KUUSIKON LASTENKOTI Tre:lla

ex-asukki

Oletko asunut siellä, tai tunnetko jonkun siellä olleen? Kiinnostaisi tietää oko kukaan muu siellä olijoista selvinny normaalielämään.

37

5028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen..

ollut siellä. Muistaakseni -88. Se oli just silloin aukaistu ja ihan uusi. 2 siipeä oli vasta käytössä ja koulussa oli opettajina isä ja poika Kuronen. Tää poika (Hannu?) on nyt Nekalan koulussa opettamassa. Minä ainakin olen ihan hyvin selvinnyt ja pärjännyt. Tosin joutunutkaan sinne sen takia, että omassa päässä "heitti" vaan kun isosisko pahoinpiteli joka päivä monta vuotta ja ei oikein koulu maistunut. Olin puoli vuotta siellä niin sain 9 loppuun ja siskolle hommattiin oma koti ja pääsin sit takas turvallisempaan kotiin missä ei ollut hullua siskoa, JEE :).

• Alusta asti

S V tais ollanoihin aikoihin sinisellä joka lähti poies ja olikohan Pia yks jota en muista ja Kirsi-Marja R.? mutta en muista kuka oli 9 luokalla hetken. Pätkii mullakin vaikka olin alusta asti 87-96

• Anonyymi

kuronen oli mullakin opettajana yläasteen ala asteen open nimee en muista enää siel tuli oltua aikalailla alusta asti

• Sininen osasto...

Täällä yksi "kohtalotoveri" ;) Ja normieloo eletään...

• punaisella olin mä

haluaisitko vihjata kuka olet:D tai milloin olit jne.kiinnostaa oltinko samaan aikaan, itse olin melkein 5 vuotta kuitenkin siellä..tiedätkö muista tyypeistä, miten niillä menee?

• sininen osasto

olin aikoinaan kyseisessä paikassa. ja hyvät eväät elämään sain.nykyään elän ns. normaalia elämää aikas tyytyväisenä. :=)

• punaisella olin mä

Samaa kysyn kuin tuoltakin toiselta joka siellä ävittää olleensa..haluaisitko vihjata kuka olet:D tai milloin olit jne.kiinnostaa oltinko samaan aikaan, itse olin melkein 5 vuotta kuitenkin siellä..tiedätkö muista tyypeistä, miten niillä menee?

• sininen os

-93 sieltä lähdin omaan kotiin 17 vuotiaana kun odotin lastani... sininen oli vähän ennen sitä muutettu "itsenäistymis-osastoksi". ja satun kans oltiin siellä kahdestaan, kun oltiin ainoat jotka oli pois lähdössä. kuka mahdat itse olla?

• ex-as

aiemmin, muutin pois koko Tre:lta jo -97 vähän sen jälkeen kun täytin 18 ja pääsin pois kuusikosta. punaisella olin kokoajan(5v). Mahtaako sun nimi alkaa M-kirjaimella? Vai T:llä, onko lapsen isä J?
        Ketään Satua en kyllä muista..

• sininen os
        ex-as kirjoitti:

aiemmin, muutin pois koko Tre:lta jo -97 vähän sen jälkeen kun täytin 18 ja pääsin pois kuusikosta. punaisella olin kokoajan(5v). Mahtaako sun nimi alkaa M-kirjaimella? Vai T:llä, onko lapsen isä J?
        Ketään Satua en kyllä muista..

jos olit kuusikossa vielä -92 -93 niin kyllä me sit ollaan oltu siellä samaan aikaan. ja mun nimi alkaa J:llä ja lapsen isä nimi T:llä. entä omas?

• ex-as
        sininen os kirjoitti:

jos olit kuusikossa vielä -92 -93 niin kyllä me sit ollaan oltu siellä samaan aikaan. ja mun nimi alkaa J:llä ja lapsen isä nimi T:llä. entä omas?

En kyllä muista nyt ketään J:llä alkavaa..paitsi sen yhden joka on kuulema potkaissut tyhjää niinsanotusti.Olisin veikannut sua Teijaksi, sehän kait tuli paksuks sillon Jussille.. Mun nimi alka M-kirjaimella, mullakin on lapsi, 9.5kk nyt:D

• sininen os
        ex-as kirjoitti:

En kyllä muista nyt ketään J:llä alkavaa..paitsi sen yhden joka on kuulema potkaissut tyhjää niinsanotusti.Olisin veikannut sua Teijaksi, sehän kait tuli paksuks sillon Jussille.. Mun nimi alka M-kirjaimella, mullakin on lapsi, 9.5kk nyt:D

jotenkin en nyt saa päähäni ketään M:llä alkavaa tyttöä sieltä... vaikka pakkohan se olis jos kerta on samaan aikaan oltu siellä! en ole kuullutkaan että joku sieltä olis kuollut, mikä hänen etunimensä oli? joitakin olen ohimennen nähny kaupungilla joskus, muuten en ole ollu paljoa yhteyksissä.

• ex-as
        sininen os kirjoitti:

jotenkin en nyt saa päähäni ketään M:llä alkavaa tyttöä sieltä... vaikka pakkohan se olis jos kerta on samaan aikaan oltu siellä! en ole kuullutkaan että joku sieltä olis kuollut, mikä hänen etunimensä oli? joitakin olen ohimennen nähny kaupungilla joskus, muuten en ole ollu paljoa yhteyksissä.

Janeten kuolinmilmotus oli kuulemma ollut lehdes joskus vuosi sitten. Tuulalta kuulin. En mäkään vielä hiffannu kuka sä voisit olla:) kuulema JP:stä liikkui kanssa joskus huhuja että olis kuollut tai mennyt hesaan velkojia pakoon. Ketä kaikkia olet nähnyt tai mitä juttuja kenestäkin kuullut? Mä oon se joka kävi punttiksella paljon;)ja olin niis akkain voimamieskisoissakin:D Joko sytyttää? En mä tässä oikein voi vihjata paremmin..

• sininen os
        ex-as kirjoitti:

Janeten kuolinmilmotus oli kuulemma ollut lehdes joskus vuosi sitten. Tuulalta kuulin. En mäkään vielä hiffannu kuka sä voisit olla:) kuulema JP:stä liikkui kanssa joskus huhuja että olis kuollut tai mennyt hesaan velkojia pakoon. Ketä kaikkia olet nähnyt tai mitä juttuja kenestäkin kuullut? Mä oon se joka kävi punttiksella paljon;)ja olin niis akkain voimamieskisoissakin:D Joko sytyttää? En mä tässä oikein voi vihjata paremmin..

ei ollut mun aikana ketään janettea. ja ne kisat oli sen jälkeen kun olin jo lähteny. joo se jp rupes pyöriin häsäsen kans ja kummatkin eksy hiukka vääriin porukoihin... mun aikana oli jaana, tapio, timo, satu, toni, jarmo ja joitain muita. jp ja häsänen oli ainakin mun aikana keltaisella. minkä ikäinen ite olit kun olit siellä? kovasti koitan miettiä kuka oot! :=)

• ..tietoo..
        ex-as kirjoitti:

Niin olin ite kans siellä sinisellä osastolla sen "tovin", Janette oli samaan aikaan.. Ja hänen hautakiveensä törmäsin Ylöjärven hautausmaalla, joten tosi se on. Muistaakseni kuolinpäivä oli kaiken hyvän lisäks 1.1.2005.. eli sellaset uuden vuoden "juhlat".. Teijastakin on elonmerkkejä.. mutta mitäpä niistä täälä turisemaan.
        Itelläni on yks lapsi, poika täyttää ens kuussa 4 vuotta ja on aivan ihana pellavapää :D

• ex-as
        sininen os kirjoitti:

ei ollut mun aikana ketään janettea. ja ne kisat oli sen jälkeen kun olin jo lähteny. joo se jp rupes pyöriin häsäsen kans ja kummatkin eksy hiukka vääriin porukoihin... mun aikana oli jaana, tapio, timo, satu, toni, jarmo ja joitain muita. jp ja häsänen oli ainakin mun aikana keltaisella. minkä ikäinen ite olit kun olit siellä? kovasti koitan miettiä kuka oot! :=)

niin ketään jaanaa en muista. mut nuo muut oli samaan aikaan kyllä.en kyllä itekkään keksi kuka oot enkä omaakaan nimeeni tähän viitsi laittaa..

• ex-as
        ..tietoo.. kirjoitti:

Niin olin ite kans siellä sinisellä osastolla sen "tovin", Janette oli samaan aikaan.. Ja hänen hautakiveensä törmäsin Ylöjärven hautausmaalla, joten tosi se on. Muistaakseni kuolinpäivä oli kaiken hyvän lisäks 1.1.2005.. eli sellaset uuden vuoden "juhlat".. Teijastakin on elonmerkkejä.. mutta mitäpä niistä täälä turisemaan.
        Itelläni on yks lapsi, poika täyttää ens kuussa 4 vuotta ja on aivan ihana pellavapää :D

vaivaa kun en tiiä kuka oot:)sinä olit siis vain vähän aikaa? Alkaako sun nimi V:llä? Mulla on 9.5kk vauva itsellä:)

• ... ;D
        ex-as kirjoitti:

vaivaa kun en tiiä kuka oot:)sinä olit siis vain vähän aikaa? Alkaako sun nimi V:llä? Mulla on 9.5kk vauva itsellä:)

Tais osua ja upota...heh, nimeni alkaa V:llä... Ite lähdin kuusikon jälkeen saksaan au-pairiksi, olin siellä n. puoli vuotta jonka jälkeen jatkoin täällä kotimaassa omillani, ja vieläkin etiäppäin mennään! Opiskelen hoitajaksi tällä hetkellä, suuntaudun mielenterveys ja päihdepuolelle. Valmistuminen olis sit huhtikuussa ;) Juurikin tällä viikolla alotin 6:n viikon työssäoppimisjakson yhdessä lastenkodissa, en tosin kuusikossa ;)

• ex-as
        ... ;D kirjoitti:

Tais osua ja upota...heh, nimeni alkaa V:llä... Ite lähdin kuusikon jälkeen saksaan au-pairiksi, olin siellä n. puoli vuotta jonka jälkeen jatkoin täällä kotimaassa omillani, ja vieläkin etiäppäin mennään! Opiskelen hoitajaksi tällä hetkellä, suuntaudun mielenterveys ja päihdepuolelle. Valmistuminen olis sit huhtikuussa ;) Juurikin tällä viikolla alotin 6:n viikon työssäoppimisjakson yhdessä lastenkodissa, en tosin kuusikossa ;)

hyvin menee sulla sitten:)mutta sä et kyllä muistaakseni mennytkään ns.pohjamutia raapien:D

• ..en..
        ex-as kirjoitti:

hyvin menee sulla sitten:)mutta sä et kyllä muistaakseni mennytkään ns.pohjamutia raapien:D

..nyt niin pohjamutia sentä, mut riittävästi kerkisin ku kerta siellä olin..heh, mut puhtaana kokemuksena pidän koko siellä olooni.
        Mutta vaikuttas ettei sullakaan huonosti asiat tällä hetkellä ole, vai? Kun nyt eka keksin kuka olet ;)

• sininen os
        ..en.. kirjoitti:

..nyt niin pohjamutia sentä, mut riittävästi kerkisin ku kerta siellä olin..heh, mut puhtaana kokemuksena pidän koko siellä olooni.
        Mutta vaikuttas ettei sullakaan huonosti asiat tällä hetkellä ole, vai? Kun nyt eka keksin kuka olet ;)

siis toi joka on laittanu noi kaks tai kokme edellistä viestiä, en ole todellakaan ollu minä!!! nää au-pair jutut ja muut... että jollain on taas helvetin hauskaa!!! no huvit ne on hulluillakin ;=) miten pystyis kirjoitteleen ilman että kaikki hörhöt sekoilee välissä? terv. se alkuperäinen

• ex-as
        ..en.. kirjoitti:

Vakkarityö, omakotitalossa asutaan on autot jne. Loppuvuoden ainakin olen vaavin kanssa kotona, ei raaski hoitoon vielä laittaa. AMK-kävin 3v, jätin kesken kun en jaksanu sitä kakkakoulua enää:/, tekisi mieli vaihtaa työpaikkaakin mutta syytä olla iloinen että on jotain edes.

• V....
        sininen os kirjoitti:

siis toi joka on laittanu noi kaks tai kokme edellistä viestiä, en ole todellakaan ollu minä!!! nää au-pair jutut ja muut... että jollain on taas helvetin hauskaa!!! no huvit ne on hulluillakin ;=) miten pystyis kirjoitteleen ilman että kaikki hörhöt sekoilee välissä? terv. se alkuperäinen

Joo, et ollu sinä (sininen os) vaan toinen joka on ollu sillä samaisella osastolla.. Mutta kun katoin tota keskustelua, niin me ollaan vissiinkin oltu eri aikaan samassa paikassa..

• yhden muistan
        sininen os kirjoitti:

HL veljeksistä vanhempi ja Torvasti ja "Tappi" suntinen.

HL linnassa ,tappi piikkas ittensä, Torvasti pesäpallomailalla Nekalassa.Muita ei taida olla kuolleita

• muistan ehkä
        ex-as kirjoitti:

niin ketään jaanaa en muista. mut nuo muut oli samaan aikaan kyllä.en kyllä itekkään keksi kuka oot enkä omaakaan nimeeni tähän viitsi laittaa..

Jaana ilmeisesti Vammalainen isä Sakasalainen. En tiedä yhtään mitä hänelle kuuluu ja missä menee

• MINÄPÄMINÄ =d

jatketaan juttua, samoihin aikoihin sinisellä sekoiltu pari vuotta =D (ylläri) hyvin lähti menemään heti omilleen muuton jälkeen koska jätin kaiken sen paskan taakseni!! pari krt törmännyt "tuttuihin" mut muuten en nähnyt tarvettä pitää kehenkään yhteyksiä.. pari lasta,naimisissa pian 10v ja päihteentä elämää viettäen!

sininen RULES =d

SPOSTI ei oo oma mutta jos viel löytyy kohtalontovereita niin viestiä tulemaan,

[email protected]

• Aloittaja.

Kappas, uusia viestejä.
        Mitä ajattelette menneestä nyt?

• Jeps., Olin ko paikan eka asukas 1996 läksin siältä poies

• vm 86 mimmi

Onko se sama ku möttölä? juu olin teininä rasittava ja äite ei jaksanu mua, oli yh, rahaa ei hurraamiseen asti ollu..tuli sitä varasteltuuki paljon..möttöläs asustelin, niemee laitettii riehumise takii mut todettii siä 5pv aikana et oon normaali.. onneks tapasin teininä 10v vanhemman miehen joka ite oli kunnollinen, tällä tiellä ollaan edelleen ja on ammatti, töitä, omat kämpät, hyvin siis menee:) Se oli sellasta kakarana..aikuisena ei oo tollasia ongelmia.

• ei Metsola

Ei möttälä on Metsolan ent. vastaanottokoti.Tää oli oma laitoksensa Kissanmaalla saattohoitokodin viäressä.

• arttu.

Mä olin kuusikossa eka keltasella ja sit punasella... T: Arttu k...

• arttu. kirjoitti:

Mä olin kuusikossa eka keltasella ja sit punasella... T: Arttu k...

Katos Arttu on hengissä. Missä menet nykyään,vieläkö isäs asuu Irjalan aukiolla?

• kuubanohjaaja

Mielenkiitoiseen ketjuun törmäsin. Ja joitain taisin tunnistaakin.

• asdlol

Vieläkö siel opettaa se, joka ei osannu edes keilauksen oikeaa laskutapaa? Muistatteko torilla tavataan äijän? Sehän oli kans kuusikossa, krister... :D

• Vilhelmina

Mä olin aikanaan 96-99 siellä. Osan nimet tunnistin noista.

• Anonyymi

Monesti miettiny, monikohan tänä päivänä elää normaalisti. Onko huumeet jne kuvioissa? Miten ihmissuhteet, omat traumat?

• Anonyymi

tuli siel asuttua monta vuotta lähinnä keltasella
      ja käytyä koulu siel ja joittenkin entisten asukeiden kans pidettii yhteyksiä mut nykyää vähemmän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe