla kerralla läpi. Taskuparkkeerauksen pisti tekemään ja siihenhän se kosahti. Ajo oli muuten virheetöntä, mutta jollain keinollahan se hylsy piti saada. Yks sadasta joutuu kuulemma tekemään taskuparkin inssissä ja meikäläisen paskaa tuuriahan se oli=(
Inssi ei läpi
7
2231
Vastaukset
- heleppo
hehehe oma inssi oli pyörimistä maantiellä ja yhessä liikenneympyrässä. Ei mäkilähtöä, taskuparkkia, kaistan vaihtoja, siinä vaan keskusteltiin knapsun inssin kanssa saunomisen SM-kisoista(?) ^^
- ----
ei aikoinaan edes taskua opetettu autokoulussa.
- . . . . .
Ei minullekaan, äskettäin kävin autokoulun. Ei tarvinut inssissäkään taskua suorittaa.
- taskuparkkia
. . . . . kirjoitti:
Ei minullekaan, äskettäin kävin autokoulun. Ei tarvinut inssissäkään taskua suorittaa.
Ihme juttuja. Mun kavereista (aika monta) vain yhdelle on opetettu taskuparkkeeraus autokoulussa.
No johan on ihmeelisiä autokouluja????
Että ei taskua opeteta.
Sen oppiminen on paljon helpompaa kuin ruutuun parkkeeraus. Siihen löytyy ihan selvä "nuotti". Ja jos sen mukaan peruuttaa, niin EI VOI mennä kiveyksille, liian lähelle toista autoa tai jäädä liian kauas ajoradasta.
Minä suurest´ imhettelen, koska ko. pysäköinti kuukuu JOKAISEN AUTOKOULUN OPETUSOHJELMAAN. Ja ope vielä merkkaa ajo-opetuskorttiin, että aihe on:
a). esitelty oppilaalle
b). oppilas on sitä harjoitellut
c). oppilas on sitä soveltanut omatoimisesti.
Nämä löytyy ojo-opetuskortin kohdasta 2 A 10.
Opeja on monenlaisia, mutta jos hän on merkinnyt korttiin, että ko. aihe on käyty läpi, eikä oppilas ole kuitenkaan ko. hommaa harjoitellut, niin sehän on mielestäni jo petos.- Opetusluvalla!
Noi autokoulut nyt näköjään opettaa mitä sattuu ja miten sattuu. Se on huomattu. Rahastuspaikkoja!
Mulle ainakin äiti opetti kaiken mitä pitikin (oppikirjat ja selkeät ohjeet on) ja vielä aina välillä tarkasti, että olen oppinut.
Mutta eihän autokoulun minimitunneilla tohon pysty!
Dädää itellenne! Opiskelkaa kunnolla, älkää menkö rahastettavaksi. Opetusluvalla! kirjoitti:
Noi autokoulut nyt näköjään opettaa mitä sattuu ja miten sattuu. Se on huomattu. Rahastuspaikkoja!
Mulle ainakin äiti opetti kaiken mitä pitikin (oppikirjat ja selkeät ohjeet on) ja vielä aina välillä tarkasti, että olen oppinut.
Mutta eihän autokoulun minimitunneilla tohon pysty!
Dädää itellenne! Opiskelkaa kunnolla, älkää menkö rahastettavaksi.Hienoa, että äitisi on huolehtinut sinusta noin hyvin.
Ja vielä tarkistanut asiat. Kyllä opetuslupaopettajistakin löytyy tosi hyviä opettajia. Kumpa kaikki olisi samanlaisia. Mutta totuus on, että kun ei vaan ole.
Johtuneeko siitä, että opettamisessa on kysymys omien tietojen, taitojen ja asenteiden siirtämisestä toiselle. Ja monella opetuslupalaisella nämä seikat ja varsinkin tiedot ja asenteet ovat jo unohtuneet.
Mainitsit, että minimitunneilla ei autokoulu siihen pysty...Hmmm...
Sen opetus imaisee aikaa noin kymmenen minuuttia, koska siihen on selvät nuotit. Toisinkuin esim. peruutettaessa ruutuun, jossa ei ole viereisillä paikoilla ketään.
Jokainen oppii, mutta toiset hitaammin ja toiset nopeammin. On paljon oppilaan asenteesta kiinni, pärjääkö hän minimitunneilla. Myös "pohjat" vaikuttaa asiaan, kuten myös paikkakunnan koko.
Vertaa vaikka Espoo - Nurmes.
Tosin Espoossa jos otettais yhtä tiukka linja ajokokeessa, kuin Nurmeksessa, niin hylsyprosentti olis kaamee.
Pienimmillä paikkakunnilla, missä liikennettä ei juuri ole ja liikenneympäristö on helppo, niin jopa pieni ryhmitysvirhe (ajolinja puoli metriä pielessä) tai moottorin sammuttaminen pari kertaa johtaa hylkäykseen.
Koska AKE:n mielestä hylkäysprosentti täytyy olla lähespitäen sama koko maassa.
Et sillai.
Ps. Ei ne autokoulut rahasta. Kulut vain ovat täällä niin korkeat, että katetta yrittäjälle ei tahdo jäädä millään. Tätä ei monikaan ajattele. Entisenä ak-yrittäjänä ei kyllä käy kateeksi nykyisiä yrittäjiä. Toivon vaan, että heidän terveys kestää yhteiskunnan luomat paineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073