ENONKOSKI

merkmark

Tähän Enonkoski pölinää.

23

5783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehtuumiehiä

      siellä vaan on... Oikeita äitin poikia isolla Peellä. Ja isot tilukset

    • :PP

      Enonkoskella oli ainakin muutama vuosi taaksepäin yksi komea uros ;) Vaalea kesämies :P

      • Anonyymi

        Nyt oon tummempi,mutta MIES edelleen...


      • Anonyymi

        Oli gay!


    • Anonyymi

      enonkoskella on neste cafe enonkoski ja ruokakauppa sale kodinhelmi kukkakauppa
      ja maitolaituri kahvila ja puoti ja koskipirtti on käsityöasema ja nuorisotila on koskela on myyty entinen pankintalo on nykysiin kassatalona majoitusta on
      entinen punainen talo on asuinkäytössä entinen palokunnan hallissa on kirpputori
      entinen sairasen talo on vapaalla louhelassa

    • Anonyymi

      Enonkoski Rules!

    • Anonyymi

      Onkos tämä Enonkosken merkkihenkilöitä tai kulttuuri väkeä joka piirrellyt naamaansa kuin lapsi joka on saanut tussin käteensä.
      Silmät tapittaa kuin koalakarhulla, taitaa olla flikkakaveri jolla myös kaulaa myöten tatskoja, liekö viivan vieressä myös tatskat että "käy sisään"?!

      • Anonyymi

        Savonlinnasta tullu.


      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan Nojanmaanlahdesta kotosin olevaa Kurosen Sepeä,linnasta päästyään muutti Enonkoskelle.
        Siellähän ne pahimmat hörhöt slummissa syntyy,
        oikea luuseri alue koko paikka.


    • Anonyymi

      Kuka teillä kunnanjohtajana?

    • Anonyymi

      Täällä elellään kuin herran kukkarossa,eikä vielä Demarit oo velkaannuttanu kuntaa,toisin kuin Savonlinnassa.
      Eikä tarvitse slummiutua asumalähiöihin,niinkuin köyhät muualla.
      Savonlinnaan muutto takaisi jo itselle n.6000€ veronlisän vuodessa,saati sitten parempi-tuloiselle.

    • Anonyymi

      Palvelut toimii,terveydenhuolto-palvelut kohillaan,luonto upeaa,myös majoitus-retkeily-,yms. palvelut kohillaan.
      Veroäyri kohtuullinen,ei hötkyillä sen alentamista,vaikka kunnalla rahaa piisaa.
      Kyllä täällä viihtyy,työmatka-kulut esim. Savonlinnaan korvaa vielä tällä hetkellä valtionverotus.
      Polttoaine-kuluihin riittää hyvin vähennys,tosin riippuu auton koosta....
      Tulovero/kiinteistövero kattaa loput,jos ei piisaa.
      Eikä oo pakko asua kuin sillit suolassa 1000 neliön "omakoti-tontilla"....
      Kukapa haluaisi?

      • Anonyymi

        Totta Mooses,mutta monella riittää Ns.omakotitalo kaupungista,ahtaalla"sillit suolassa"
        tontilla ja hyvä mieli siitä siitä että olettaa jonkun olevan katellinen siitä...
        Vähään tyytyvälle riittää vähempikin.


    • Anonyymi

      https://youtu.be/sA7DcU482xk ilmakuvaa hanhivirran lossilta 👍 kaikki näyttää erilaiselta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihana ilta taas saunan jälkeen,omassa rannassa.
      Ei naapureita heti 10 metrin vieressä,jos ei toki heitä ole kutsunut kylään...
      Sielu lepää kun ei tarvitse olla kuin sillit suolassa asuma-lähiössä.
      Toki varakkaampi ihminen arvostaa myös pienempää vero-prosenttia,
      köyhälle se tosin ei paljoa merkitse,
      olkoot he lähiöissään....

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta ❤️


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta Enojen koski

      • Anonyymi

        Kyllä minua kiinnostaa 🙂


    • Anonyymi

      Jokohan mustosen kuljetes sitoo kuormansa, edellisellä kaudella eivät. Laki kuiten edellyttää rahdin sitomista. Hyvä tosiste poliiseille, kattoo vaan sarjaa.

    • Anonyymi

      Sito ne yhden säkkirivin, mikä kuvattiin.

    • Anonyymi00024

      Mikäpäs täällä on elellä,palvelut toimii ja tilaa olla.
      On tilaa omalle talolle,ei tarvitse mököttää Orapihjala-aidan takaa,että mitä naapuri on nyt ostanut.
      Eri asia on perunamaan kokoisilla tonteilla,helvetin esikartanoissa.
      Velka-taakan velloessa vatsalaukussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe