Laivalla

Cici

Olin tuossa taannoin laivalla. Olin hytissäni ja yhtäkkiä huomasin omaavani valtavan hädän. Piti päästä ulostamaan. Siispä juoksin kohti hyttini vessan ovea. Ovi ei jostain syystä auennut ja päätin että nyt tai ei koskaan. Päätin juosta viereisen hytin vessaan.

Viereisen hytin ja minun hytin välissä oli kuitenkin istumo ja huomasin että siellä makasi joku nainen! Huusin sille: "siellä ei saa maata, se ei ole makaamo!". Nainen huusi takaisin: "turpa tukkoon tai joudut putkaan!" Säikähdin niin pahasti että minulla pääsi pieru. Se oli ihan pieni mutta märkä. Jotain ruskeaa kastikemaista valui pitkin reittäni.

Juoksin kuitenkin viereiseen hyttiin ja avasin oven mutta juuri ennenkuin pääsin vessaan, niin ruikut tulivat pöksyyn. Mun pyöräilysortsit meni ihan ruikkuun ja likaiseksi. Viereisen hytin laittiallekin tippui. Joku näki! Vähän hävetti.

2

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina

sinä se oot kova poika käymään laivalla..lol..

• .......

Kiki asuu kato linnankatu seiskassa, siinä foorumin kohdalla, ja siitä menee satamaan mopolla kolme minuuttia, ja fillareilla 7 minuuttia ja ykkösbussilla vartin.

No anyway, neljä henkeä pääsee iltalaivan risteilylle yhteensä noin 15 eurolla, joten miksipä ei.

Kaikkineen kuluineen se matka on siis noin satanen.

Sitten löytyy vakiohyttikin. kansi seittemän, mis on ne kylmäkaapit, niin siitä meet samaan käytävään (takana, portaitten vieressä) mis on joku terveydenhoitaja, niin mun hytti on aina siellä (aina) se on nääs kiva paikka...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5040
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4552
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4482
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      293
      1617
    5. 81
      1301
    6. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1298
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1255
    8. 305
      988
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      810
    Aihe